Cześć,
przymierzam się do sprzedaży swojego Boxstera. Silnik 2.5 o mocy 204 KM, połączony z 5-biegową, manualną skrzynią biegów. Auto pochodzi z 1999 roku i przejechało około 116 tysięcy kilometrów.
Boxster w kolorze Ocean Blue Metallic połączony z wnętrzem Savanna Beige. Wyposażony w m.in. skórzaną tapicerkę, podgrzewane fotele, klimatyzację automatyczną, tempomat, komputer pokładowy, elektryczne szyby/lusterka, centralny zamek. Dla dokładnego rozkodowania wklejam zdjęcie spod przedniej pokrywy bagażnika.
Porsche w 2008 roku, przy przebiegu około 80 tysięcy km, zostało sprowadzone z USA do Polski. Wg mojej najlepszej wiedzy i wszelkich raportów auto nie było uszkodzone. Brak informacji o jakichkolwiek szkodach w raportach (historia pojazdu/cepik, carfax, autodna, carvertical). Grubość powłoki lakierniczej na aucie w granicach 90-110 mikronów, za wyjątkiem przedniego prawego błotnika, który ma w okolicy lampy grubość rzędu 200-400 mikronów. Przednia wanna nie nosi żadnych śladów napraw - po ściągnięciu wykładzin z obu stron znajdziemy fabryczne naklejki. Oryginalne naklejki są również pod przednią i tylną pokrywą bagażnika. Auto przystosowane do rynku europejskiego, poza wkładami lusterek nie zdradza swojego pochodzenia.
Boxster aktualnie jest po obszernym serwisie. Wymieniony komplet chłodnic z przodu (klimatyzacji i wody), uszczelniony silnik, wymienione sprzęgło, świece, cewki, odma, napinacze i ślizgi rozrządu, sonda lambda, rezystor wentylatora, łączniki drążka stabilizatora, tarcze, klocki, szczęki z tyłu, linki hamulca ręcznego, wahacz z przodu, łożyska kół. Przy okazji sprawdzony IMS, gładzie cylindrów. Do tego wszystkiego oczywiście wszystkie filtry, płyny (silnik, skrzynia, chłodzący, hamulcowy), uszczelnienie, dezynfekcja oraz nabicie klimatyzacji, geometria. Cały serwis został wykonany u Pana Marcina Werno w Rawiczu. Wszystko udokumentowane, faktury do wglądu. Dodatkowo, przednie reflektory są po renowacji - wymienione odbłyśniki, całość wypolerowana. Wymieniony lewarek zmiany biegów na poprawioną wersję z 997. Przy okazji obszyty drążek zmiany biegów, mieszek, dźwignia ręcznego i jeszcze pewnie kilka innych drobiazgów, o których teraz nie pamiętam.
Auto w pełni sprawne - pali, jeździ, skręca, hamuje. Klimatyzacja, podgrzewane fotele, tempomat, radio - wszystko sprawne.
Do ogarnięcia jest mechanizm elektrycznego dachu. Boxstera kupiłem z niesprawnym dachem (brak reakcji, niedomknięta pokrywa dachu z prawej strony). Wymieniłem jeden z zawiasów pokrywy, dzięki czemu pokrywa zamknęła się idealnie i tyle. Rozpiąłem mechanizm po bokach żeby móc składać/rozkładać go ręcznie i od pół roku czekam na termin w serwisie cabrio w Żórwinie koło Wrocławia.
Samo poszycie jest w bardzo dobrym stanie, nic nigdzie nie cieknie. Przy naprawie mechanizmu warto pochylić się nad szybą z pleksy - jest zmatowiona i posiada małe pęknięcie w jednym miejscu. Na koniec wypadałoby zrobić detailing i odnowić felgi (aktualnie zamontowane turbo twist o średnicy 18 cali, które pochodzą z Carrery 993/996).
Boxster oczywiście zarejestrowany i opłacony - ważne ubezpieczenie OC i badanie techniczne.
Za auto chciałbym otrzymać finalnie 60000 PLN. Jak ktoś bardzo lubi negocjacje to możemy zacząć od 69k i skończyć na 60k.
Do auta dorzucam drugim komplet oryginalnych felg 17” oraz wydech z wersji S. Sprzedaż na umowę kupna-sprzedaży.
Zgadzam się na wszelkie weryfikacje auta, na koszt kupującego mogę auto podstawić do dowolnego wskazanego serwisu na terenie Wrocławia lub po prostu do Rawicza, gdzie auto było serwisowane w ostatnim czasie.
To nie jest sprzedaż „awaryjna”. Zachorowałem na MX-5 ND. Abstrakcją jest zamieniać Porsche na Mazdę, ale cóż… tak już jest, życie bywa przewrotne.
Mogę również zamienić na MX-5 z dopłatą z mojej strony.
Więcej zdjęć prześlę zainteresowanym.