Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 11.08.2014, 19:42 

Dołączył: 28.12.2012
Posty: 13
Witam,

Mam problem z 911 z silnikiem 3.0l z targa a mianowicie z odpalaniem na ciepłym silniku. Został zrobiony remont silnika i sprawdzony cały układ zasilający w paliwo itp. Na zimnym pali na dotyk i działa jak zegarek ;) po zagrzaniu do pełnej temperatury jak się zgasi i odpala to nie problem ale po odczekaniu jakiś 40 min nie chce zapalić za żadne skarby ( no po 1 min kręcenia łapie). jak już zapali to działa jak trzeba.

Czy ma może ktoś jakiś pomysł na to ??

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.08.2014, 20:18 

Dołączył: 2.08.2014
Posty: 99
Dobrze že napisałeś że to targa;-) a tak serio to odepnij cold start
I odpal na gorącym,możliwe że padł thermotime switch


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.08.2014, 20:41 

Dołączył: 28.12.2012
Posty: 13
jeśli masz an myśli wtryskiwacz rozruchowy w dolocie to powiem że na odpiętym i podpiętym nie ma różnicy ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.08.2014, 22:40 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Do weryfikacji uklad paliwowy- nie trzyma cisnienia. Typowy objaw k-jeta.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.08.2014, 22:43 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
Odpięcie cold starta nic nie da. Zeby sprawdzić czy nie leje trzeba go wyjąć i sprawdzić jak jest podawane paliwo czy wtedy nie leje. Uwalony czujnik to raczej na zimnym słabe odpalanie.
A ze nie pali na ciepłym pewnie ma złe ciśnienie paliwa tak zwane ciepłe.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.08.2014, 22:49 

Dołączył: 28.12.2012
Posty: 13
tak traci ciśnienie bo po wyjęciu jednego z wtryskiwaczy z kolektora ssącego i zaślepieniu otworu widać, że nie podaje paliwa wtrysk przez prawie minute kręcenia. Natomiast po ręcznym uruchomieniu pompy przez podniesienie lekko klapki w filtrze powietrza tak na 10s. pali od ręki. I teraz pytanie czy to może być wina zaworka w pompie paliwa ?? bo już za bardzo pomysłów mi na niego brak. ale po wystudzeniu zapali bez problemu :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum