Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 27.07.2013, 23:46 

Dołączył: 15.07.2012
Posty: 36
Czy ktoś zna to auto i może mi coś napisać o nim.

http://otomoto.pl/porsche-911-oryginaln ... 80223.html

Czy jest warte tej ceny i faktycznie jak napisał sprzedający "Doprowadzony do stanu fabrycznego według certyfikatu Porsche"?
Poniżej napisał "Dużo nowych części(wszystkie uszczelki,przednia szyba,amortyzatory KONI, tarcze i klocki hamulcowe, przekładnia kierownicza, kompletny docisk i tarcza sprzęgła, tapicerka foteli )."

Czy założenie tych części nie kłóci się z doprowadzeniem do stanu fabrycznego i uzyskaniem certyfikaty Porsche?

Proszę o informację od osób które posiadają wiedzę na temat tego auta lub certyfikatu Porsche.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.07.2013, 0:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Najlepiej pojedź i zobacz z dobrym mechanikiem, pamiętaj, że w tych latach nadwozia nie były cynkowane, więc może być trochę rdzy, ważne jak jest zachowane/ zużyte wnętrze i oczywiście historia wypadkowa, czyli VIN + Carfax i wszystko jasne, cena dosyć wysoka jak na to co spodziewam się zobaczyć,
Pozdrawiam




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.07.2013, 0:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Jeżeli z Niemiec to odpada Carfax, myślałem, że ze stanów, obejrzyj dokładnie z dobrym mechanikiem, jak nie masz mogę polecić, lub pojedź do autoryzowanej stacji Porsche




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.07.2013, 23:04 

Dołączył: 12.05.2013
Posty: 56
1. w ogłoszeniu jest podany model 76 i kto się zna po VIN jest w stanie określić że od tego roku był pełny ocynk karoserii (co nie oznacza że nie ma rdzy)
2.Właściciel pisze że wnętrze jest całkowicie zachowane w oryginalnym stanie ( po za przednimi fotelami ) co wskazuje że pomimo prawie 40 lat nie jest zajechane, a często widzę że zachwycacie się nową skórą w 964 lub 993 tylko zastanówcie się dlaczego była zmieniona ?
3.Cerfax - przecież jest podana informacja że ze sprowadzony z USA a piszesz coś o sprowadzeniu z Niemiec


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.07.2013, 23:24 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
G50 nie potrzebnie sie tak irytujesz i atakujesz ludzi ktorych nie znasz ... przeczytaj posty Stacha, pisal ze jezeli to niemiec to carfax odpada ... zreszta niczyja intencja z klubowiczow nie jest przeszkadzanje w opchnieciu auta! to ze ludzie tu szukaja odpowiedzi to normalne, to otwarte forum. Zamiast sie wkurzac to wystarczyloby poprawic kolege. O konflikcie z porsche classic nie slyszalem(mimo ze jestem w klubie) choc nie przecze ze w zakresie pewnych starych porsche moga miec lepsza wiedze bo je na codzien naprawiaja. Ale czy to dyskwalifikuje klub i imprezy jakie PCP dla wszystkich organizuje?
Troche wiecej dystansu...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.07.2013, 0:07 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Cytuj:
Moja opinia jest taka że właśnie przez takich CZŁONKÓW i opinii jakie wyrażane są na forum wiele osób mających kolekcje Porsche z lat 50-80 tych nie zapisuje się do Waszego klubu lub forum.


Człowieku od 2 miesięcy na forum 4 posty i od razu z takimi tekstami wylatujesz? :shock:
To z pewnością przez takich podjudzaczy może powstać jakikolwiek konflikt ( o którym także nie słyszałem).
Trochę powściągliwości i dystansu.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.07.2013, 1:16 

Dołączył: 13.02.2012
Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
Przepraszam G50, ale w wypowiedzi Stacha nie doczytałem się żadnego słowa na temat stanu auta, a jedynie rady dla kupującego na co zwrócić uwagę i żeby zabrać mechanika znającego się na Porsche. A z ocynku po piaskowaniu to chyba i tak nic nie zostało, poza tym jest info sprowadzony z Niemiec w ramce, a w opisie z USA, więc sam sprzedający trochę wprowadza w błąd, pewnie przez pomyłkę, że tak powiem literówkę. Więc nie wiem czemu tak atakujesz ludzi na forum? Radzę więcej luzu i może by tak przeprosić..., zachowajmy jakiś poziom dyskusji .




_________________

Andrzej
911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.07.2013, 2:05 

Dołączył: 13.02.2012
Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
No to możesz teraz przyczepić się do mnie, kilka detali które zauwżyłem:
1.Tylne siedzenia to chyba też nie oryginał.
2. Gałka zmiany biegów chyba też nie oryginał
3. Pod deską rozdzielczą jakaś plątanina kabli, coś wisi itd
4. Dywan czarny, dolna część deski też, chyba powinny być w beżu.
5. Brak tylnej uszczelki pod maską
6. Lusterka, nie powinno być jedno lewe, małe chromowane.
7. Odstająca podsufitka nad tylną szybą.
Oczywiście są to detale nie mające większego wpływu na całokształt, może nawet coś dodałem niepotrzebnie bo jest jak być powinno. Auto piękne i bardzo mi się podoba, gdybym tylko mógł kupić jeszcze jedno to na pewno bym pojechał je obejrzeć. Po prostu piękny :D




_________________

Andrzej
911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.07.2013, 7:31 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
Andruszka napisał(a):
No to możesz teraz przyczepić się do mnie, kilka detali które zauwżyłem:
1.Tylne siedzenia to chyba też nie oryginał.
2. Gałka zmiany biegów chyba też nie oryginał
3. Pod deską rozdzielczą jakaś plątanina kabli, coś wisi itd
4. Dywan czarny, dolna część deski też, chyba powinny być w beżu.
5. Brak tylnej uszczelki pod maską
6. Lusterka, nie powinno być jedno lewe, małe chromowane.
7. Odstająca podsufitka nad tylną szybą.
Oczywiście są to detale nie mające większego wpływu na całokształt, może nawet coś dodałem niepotrzebnie bo jest jak być powinno. Auto piękne i bardzo mi się podoba, gdybym tylko mógł kupić jeszcze jedno to na pewno bym pojechał je obejrzeć. Po prostu piękny :D


co do siedzeń i gałki masz rację - z tego ci wiem właściciel ma oryginały,
kable pod deską - tak jest w tych 911
wg certyfikatu tego auta (tak twierdzi właściciel) tak to auto wyszło w fabryki
fakt brak uszczelki maski i brak gumek na krańcówkach
lustro powinno być jedno - takie jak jest nie chromowane
to nie odstaje podsufitka - to jest zamek błyskawiczny do silnika szyberdachu
Auto sprzedaje człowiek, który pieczołowicie odbudowuje auta znaku Porsche więc myślę, że nie ma lipy z tym autem i można brać :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.07.2013, 8:20 

Dołączył: 12.05.2013
Posty: 56
Faktycznie może za ostro napisałem post i za to mogę przeprosić.
Ale jeśli ktoś pisze ( cena dosyć wysoka jak na to co spodziewam się zobaczyć ) to nie jest to opinia pozytywna .
Proszę Was wszystkich o nie osądzanie samochodów bez osobistych oględzin .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.07.2013, 12:15 

Dołączył: 13.02.2012
Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
Detale które wymieniłem wynikały z oglądania zdjęć przez laika nie do końca znajacego te auta, dziekuję za wyjaśnienia Kacper, dzięki nim dowiedziałem się nowych rzeczy na temat starych 911. Dołozenie lusterka po prawej to dobra rzecz, w dzisiejszym ruchu powiedziałbym nieodzowna, ja jeszcze pasy z tyłu bym dołożył.




_________________

Andrzej
911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.07.2013, 16:26 

Dołączył: 28.07.2010
Posty: 246
Aby mieć zabytkowe blachy, powinien być samochód w 75 % oryginalny.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.07.2013, 17:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Drogi G50 napisałem jeśli uważnie przeczytasz, że radzę obejrzeć auto z dobrym mechanikiem. Za dużo widziałem w Polsce Porsche w tzw. " bardzo dobrym stanie", które po oględzinach okazywały się być smutną składanką różnych części poskładanych domowym sposobem, co nie oznacza, że w tym przypadku musi tak być. Niestety nasz rynek aut klasycznych uczy pokory... Nie chciałbym, aby ktoś, kto zaczyna zabawę z Porsche, miał tylko same zmartwienia i koszty. Żadnej oceny auta z mojej strony tam nie ma, bo być nie może bez osobistego obejrzenia. Nie ma sensu się od razu irytować. Zapraszam częściej na forum, a wtedy zobaczysz, że nasze - wielu członków klubu doświadczenie jest spore.
Porsche 911 mają ocynkowane nadwozia w autach produkowanych od jesieni 1975. Rok modelowy w USA nie oznacza roku produkcji, a auta wyprodukowane po wakacjach roku poprzedniego do wakacji roku modelowego.
Pozdrawiam




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.09.2013, 23:31 

Dołączył: 12.05.2013
Posty: 56
Jeszcze raz proszę nie wypowiadajcie się o jakimiś samochodzie nie widząc auta w rzeczywistości .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.09.2013, 8:15 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Czy możesz się dwa razy zastanowić, zanim napiszesz coś na forum kolejny raz? Sądzisz, że zdjęcie w ruchu świadczy o tym, że auto jest w świetnym stanie? To znaczy tylko, że jeździ.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum