Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 9.08.2021, 10:48 

Dołączył: 24.09.2012
Posty: 19
Dla przyjemności śmigam ostatnio motocyklem. Fajnie ale wiadomo trzeba mocno uważać. Dodatkowo człowiek po 40 się rozleniwia, a to gorąco, a to deszcz pada i tak w sumie mało km się robi. Do sklepu nie skocze bo za dużo ubierania. Wymyśliłem sobie że może zmienić na boxstera. Zimą bym mógł go odstawić. Ale przez 3 pory roku mogłaby być fajna zabawa. Rocznie by robił z 6tys pewnie.

Pytanie tylko jak nie wpakować się na minę . Mieszkam obok Raszyna i mam tu warsztat PorschePana. Opinie ma dobre. Więc auto z okolicy mogę tu sprawdzić.

Co największego może paść?
-silniki słyszałem że padają, chociaż dziwne bo Porsche w rankingach niezawodności wysoko stoi. Ile naprawa? Do 20tys?
-jak blacharka? Trzyma się jak w starych audi czy już większość po wymianie progów?
-jak mechanizm od dachu? Lepiej już go nie ruszać jak zamknięty czy raczej to trwala konstrukcja?
-co z elektryka i elektronika? Jakieś zimne luty? Utraty masy?
-co użytkowników boxstera wkurza najbardziej?

Ps. Co do moich historii aut z jajem to były głównie terenówki zj 5.9, g klasa przez miesiąc ;), grand Vitara i citroen C2 vts którego super wspominam i mam nadzieję że prosiak da jeszcze lepsze wrażenia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.08.2021, 11:08 

Dołączył: 27.01.2020
Posty: 23
Generalnie przednie progi warto zerknąć, pokrywa zbiornika oleju, zobaczyć w jakim stanie są lampy i ich łożyska, czy przedni bagażnik ma kształt orginalny czy nie ma wgniotek (ergo większych wypadków nie było) jak często i jaki olej był lany, czy tylna szyba jest w dobrym stanie i z takich rzeczy na które ja się natrafiłem kupując swojego to chyba tyle.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.08.2021, 23:32 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 950
Korozja nie stanowi najmniejszego problemu jesli nie byl spawany
Generalnie sprawdz mechanicznie silnik i osprzet bo tu podobno mozna sie w gruby kanal wpakowac, cale szczescie (odpukac) mnie to nie spotkalo. Polecam bezwzglednie przeglad przedzakupowy w porschepana z onspekcja gładzi endoskopem. Wart kazdej zlotowki. Choc wczesniej mialem inne podejscie, porsche bez inspekcji przedzakupowej w warsztacie znajacym te auta bym nie kupił. Za duże ryzyko, za drogie konsekwencje.
Dach jak ni ma dziur to nie stanowi problemu
O jakichs grubszych tematach elektrycznych nic mi nie wiadomo.
Do tego przygotowac min 5 tys na pakiet startowy bo nie ma cudow zeby cos nie bylo do ogarniecia chocby z zawieszenia.
Generalnie ciezko znalezc auta zadbane i po prostu ładne.

Z rzeczy ktore mnie wkurzaja to ze naprawde nie ma tego gdzie porzadnie serwisowac (ale ty akurat masz pod nosem wiec ciebie nie dotyczy). Do tego jak pojezdze ciagiem tydzien z przy pogodzie na zamkniety dach to przeszkadz mi klaustrofobia ale znow jesli to ma byc twoje 2 auto to nie problem.
Cala frajda w boksterze to pojzdzic w wyzszych zakresach obrotow, zeby to zrobic to trzeba porzadnie maszynerie rozgrzac, wiec jesli jezdzic na krutsze dystanse to wkurza.

986 to kawal porzadnie zrobionego auta wiec jak w jakis kanal sie nie wpakujesz przy zakupie to idealne auto ktore spelnia twoje opisane oczekiwania


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum