|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
marcin_jay
|
Napisane: 28.11.2012, 2:38 |
|
Dołączył: 28.11.2012 Posty: 48
|
Porsche 356C z 1965r. Przywiezione miesiąc temu ze Stanów, z myślą o renowacji. Uzyskałem do niego Certyfikat Autentyczności z Porsche America. Zgadzają się wszystkie numery (silnik, nadwozie). Aktualny kolor to Polo Red. Oryginalnie w Certyfikacie Ruby Red i czarna tapicerka Leatherette. Mam do niego dwa silniki. Zamontowany jest na chodzie od VW KarmanGhia 1800cc 90KM. Na palecie oryginalny silnik 1600cc 75KM (zgodne numery - do remontu), koło zapasowe, komplet kołpaków i bagażnik RACK. Samochód jest na chodzie. Importowałem go przez Holandię, jest po opłatach i gotowy do zgłoszenia celnego w polskiej strefie, oczywiście jako zabytek ze zwolnieniem z akcyzy i VAT (różnie z tym bywa). Samochód miał trzech właścicieli, ostatni jeździł nim przez 10 lat. Można oglądać na Śląsku.
Cena do negocjacji (do końca roku): 120 000 pln
Marcin +889500500
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 28.11.2012, 12:02 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
Witaj,
jak już będzie w pełni oryginalny (silnik itd) i w 100% sprawny proszę o kontakt.
Pozdrawiam,
Piotr
|
|
Góra |
|
marcin_jay
|
Napisane: 28.11.2012, 12:12 |
|
Dołączył: 28.11.2012 Posty: 48
|
pit napisał(a): Witaj,
jak już będzie w pełni oryginalny (silnik itd) i w 100% sprawny proszę o kontakt.
Pozdrawiam, Piotr
Na razie jest do sprzedania w takim stanie jak jest. Kupiłem z myślą o renowacji dla siebie, ale inne wcześniej zaczęte projekty wymagają większego finansowania niż zakładałem, stąd z bólem serca muszę znaleźć nabywcę na to klasyczne 356.
Pozdrawiam,
Marcin
BTW w czwartek/piątek jadę zrobić zdjęcia bardziej szczegółowe. Chętnych proszę o kontakt na marcin.jakubowski@prosperhub.pl.
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 28.11.2012, 12:46 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Przywrócenie do full oryginału wiąże się ze zmianą koloru (zrobienie tego profesjonalnie będzie drogie) i montażem oryginalnego motoru (generalny remont na oryginalnych częściach będzie drogi)
Z tego co widze tapicerka też wymaga wymiany.
Zawieszenie, hamulce, skrzynia, instalacja elektryczna, detale?
Pewno na tym nie koniec?
Moim zdaniem nie wyjdzie mniej niż 80.000pln.
|
|
Góra |
|
marcin_jay
|
Napisane: 28.11.2012, 13:00 |
|
Dołączył: 28.11.2012 Posty: 48
|
911Bart napisał(a): Przywrócenie do full oryginału wiąże się ze zmianą koloru (zrobienie tego profesjonalnie będzie drogie) i montażem oryginalnego motoru (generalny remont na oryginalnych częściach będzie drogi) Z tego co widze tapicerka też wymaga wymiany. Zawieszenie, hamulce, skrzynia, instalacja elektryczna, detale? Pewno na tym nie koniec?
Moim zdaniem nie wyjdzie mniej niż 80.000pln.
W budżecie który podałem jest piaskowanie nadwozia, odbudowa, malowanie, nowa tapicerka (vinyl), szkiełkowanie elementów silnika, skrzyni; zestaw naprawczy do silnika (nowe cylindry i tłoki, pierścienie etc.), regeneracja zawieszenia.
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 28.11.2012, 15:43 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
I prawidłowo.
Może nie doprecyzowałem - miałem na myśli profesjonalna restaurację, która zawiera wszystkie wymienione przez Ciebie prace.
Znając życie, pewno wyjdą po drodze jakieś dodatkowe, nieprzewidziane operacje.
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 28.11.2012, 17:53 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Przepiekny!
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 28.11.2012, 19:07 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3742 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Czy w Polsce jest warsztat gotowy na takie wyzwanie czy raczej trzeba myśleć o porschowskim warsztacie zajmującym się odrestaurowywaniem klasyków ?
_________________
|
|
Góra |
|
marcin_jay
|
Napisane: 28.11.2012, 19:22 |
|
Dołączył: 28.11.2012 Posty: 48
|
DK napisał(a): Czy w Polsce jest warsztat gotowy na takie wyzwanie czy raczej trzeba myśleć o porschowskim warsztacie zajmującym się odrestaurowywaniem klasyków ?
Nie robiąc nikomu reklamy... przynajmniej jedno Porsche z Museum w Stuttgarcie jest odrestaurowane w Polsce (na priva podam warsztat). W renowacji najtrudniejszy jest silnik i tutaj przypadkowy zakład od wszystkiego i od niczego napewno sobie nie poradzi... ale są mistrzowie i przynajmniej dwóch takich mogę wskazać (jeden w centralnej Polsce drugi na południu). Głównie chodzi o wyważenie, wycentrowanie etc. Karoseria, zawieszenie jest relatywnie proste w renowacji. Wszystkie dostępne technologie w Stuttgarcie są dostępne u nas łącznie z takimi nowinkami jak KTL (ocynk natryskowy).
Pzdr,
|
|
Góra |
|
przemek84
|
Napisane: 28.11.2012, 23:50 |
|
Dołączył: 11.06.2007 Posty: 352
|
Nie no akurat silnik jest tu banalnie tani w doprowadzeniu do nowego stanu!Warsztat ktory moglby sie zajac kompletna PRO odbudowa tego modelu to np. Rzepecki auto ale tam hehe - najblizszy wolny termin to za rok .
|
|
Góra |
|
jakinton
|
Napisane: 29.11.2012, 0:13 |
|
Dołączył: 26.03.2012 Posty: 186
|
nie zapominajmy o Ryszardzie Radwańskim z Sułków k/ Wieliczka
|
|
Góra |
|
marcin_jay
|
Napisane: 1.12.2012, 19:58 |
|
Dołączył: 28.11.2012 Posty: 48
|
przemek84 napisał(a): Nie no akurat silnik jest tu banalnie tani w doprowadzeniu do nowego stanu!Warsztat ktory moglby sie zajac kompletna PRO odbudowa tego modelu to np. Rzepecki auto ale tam hehe - najblizszy wolny termin to za rok .
Rzepecki to w przypadku 356 może by się zamknęło w 250 tys. pl. Oni teraz robią głównie Astony i trochę jeszcze Jaguarów. Porsche to nie ich specjalność.
|
|
Góra |
|
eber944
|
Napisane: 1.12.2012, 20:30 |
|
Dołączył: 27.05.2012 Posty: 54
|
|
Góra |
|
przemek84
|
Napisane: 1.12.2012, 21:31 |
|
Dołączył: 11.06.2007 Posty: 352
|
tak ale Rzepecki robil sporo starych 911 - i kwoty byly rzedu 100tys wiec nie wiem jakim cudem za 356 C mialoby byc 250...raczej 150.
PS: nie liczylem ze ten egzemplarz pojdzie tak szybko za taka kase...
|
|
Góra |
|
marcin_jay
|
Napisane: 4.12.2012, 22:37 |
|
Dołączył: 28.11.2012 Posty: 48
|
przemek84 napisał(a): tak ale Rzepecki robil sporo starych 911 - i kwoty byly rzedu 100tys wiec nie wiem jakim cudem za 356 C mialoby byc 250...raczej 150.
rynek się zmienia... 220 tys. za tańszego e-typa - tyle mniej więcej kosztuje u Rzepeckiego więc 356 liczę 30 tys. więcej z uwagi na koszt części. Teraz mają większe zlecenia i klientów z Zachodniej z Europy stąd cennik "recesyjny" a jak wiadomo w tej branży recesji nie ma przemek84 napisał(a): PS: nie liczylem ze ten egzemplarz pojdzie tak szybko za taka kase...
Ogłoszenie dałem o 1.00 w nocy... o 8 rano były już cztery telefony a w ciągu dnia 15 telefonów... w tym dwa telefony z Niemiec i Angli... zasadniczo drugiego dnia już został sprzedany z niewielkim upustem więc naprawdę 356 stały się bardzo chodliwe i szczerze żałuję że musiałem się z nią pożegnać... no ale cóż coś za coś.
Pzdr,
|
|
Góra |
|
Adams
|
Napisane: 18.01.2013, 18:57 |
|
Dołączył: 4.02.2011 Posty: 68
|
|
Góra |
|
squerback
|
Napisane: 28.03.2013, 23:28 |
|
Dołączył: 15.11.2008 Posty: 17
|
Moim zdaniem realna kwota za doprowadzenie tego auta do stanu perfekcyjnego to kwota 130 Tyś pln + części
Pewnie u kowala można takie auto zrobić za polowę tej ceny. Tylko tanie mięso psy jedzą i później ciężko będzie wycofać nakłady. Ceny poszły ostatnio mocno w górę. Idealnie zrobione 356 ( Te tańsze wersje - czyli nie speedstery i carrery) kosztują już powyżej 70 tyś euro.
tutaj moje dzieło:
https://plus.google.com/photos/11505258 ... 7614235073
podniesione z agonii.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|