Autor |
Wiadomość |
bukers80
|
Napisane: 8.03.2011, 10:29 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 8.03.2011, 11:54 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
mam dodatkowe pytanie .czy ten pierwszy może mieć oryginalnie taką kierownice ?
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 8.03.2011, 12:42 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
szukaj raczej tych z silnikiem 3,6. Silniki 3,4 nie cieszą się dobrą sławą.
To taka podstawowa rada, resztę koledzy podpowiedzą
ps. popraw może błąd w tytule postu
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 8.03.2011, 12:51 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
dzięki.Ten pierwszy ma silnik 3.6.Jest ciekawy...może to kogoś z forum?
tylko zastanawiam się czy kiera jest orginalna...
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 8.03.2011, 13:14 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
bukers80 napisał(a): dzięki.Ten pierwszy ma silnik 3.6.Jest ciekawy...może to kogoś z forum? tylko zastanawiam się czy kiera jest orginalna...
kierownica od 996 I... a że ma silnik 3,6 to oznacza że albo sprzedajacy się pomylił, albo był zmieniany...
Auto z okolic Lublina, jednak nigdy go nie widziałem, a w ogłoszeniach stoi już dość długo...
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 8.03.2011, 13:22 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Silnik 3,6 był montowany chyba od 2002 roku.
Więc był przeszczep.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 8.03.2011, 13:24 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Z opisu to już ten ostatni wygląda najciekawiej
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 8.03.2011, 13:32 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
|
Góra |
|
MP-GDY
|
Napisane: 8.03.2011, 13:47 |
|
Dołączył: 22.06.2009 Posty: 826
|
ten trzeci raczej kierownicę ma za nową...(chyba nie ten model)
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 8.03.2011, 14:10 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
No to pewnie było bum i poduszka wystrzeliła. Trzeba obejrzeć i popytać.
Rzeczywiście wszędzie się pisze, ze lepszy jest silnik 3,6 ale to też zalezy jak ktoś ten silnik traktuje.
C4S w 996 to byłby ideał. Albo turbo ... tylko wtedy cena x 2 w stosunku do tego z ogłoszenia.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 8.03.2011, 14:41 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
czyli kupno to nie będzie taka łatwa sprawa.Boję się szczepana .A nikt nie posiada zdjęć po wypadku.
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 8.03.2011, 15:28 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
Panowie,jeszcze jedno pytanie.Sprzedawca tego pierwszego mówi że auto nie miało wymienianego silnika od nowości.Kiery też nie wymieniał.To wersja na ameryke.jest drugim właścicielem.
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 8.03.2011, 15:30 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
to nie wie co sprzedaje... jest to 3,4 o mocy 300 KM i nie ma to znaczenia, czy Ameryka czy Europa...
pomijając fakt, że jeśli amerykańska wersja, to czemu tylni zderzak jest już europejski.... a i co to jest tam doklejone na tylnym spojlerze...?
Poproś o vin, potem sprawdź z Carfaxie i będziesz znał w pełni historię auta z USA...
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 8.03.2011, 15:41 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
no to nic nie rozumiem .A ten trzeci jak sądzicie ciekawy?Właściciel twierdzi że nie ma informacji aby wogóle był uderzony A dwa lata temu zanim go kupił sprawdzał dokładnie .Coś tylko nie gra.Zrobił 8tys.km,i dwa razy był na przeglądzie a ma go 2lata.
Ale ładny jest i ma 4x4
|
|
Góra |
|
dario911
|
Napisane: 8.03.2011, 15:55 |
|
Dołączył: 2.04.2008 Posty: 520
|
Jeśli to nie jadyne auto, przebieg 4 tyś. rocznie jest możliwy. Są osoby które nie wierzą w przeglądy co 30 tyś. i robią co roku bez względu na przebieg. Bardzo Ci życzę oby tak było. Ten trzeci wygląda naprawdę OK.
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 8.03.2011, 16:07 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
No ten trzeci C4 jest w bardzo ładnym zestawie kolorystycznym i dobrze wyposażony. Jak jest w dobrym stanie to naprawdę okazja.
Sprzedający też jakoś z sensem pisze.
Obejrzyj sobie go.
EDIT: on nie jest dobrze wyposażony - jest super wyposażony. Full wypas.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 8.03.2011, 20:49 |
|
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 8.03.2011, 21:20 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
Ja właśnie miałem okazje jeździć przez 3 lata Porsche z silnikiem 3,4. Zrobiłem ok. 50 000 km. Przez ostatnie dwa lata miałem zainstalowany podtlenek azotu NX z dyszami 125 KM Wszysto zależy jak będziesz się obchodził z tym silnikiem. Silniki 3,6 niestety też maja wady konstrukcyjne i też pękają inne części. Podstawa to olej i rozgrzanie oleju przed jazdą. Ja nie miałem żadnego problemu z silnikiem 3,4 a może poprostu miałem szczęście
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 8.03.2011, 21:41 |
|
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 8.03.2011, 22:31 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Niejestem specjalista ale to c4 jeśli jest w takim stanie jak wyglada to jest warte ryzyka ewentualnej naprawy lub wymiany silnika. Wtedy można wejść w 3,6...
C4s 996 czyli z silnikiem 3,6 to rzadkość i na pewno trzeba zapłacić sporo wiecej.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|