Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: [K] 911
PostNapisane: 31.01.2011, 0:21 

Dołączył: 2.12.2010
Posty: 531
Lokalizacja: Toruń/Gdańsk
Nr klubowicza: 412
Drodzy koledzy co sądzicie o tym:
http://www.crashescars.com/pl/search//? ... ad106634f2

Pzdr




_________________

Marcin
było: 986, 987S, 996.2 Targa Orient Red Metallic
jest: Macan S i Boxster 718
http://WWW.AURAN.PL
http://WWW.MISSALA.PL
Perfumeria Quality Gdańsk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.01.2011, 1:16 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
1. Nie tknął bym 3.4l
2. Nie tknął bym 3.4l z takim przebiegiem
3. Jak 3.4l jest na aukcji to znaczy że potrzebuje motoru :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.01.2011, 8:15 

Dołączył: 29.09.2008
Posty: 253
3.4 są aż tak tragiczne?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.01.2011, 8:22 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Z tego co widzę na forum tutaj to właściciele nie narzekają tak bardzo, ale z mojego doświadczenia w USA jest źle. Może to przez niedbałość o wymiany oleju albo serwis, ale spotkałem się z kilkoma ciężkimi przypadkami. Dla porównania żadnego problemu z 3.6l. Wałek pośredni przede wszystkim, nie zdiagnozowany odpowiednio szybko prowadzi do tragedii. Obecnie stoi u nas 3.4l z obróconą panewką na wale. Stoi i stoi bo właściciel chyba jest przerażony kosztem naprawy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.01.2011, 9:13 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Trochę przesadzasz, zwłaszcza z przebiegiem. 110 tys. km to niedużo.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.01.2011, 9:26 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Mówię to co widzę na codzień, nie wiem skąd się to bierze, możliwe że użytkownicy w Europie są bardziej świadomi sewisowania i dbania o samochód, ale jak przyjeżdza 3.4l to wiem że pewnie będzie kolejna tragedia. Osobiście wolał bym zapłacić więcej za 3.6l, mieć ładniejsze auto i spać spokojniej. Zapewne można kupić 3.4l i jezdzic bez problemowo, ale po co ryzykować jak są niezaprzeczalne problemy z tymi autami? A w przebiegi mimo że rejestrowane przez carfax też bym bardzo nie wierzył, amerykanie cofają liczniki na potęgę. Takie auta jak to są często wystawiane by pójść do kogoś kto będzie myślał że wystarczy wymienić drzwi :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.01.2011, 14:33 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
Z tego co slyszalem kilka lat temu byl prowadzony program wymiany blokow z ukladem tlkokowo-korbowym w niemczech w rozsadnych pieniadzach..dotyczylo wlasnie 3.4.




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2011, 11:43 

Dołączył: 4.04.2009
Posty: 579
mój znajomy ma taki rok i silnik nalatane już z tego co pamiętam 160 tys. km i nie ma problemów


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2011, 12:30 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Silnik 3.4 to oczywiście nie jest dyskwalifikacja (sam znam kilku szczęśliwych użytkowników - w tym w USA) ale osobiście też brałbym "lifta" z 3.6
Tak jak pisze kolega - ładniejszy, mocniejszy i zdecydowanie mniej raportowanych problemów.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2011, 13:25 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
3.4l z obróconą panewką na wale to jest standard w tych motorach. Niestety olej nierozgrzany przed podróżą oraz wyłączenie silnika zaraz po trasie prowadzi do takich skutków. Rozmawiałem z gościem, który naprawia motory 3,4, 3,6 3,8. Najwiecej remontów ma właśnie 3,4 i 3,6. Naprawia w Polsce i w Niemczech. Silnik 3,6 też ma sporo wad konstrukcyjnych i niestety w tym motorze też pękają inne elementy silnika. Wszystko zależy jak będziemy obchodzili się z naszymi lalkami i jaki olej będziemy w nie wlewać. Ja miałem okazję widzieć silnik 3,4l od środka. Szału nie ma. Wszystko jest b. delikatne. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: motor 3.4
PostNapisane: 1.02.2011, 13:30 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
kiedys dawalem ten post ale mozna poogladac obrazki..
http://aidi.pl/wymiana/porsche/fakty_i_mity_996_34.pdf




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.02.2011, 1:36 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
No właśnie, wczoraj otworzyliśmy kolejne 3.4l...

Obrazek

Z tego co powiedział mi szef to zależy od szczęścia, są ludzie którzy bezproblemowo śmigają 3.4l i 3.6l a znów inni mają takie przykre niespodzianki. Wydaje mi się że ścianki cylindrów są za cieńkie plus jakość materiału i wykonania... Zdażają się niestety i 997 z pięknietymi cylindrami. Oczywiście tylko N/A


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.02.2011, 9:22 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
Czytajac za kazdym razem ten post lub podobne na temat 996 boję sie wsiadać do mojego auta. A lekarz prosił zebym sie nie stresował. Czy cos wiecie więcej na temat wymiany silników prowadzonej w USA??? A moze ja mam wymieniony silnik? Jak to sprawdzić. ?

Pozdr
Wojtek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 10.02.2011, 15:54 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.02.2011, 16:03 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
logos napisał(a):
Czytajac za kazdym razem ten post lub podobne na temat 996 boję sie wsiadać do mojego auta. A lekarz prosił zebym sie nie stresował. Czy cos wiecie więcej na temat wymiany silników prowadzonej w USA??? A moze ja mam wymieniony silnik? Jak to sprawdzić. ?

Pozdr
Wojtek


Podaj mi numer VIN na PW to dziś spytam znajomego u dealera Porsche czy coś było robione.

Ale nawet jak miałeś wymieniony silnik to nic nie znaczy, blok jest nadal ten sam nie było poprawek. Żenujące jest właśnie to że można wstawić nowy blok za 12k $ (cena podskoczyła ostatnio) a za jakiś czas sytuacja się powtórzy... Wygląda na to że to tylko szczęście. Rozwiązaniem są nowe cylindry które robi właśnie AutoFarm w UK i LN Engineering w USA.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.02.2011, 16:13 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 207
[admin: usunięto] napisał(a):
Ja to wogole zaczelem sie bac nowych/nowoczesnych samochodow, stare mnie nigdy nie zawiodly a nowe juz wiele razy wiec to zenujace jest.


moze to jest opdpowiedz na pytanie, ktore zdaje sie Ty zadawales w innym watku co do wyboru miedzy 993tt a 997 turbo?;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.02.2011, 16:22 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
996 i 997 nie mają tego problemu :) Turbo znaczy sie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.02.2011, 20:44 

Dołączył: 9.02.2011
Posty: 21
Brałem pod uwagę właśnie silnik 3.4 ale teraz już nie wiem :roll: aż tak słabe te silniki :?:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 10.02.2011, 22:32 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.02.2011, 23:08 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Bo blok jest z 964 + chłodzone wodą głowice. A M96 został zrobiony od nowa dla 996


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum