Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 2.09.2016, 10:09 

Dołączył: 28.07.2016
Posty: 54
Ktoś może przerabiał temat (a raczej na pewno :mrgreen: ) czy 911 997 lift 4S ma przednie błotniki są węższe niż w wersji tylko z napędem na tył ? Bo wiem, że tył się różni co nie jakby szerszy był :shock: ?

Potrzebuje jeden przedni błotnik dokupić i co jeden sprzedawca części do mądrzjeszy :mrgreen: raz tak a raz tak nie mogą się zdecydować :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.09.2016, 10:24 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
Przednie błotniki sa takie same w C2 i C4


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.09.2016, 11:21 

Dołączył: 28.07.2016
Posty: 54
A tak po Polsku ? :mrgreen:
To pierwsza moja sztuka także rozumiesz :mrgreen:

Aby je poskładać muszę poszukać 2 x błotnik przód, maska i zderzak i dwie lampy a reszte pierdół blacharz kupuje nowe po vinie w ASO to raczej będa pasować i tak gdzie dzwonie po handlarzach części to każdy mówi co innego, podobno maska i zderzak te same (ale nie u wszystkich :mrgreen: :banghead: ) a reszta szersza jest w 4S :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.09.2016, 11:54 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
W coś ty się chłopie wpakował?! :-)

Mam nadzieję, że ci się uda zrobić piękne autko ale biorąc pod uwagę, że wyglądasz na nowicjusza w zakresie 911, to decyzja o odtwarzaniu rozbitka należy do odważnych!

Pogrzeb trochę w necie a na pewno znajdziesz mnóstwo szczegółów na interesujące cię tematy.
Tak, 911 4 jest szersze z tyłu niż 911 2. S tutaj nie ma wpływu.
Ale już czy przednie błotniki są identyczne - sprawdź w necie. Moim zdaniem - chyba tak ale 'chyba' może robić dużą różnicę...
Pogadaj z teile.pl chociażby.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.09.2016, 12:40 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Nie strasz chłopaka, będzie dobrze :) Wóz wygląda OK, a każdy się kiedyś uczył Porsche ;) Może qbak się wypowie w kwestii błotników, wg mnie też są identyczne w C2 i C4 (C2=Carrera z napędem na tył, C4=napęd na 4 koła). O pozostałe graty też spytałbym qbaka.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.09.2016, 13:46 

Dołączył: 30.01.2014
Posty: 342
http://www.porsche.com/all/media/pdf/or ... ATALOG.pdf
tu znajdziesz listę części i najłatwiej porównać po numerach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.09.2016, 13:52 

Dołączył: 12.01.2015
Posty: 231
Polecam kupować takie części osobiście, a nie z wysyłką, bo często stan części blacharskich to szpachlowany złom, do swojej po części pojechałem do Poznania i okolic i każdy element dokładnie oglądałem i sprawdzałem czujnikiem żeby się nie okazało że był wcześniej naprawiany. Spróbuj znaleźć w necie katalogi do 997 z numerami części przyda ci się to przy naprawie, bo na pewno będzie multum drobnych części które musisz kupić. Sprawdzaj też zawsze najpierw ceny części nowych( w necie najszybciej na Teile)bo często na hasło "porsche" handlarze częściami życzą sobie za części używane więcej niż za nowe :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.09.2016, 23:19 

Dołączył: 28.07.2016
Posty: 54
Dzięki za podpowiedzi.

Spoko będzie dobrze auto trafiło w dobre ręce :mrgreen:
Dużo aut składałem ale prosia :mrgreen: jeszcze ani jednego stąd też moje pytania do fachowców, a nie chciałbym go zepsuć :evil: gdyż z jednej strony to odbudowa i marzenie moje zarazem :alien:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.09.2016, 9:02 

Dołączył: 6.10.2013
Posty: 802
kamilb napisał(a):
Polecam kupować takie części osobiście, a nie z wysyłką, bo często stan części blacharskich to szpachlowany złom, do swojej po części pojechałem do Poznania i okolic i każdy element dokładnie oglądałem i sprawdzałem czujnikiem żeby się nie okazało że był wcześniej naprawiany. Spróbuj znaleźć w necie katalogi do 997 z numerami części przyda ci się to przy naprawie, bo na pewno będzie multum drobnych części które musisz kupić. Sprawdzaj też zawsze najpierw ceny części nowych( w necie najszybciej na Teile)bo często na hasło "porsche" handlarze częściami życzą sobie za części używane więcej niż za nowe :mrgreen:

Nie tylko w Porsche tak jest, przećwiczyłem na innych markach premium, bardzo często drobne elementy u handlarzy są porównywalne lub droższe niż w ASO, ale nie jest to regułą.

Wysłane z LG G4


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.09.2016, 20:50 

Dołączył: 28.07.2016
Posty: 54
Dokładnie. Dlatego ja "główne" elementy zawsze kupuje tylko używki w oryginałach, a "duperele" tylko nowe, nawet jeśli kosztują 50% albo i 100% więcej to są nowe i zawsze ładnie wyglądają i ładnie pasują, a u handlarzy te "duperelki" potrafią bardzo często przysporzyć więcej kłopotów niż to warte :banghead: a diabeł tkwi w szczegółach :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum