Autor |
Wiadomość |
PoZoR
|
Napisane: 31.01.2011, 0:21 |
|
Dołączył: 2.12.2010 Posty: 531 Lokalizacja: Toruń/Gdańsk
Nr klubowicza: 412
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 31.01.2011, 1:16 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
1. Nie tknął bym 3.4l
2. Nie tknął bym 3.4l z takim przebiegiem
3. Jak 3.4l jest na aukcji to znaczy że potrzebuje motoru
|
|
Góra |
|
bartek_sz
|
Napisane: 31.01.2011, 8:15 |
|
Dołączył: 29.09.2008 Posty: 253
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 31.01.2011, 8:22 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
Z tego co widzę na forum tutaj to właściciele nie narzekają tak bardzo, ale z mojego doświadczenia w USA jest źle. Może to przez niedbałość o wymiany oleju albo serwis, ale spotkałem się z kilkoma ciężkimi przypadkami. Dla porównania żadnego problemu z 3.6l. Wałek pośredni przede wszystkim, nie zdiagnozowany odpowiednio szybko prowadzi do tragedii. Obecnie stoi u nas 3.4l z obróconą panewką na wale. Stoi i stoi bo właściciel chyba jest przerażony kosztem naprawy.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 31.01.2011, 9:13 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Trochę przesadzasz, zwłaszcza z przebiegiem. 110 tys. km to niedużo.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 31.01.2011, 9:26 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
Mówię to co widzę na codzień, nie wiem skąd się to bierze, możliwe że użytkownicy w Europie są bardziej świadomi sewisowania i dbania o samochód, ale jak przyjeżdza 3.4l to wiem że pewnie będzie kolejna tragedia. Osobiście wolał bym zapłacić więcej za 3.6l, mieć ładniejsze auto i spać spokojniej. Zapewne można kupić 3.4l i jezdzic bez problemowo, ale po co ryzykować jak są niezaprzeczalne problemy z tymi autami? A w przebiegi mimo że rejestrowane przez carfax też bym bardzo nie wierzył, amerykanie cofają liczniki na potęgę. Takie auta jak to są często wystawiane by pójść do kogoś kto będzie myślał że wystarczy wymienić drzwi
|
|
Góra |
|
tona
|
Napisane: 31.01.2011, 14:33 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
|
Z tego co slyszalem kilka lat temu byl prowadzony program wymiany blokow z ukladem tlkokowo-korbowym w niemczech w rozsadnych pieniadzach..dotyczylo wlasnie 3.4.
_________________
było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94
|
|
Góra |
|
borysek
|
Napisane: 1.02.2011, 11:43 |
|
Dołączył: 4.04.2009 Posty: 579
|
mój znajomy ma taki rok i silnik nalatane już z tego co pamiętam 160 tys. km i nie ma problemów
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 1.02.2011, 12:30 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Silnik 3.4 to oczywiście nie jest dyskwalifikacja (sam znam kilku szczęśliwych użytkowników - w tym w USA) ale osobiście też brałbym "lifta" z 3.6
Tak jak pisze kolega - ładniejszy, mocniejszy i zdecydowanie mniej raportowanych problemów.
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 1.02.2011, 13:25 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
3.4l z obróconą panewką na wale to jest standard w tych motorach. Niestety olej nierozgrzany przed podróżą oraz wyłączenie silnika zaraz po trasie prowadzi do takich skutków. Rozmawiałem z gościem, który naprawia motory 3,4, 3,6 3,8. Najwiecej remontów ma właśnie 3,4 i 3,6. Naprawia w Polsce i w Niemczech. Silnik 3,6 też ma sporo wad konstrukcyjnych i niestety w tym motorze też pękają inne elementy silnika. Wszystko zależy jak będziemy obchodzili się z naszymi lalkami i jaki olej będziemy w nie wlewać. Ja miałem okazję widzieć silnik 3,4l od środka. Szału nie ma. Wszystko jest b. delikatne. Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 1.02.2011, 13:30 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 10.02.2011, 1:36 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
No właśnie, wczoraj otworzyliśmy kolejne 3.4l...
Z tego co powiedział mi szef to zależy od szczęścia, są ludzie którzy bezproblemowo śmigają 3.4l i 3.6l a znów inni mają takie przykre niespodzianki. Wydaje mi się że ścianki cylindrów są za cieńkie plus jakość materiału i wykonania... Zdażają się niestety i 997 z pięknietymi cylindrami. Oczywiście tylko N/A
|
|
Góra |
|
logos
|
Napisane: 10.02.2011, 9:22 |
|
Dołączył: 23.03.2007 Posty: 469
|
Czytajac za kazdym razem ten post lub podobne na temat 996 boję sie wsiadać do mojego auta. A lekarz prosił zebym sie nie stresował. Czy cos wiecie więcej na temat wymiany silników prowadzonej w USA??? A moze ja mam wymieniony silnik? Jak to sprawdzić. ?
Pozdr
Wojtek
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 10.02.2011, 15:54 |
|
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 10.02.2011, 16:03 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
logos napisał(a): Czytajac za kazdym razem ten post lub podobne na temat 996 boję sie wsiadać do mojego auta. A lekarz prosił zebym sie nie stresował. Czy cos wiecie więcej na temat wymiany silników prowadzonej w USA??? A moze ja mam wymieniony silnik? Jak to sprawdzić. ?
Pozdr Wojtek
Podaj mi numer VIN na PW to dziś spytam znajomego u dealera Porsche czy coś było robione.
Ale nawet jak miałeś wymieniony silnik to nic nie znaczy, blok jest nadal ten sam nie było poprawek. Żenujące jest właśnie to że można wstawić nowy blok za 12k $ (cena podskoczyła ostatnio) a za jakiś czas sytuacja się powtórzy... Wygląda na to że to tylko szczęście. Rozwiązaniem są nowe cylindry które robi właśnie AutoFarm w UK i LN Engineering w USA.
|
|
Góra |
|
albin 911S
|
Napisane: 10.02.2011, 16:13 |
|
Dołączył: 7.07.2009 Posty: 207
|
[admin: usunięto] napisał(a): Ja to wogole zaczelem sie bac nowych/nowoczesnych samochodow, stare mnie nigdy nie zawiodly a nowe juz wiele razy wiec to zenujace jest.
moze to jest opdpowiedz na pytanie, ktore zdaje sie Ty zadawales w innym watku co do wyboru miedzy 993tt a 997 turbo?;)
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 10.02.2011, 16:22 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
996 i 997 nie mają tego problemu Turbo znaczy sie
|
|
Góra |
|
tobj
|
Napisane: 10.02.2011, 20:44 |
|
Dołączył: 9.02.2011 Posty: 21
|
Brałem pod uwagę właśnie silnik 3.4 ale teraz już nie wiem aż tak słabe te silniki
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 10.02.2011, 22:32 |
|
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 10.02.2011, 23:08 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
Bo blok jest z 964 + chłodzone wodą głowice. A M96 został zrobiony od nowa dla 996
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|