Autor |
Wiadomość |
Cember666
|
Napisane: 9.06.2014, 11:15 |
|
Dołączył: 24.01.2014 Posty: 303 Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych
Nr klubowicza: 942
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 9.06.2014, 11:33 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Jedna uwaga - to nie typ 930, a G. 930=911 Turbo do modelu 965.
Koniecznie trzeba zwrócić uwagę na rdzę - to auto sprzed epoki cynkowania. Ogólnie nie wygląda źle, choć dywany z tyłu jakieś dziwne. Dużo taniej opłaconego 911 się nie da chyba kupić.
Poczekajmy na fachowe oko pdmobila.
Fotele i kierownica są nieoryginalne, co oczywiście auta nie dyskwalifikuje. Z silników chyba 2.7 nie cieszy się specjalnie dobrą opinią, podobnie zresztą jak 3.0. No ale w tym roczniku 3.2 nie było
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 9.06.2014, 12:03 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
to auto już dość długo się sprzedaje
jak kolega napisał to nie 930
tapicerka ana drzwiach nie ori, siodła, kiera dywany wyglądają jakby go ktos malował razem z nimi
buda powinna mieć wąską dupę (chyba, że z jakiegoś powodu ma budę od carrery w co wątpię)
spojler nie od tego auta
guma p[od przednią blachą zderzaka tez nie powinno jej być
generalnie ktoś robił to na nowszy model ale czy mu się udało ??
pedał sprzęgła pokazuje chyba kończące się sprzęgło
dla mnie to nie jest bardzo ładny stan .....
auto nadaje się do rozebrania i odbudowania
co do silnika 2,7 i 3,0 wady szpilek można przy odbudowie auta łatwo usunąć i wtedy frajda z jazdy tez będzie
|
|
Góra |
|
G50
|
Napisane: 9.06.2014, 12:27 |
|
Dołączył: 12.05.2013 Posty: 56
|
Auto do kompletnej odbudowy łącznie z przywróceniem węższych błotników jakie były w tych modelach. Trzeba się nastawić na dużą ilość rdzy w standardowych dla Porsche miejscach (i nawet jak byłby ocynk to po tylu latach i tak jest rdza ).
Co do silników 2,7- 3,0 to również bardzo dobre konstrukcje (ktoś raz napisał że 2,7 słabsze i tak już krąży to po forum).
|
|
Góra |
|
Cember666
|
Napisane: 9.06.2014, 13:16 |
|
Dołączył: 24.01.2014 Posty: 303 Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych
Nr klubowicza: 942
|
Dzięki za odzew i poprawę, mój błąd nazewnictwa to oczywiście efekt niewiedzy
Ostatnia kwestia - pomijając potencjalność ilość rdzy itp. jaką cenę obstawialibyście na ten samochód, tak aby była to jeszcze racjonalna kwota jak za taki egzemplarz do ratowania ?
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 9.06.2014, 14:18 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
G50 napisał(a): Auto do kompletnej odbudowy ...... Co do silników 2,7- 3,0 to również bardzo dobre konstrukcje (ktoś raz napisał że 2,7 słabsze i tak już krąży to po forum).
Chyba wszystko zostało powiedziane.
Fama, że silniki 2.7 są znacznie niżej cenione niż 3.0 nie wzięła się z powietrza Są konstrukcyjnie słabsze i mogą być nośnikiem bardzo poważnych defektów, ale nie przesądzajmy. Wśród tych smętnych ocen, można założyć, że rdzy nie ma dużo, silnik będzie sprawny, nieco głośniejsza skrzynią nie ma co się przejmować, lakier i środek można odświeżyć......i będzie fajna zabawka. Bo o zabawę chodzi ! Zabawę za jakieś 45-50 tyś, max przy zakupie i z zapasem 15-25 tyś. na dalsze prace.
Ważne, żeby nie dać się namówić na "kompleksową odbudowę" bo wtedy będzie koniec zabawy, a zaczną się schody !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
G50
|
Napisane: 9.06.2014, 14:31 |
|
Dołączył: 12.05.2013 Posty: 56
|
To tylko kwestia do czego ma służyć . Za 15-25 tyś zł można dalej polepić i jeżdzić ulepkiem a nie ładnym klasykiem. Budżet 15-25 tyś to piaskowanie, blacharka,malowanie. A co dalej z pozostałymi elementami auta.
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 9.06.2014, 14:38 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
G50 napisał(a): To tylko kwestia do czego ma służyć . Za 15-25 tyś zł można dalej polepić i jeżdzić ulepkiem a nie ładnym klasykiem. Budżet 15-25 tyś to piaskowanie, blacharka,malowanie. A co dalej z pozostałymi elementami auta.
jak dobrze pójdzie ....
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 9.06.2014, 14:51 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
A to już niech zainteresowany sam określi do czego to ma służyć.
Czy każdy nabywca starego Porsche musi robić z niego klasowy zabytek? Czy każde stare Porsche trzeba rozbrajać do cna, piaskować, odbudowywać na "nówkę" ? Ja rozumiem optowanie za takimi rozwiązaniami, zwłaszcza z kręgów zajmujących się tym zarobkowo i wykazywanie bezsensu innych rozwiązań, ale.....swoje wiem. Można to zrobić w rozsądnych cenach, w rozsądny sposób i mieć fajne autko. Oczywiście ważne, żeby na starcie nie wpuścić się w kanał, ale i nie dać sobie zrobić piany z mózgu!
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Cember666
|
Napisane: 9.06.2014, 15:16 |
|
Dołączył: 24.01.2014 Posty: 303 Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych
Nr klubowicza: 942
|
pdmobil napisał(a): A to już niech zainteresowany sam określi do czego to ma służyć. Czy każdy nabywca starego Porsche musi robić z niego klasowy zabytek? Czy każde stare Porsche trzeba rozbrajać do cna, piaskować, odbudowywać na "nówkę" ? Ja rozumiem optowanie za takimi rozwiązaniami, zwłaszcza z kręgów zajmujących się tym zarobkowo i wykazywanie bezsensu innych rozwiązań, ale.....swoje wiem. Można to zrobić w rozsądnych cenach, w rozsądny sposób i mieć fajne autko. Oczywiście ważne, żeby na starcie nie wpuścić się w kanał, ale i nie dać sobie zrobić piany z mózgu!
Mam mniej, więcej podobne zdanie. Cóż dziękuję raz jeszcze za zainteresowanie, co do auta przejadę się, obejrzę, sprawdzę, ocenię i jeśli nadal będę zainteresowany to wtedy pociągnę temat ceny auta.
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 9.06.2014, 15:48 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
Nie chodzi o zarobkowanie ale auto w takim stanie wymaga wiecej niż kosmetyki. Moge sie założyć ze naprawisz jedno a zaraz bedziesz kolejna rzecz naprawial.
Auto mozna zrobic na wiele sposobów jak kto chce i lubi. Moze byc super klasyk a moze tez byc na rata zrobiony.
Każdy lubi to co lubi
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 9.06.2014, 16:33 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
pdmobil napisał(a): A to już niech zainteresowany sam określi do czego to ma służyć. Czy każdy nabywca starego Porsche musi robić z niego klasowy zabytek? Czy każde stare Porsche trzeba rozbrajać do cna, piaskować, odbudowywać na "nówkę" ? Ja rozumiem optowanie za takimi rozwiązaniami, zwłaszcza z kręgów zajmujących się tym zarobkowo i wykazywanie bezsensu innych rozwiązań, ale.....swoje wiem. Można to zrobić w rozsądnych cenach, w rozsądny sposób i mieć fajne autko. Oczywiście ważne, żeby na starcie nie wpuścić się w kanał, ale i nie dać sobie zrobić piany z mózgu!
Tylko że auto w pełni odrestaurowane będzie za kilka lat dużo warte a auto poklejone ,żeby się tylko kupy trzymało zostanie co najwyżej dawcą nie mówiąc że co chwila coś nowego wyjdzie .Lepiej kupić inny tańszy model -też będzie Porsche a klasykowi życzyć żeby został odrestaurowany poprawnie -wszak jest ich co raz mniej
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 9.06.2014, 16:35 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
cichyg60
|
Napisane: 9.06.2014, 16:56 |
|
Dołączył: 10.08.2007 Posty: 242
|
temat rzeka...
czasami remontowanie nawet taniego pierwotnie auta po prostu sie nie kalkuluje
tym bardziej gdy ktos nie ma zaplacza i jest zielony w temacie latwo popelnic strzal w kolano i przeinwestowac takim osobom polecal bym kupno gotowca
czasem doinwestowane projekty mozna kupic za rozsadne pieniadze
ps: polecam zamiast piaskowania "sodowanie"
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 9.06.2014, 17:07 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Strasznie oburzone grono restauratorów - estetów.
Nie rozwodząc się, nie wdając w głupie dyskusje, nie pomijając swoich byłych samochodów, z których żadne nie było piaskowane, a niech ktoś powie, że były "do piachu" to jedynie się wygłupi....znam, na bieżąco serwisuję wiele normalnych 911-tek. NORMALNYCH !
Nie trzeba mi rozprawek o wartościach. Znam te kalkulacje, ale nie przesadzajcie.
Kupujący ma prawo sobie wybrać opcję odbudowy wedle własnych ambicji i możliwości i ja wcale nie widzę sprawy jedynie w kategoriach jak nie ideał to złom i śmieć, bo nawet takim "tanio" odbudowanym samochodem może się cieszyć wartościowy człowiek.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Cember666
|
Napisane: 9.06.2014, 17:32 |
|
Dołączył: 24.01.2014 Posty: 303 Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych
Nr klubowicza: 942
|
chris napisał(a):
Nawet go jeszcze nie obejrzałem, ale teoretycy już jak widzę wiedzą że " zepsuję go "- tak oczywiście - po to jestem na takim forum,pytam o takie auta i interesuje się nimi, żeby kupić pierwsze z brzegu, wstawić neony itp. tuningowe gadżety, zagazować auto i w ogóle po całości je skundlić.
Nie wiem skąd takie opinie. Po prostu odnowienie auta bez rozbierania go do najmniejszej śrubki moim zdaniem nie musi od razu oznaczać " lepienia go " , czy pójścia po taniości, to raz, dwa że chyba trochę za bardzo wybiegliście wszyscy w przyszłość, bo nie po to założyłem ten temat, aby sypały się tutaj tak pozbawione podstaw opinie - podkreślam nawet nie byłem jeszcze obejrzeć auta, a już zostałem zaszufladkowany przez niektórych jako posiadacz danego auta, który w dodatku nie obejdzie się z nim jak należy.
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 9.06.2014, 18:03 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
Kurde nikt nikogo nie zaszufladkował. Neta to do to ze
To co ktoś pisze rożnie sie odbiera.
Temat zszedł na to czy robić ori lux torpedy czy lekko poprawić.
Ja mowie co widzę. Parę Porschaków widziałem i naprawialem jak i Piotr jedne ładne i super inne jeżdżące Normalne jak to Piotr mówi.
Jak dla mnie to auto nie jest warte 60 tysi tyle powiem.
A czy go kupisz jak zobaczysz to tylko wyłącznie sprawa i przygoda z Porsche.
Pozdro Kacper
Teoretykiem akurat nie jestem G50 też nie
|
|
Góra |
|
G50
|
Napisane: 9.06.2014, 18:40 |
|
Dołączył: 12.05.2013 Posty: 56
|
Panowie czasem zastanawiam się czy warto odpisywać ponieważ z reguły tworzy się ostra wymiana zdań forumowiczów. Każdy ma swoje zdanie ale uważam że forum Porsche Club Poland powinno iść w kierunku porządnie odrestaurowanych klasycznych Porsche . Kompletnie odrestaurowany klasyk odwdzięczy się nie tylko bezawaryjnością a również wzrostem ceny, a dorażne naprawy w żaden sposób nie podnoszą wartości . Należy nowym forumowiczom ( którzy i tak z reguły tylko zadają pytania ) przedstawić fakty za i przeciw dorażnym remontem swojego upragnionego Porsche.
|
|
Góra |
|
Cember666
|
Napisane: 9.06.2014, 18:45 |
|
Dołączył: 24.01.2014 Posty: 303 Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych
Nr klubowicza: 942
|
Szczerze to nie do Ciebie kierowałem te słowa kacper
Ale również pozdrawiam!
Jak na moje zupełnie niefachowe w temacie Porsche oko oraz pogrzebanie trochę na zagranicznych portalach to również uważam że auto nie jest warte 60 tys., a jak uczy doświadczenie auta na zdjęcia i tak wyglądają lepiej niż na żywo... Stąd pytałem również do jakiej kwoty ( oceniając oczywiście tylko ze zdjęć które są dostępne ) warto byłoby nabyć to auto, rzućcie coś,jak nie napisałem żadnej kwoty i nie wiem też o jakich negocjacjach można ewentualnie mówić, ale wydaje mi się że za stan " ze zdjęć " 45 tys. to max., a co wy sądzicie ?
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 9.06.2014, 19:13 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Temat założyłeś żeby usłyszeć opinie /chyba/ Do teoretyków nie należę bo już w tej chwili robię 7 klasyka a efekty i jak to jest robione możesz zobaczyć na stronie classicporsche.pl.Porsche z przed ocynku może bardzo niemile zaskoczyć stanem tego co jest pod lakierem.Mój stosunek do klasycznych porsche jest troszkę inny niż do innych aut i może podchodzę do nich zbyt uczuciowo dlatego szkoda mi każdego egzemplarza:oops: Jeżeli ktoś wycenia Ci auto na podstawie zdjęć to ...
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|