|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
artur sakowski
|
Napisane: 26.03.2009, 17:38 |
|
Dołączył: 2.03.2009 Posty: 12
|
Witam mam problem z Porshe 928 4.4 otórz samochód stał 12 lat i po odpaleniu kopci na czarno i przerywa... Nie wiem może to wina pompki paliwa i może ktoś wie jakie powinna dawać ciśnienie i gdzie ją ewentualnie kupić ???? I jeszcze jedno pytanie czy może ktos wie gdzie w warszawie ew. w okolicach ktoś jest wstanie go wyregulować i poustawiać ?
|
|
Góra |
|
przemek84
|
Napisane: 26.03.2009, 17:55 |
|
Dołączył: 11.06.2007 Posty: 352
|
kopci na czarno = pali olej = pierscienie kompresyjne do wymiany wiec nie wiem czy to tylko kwestia "regulacji". No ale badz pozytywnej mysli bo to w sumie najgorszy scenariusz.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 26.03.2009, 20:19 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Chyba nie bardzo Pali olej=kopci na niebiesko. Kopci na czarno=zbyt bogata mieszanka. Albo po prostu wypala syf po dlugim postoju.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
tona
|
Napisane: 26.03.2009, 23:39 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
|
wit007 napisał(a): Chyba nie bardzo Pali olej=kopci na niebiesko. Kopci na czarno=zbyt bogata mieszanka. Albo po prostu wypala syf po dlugim postoju. Dokladnie tak, niestety przyczyn przerywania moze byc wiele..prawdopodobnie wtryskiwacze, ja troszke bym pojezdzil delikatnie zeby auto moglo sie "obudzic".
_________________
było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94
|
|
Góra |
|
KOMANCZ
|
Napisane: 27.03.2009, 0:00 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 937
|
spokojnie niech sobie popracuje spuść stare paliwo zalej nowym zmień najprostsze rzeczy swiece filtry sprawdz czy pali na wszystkie cylindry itd...
|
|
Góra |
|
Michael_4.5L
|
Napisane: 31.03.2009, 23:00 |
|
Dołączył: 15.11.2008 Posty: 46
|
witam!! w moim 4.4 było identycznie po postoju około 5 lat:)....wymieniłem filtry, olej , świece , kopułke i kable na dzień dobry, zdecydowanie objawy przerywania znikneły, co do czarnego dymu to popieram teze ze to moze być wypalanie niechcianych pozostałości:):),,pozdrawiam i powodzenia
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 31.03.2009, 23:04 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
Witam,
też się przychylam do nieczystości z układu wydechowego, takmiałem w 944 które stało około 9 miesięcy.
Co do samego tematu 928 4.4 nie było takiego silnika 4.4!
najmniejszy silnik w 928 to 4474 cm sześć! czyli 4.5
|
|
Góra |
|
Michael_4.5L
|
Napisane: 20.05.2009, 14:15 |
|
Dołączył: 15.11.2008 Posty: 46
|
Zapewne kolega ma racje z pojemnościami...jednakże w dużej ilości katalogów z częciami także do Prosiaczka 928 nie figóruje takie " coś " jak silnik 4.5 a podaję sie 4.4, coż zapewne jest to wina jakichś norm lub poprostu sposobu odczytu. pozdrawiam
|
|
Góra |
|
928alpi
|
Napisane: 21.05.2009, 2:12 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 256
|
Znalazlem polska stronke na ktorej prawie wszystkie silniki do 928 maja podane pojemnosci rownane w dol...klania sie nieznajomosc matematyki
To raczej malo spotykane zjawisko... ale w historii zdarzaly sie takie powtarzane bledy
http://www.autocentrum.pl/go/468__Porsc ... _1154.html
|
|
Góra |
|
Michael_4.5L
|
Napisane: 21.05.2009, 14:14 |
|
Dołączył: 15.11.2008 Posty: 46
|
zapytanie troszke z innej beczki, zabrałem sie za remont mojego 928 i ogólnie poszukuje kilku detali, np kompletne wkładki zamków L+P niestety w mojej maszynie poułamywały sie elementy kuliste i kluczyk nie otwiera drzwi:( szukam tez listewek bocznych ( najbardziej lewej tylnej. Mam kilka nowych części do odstąpienia w dobrej cenie ( pasek rozrz. i jedna rolka " do wersji 5.0 ". Jeśli ktoś moze pomóc bede wdzieczny, pozdrawiam
|
|
Góra |
|
artur sakowski
|
Napisane: 4.06.2009, 9:54 |
|
Dołączył: 2.03.2009 Posty: 12
|
Teraz pojawił sie problem ze po wymianie filtra paliwa nie chce wogóle odpalić... Zaprowadziłem go do Porsche do Warszawy i tam też sie poddali... Niech by ktoś podpowiedział gdzie go można zaprowadzić zeby normalnie jeździł./
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 4.06.2009, 10:12 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
No wlasnie widzialem go w PCW. Nie dali rady?? To od czego oni sa? Mam nadzieje ze chociaz kasy nie wzieli. Moze ten magik z Bemowa (Porsz? - chyba) albo Piotr Szafranski?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
artur sakowski
|
Napisane: 4.06.2009, 13:01 |
|
Dołączył: 2.03.2009 Posty: 12
|
On tam sobie jeszcze stoi... A masz może jakieś namiary na nich?
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 4.06.2009, 13:05 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
|
Góra |
|
artur sakowski
|
Napisane: 4.06.2009, 16:32 |
|
Dołączył: 2.03.2009 Posty: 12
|
Ja bym chętnie zadzwonił tylko jakiś numer...
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 5.06.2009, 13:29 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|