Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 26.03.2009, 17:38 

Dołączył: 2.03.2009
Posty: 12
Witam mam problem z Porshe 928 4.4 otórz samochód stał 12 lat i po odpaleniu kopci na czarno i przerywa... Nie wiem może to wina pompki paliwa i może ktoś wie jakie powinna dawać ciśnienie i gdzie ją ewentualnie kupić ???? I jeszcze jedno pytanie czy może ktos wie gdzie w warszawie ew. w okolicach ktoś jest wstanie go wyregulować i poustawiać ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.03.2009, 17:55 

Dołączył: 11.06.2007
Posty: 352
kopci na czarno = pali olej = pierscienie kompresyjne do wymiany wiec nie wiem czy to tylko kwestia "regulacji". No ale badz pozytywnej mysli bo to w sumie najgorszy scenariusz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.03.2009, 20:19 
Członek Zarządu PCP

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Chyba nie bardzo :) Pali olej=kopci na niebiesko. Kopci na czarno=zbyt bogata mieszanka. Albo po prostu wypala syf po dlugim postoju.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.03.2009, 23:39 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
wit007 napisał(a):
Chyba nie bardzo :) Pali olej=kopci na niebiesko. Kopci na czarno=zbyt bogata mieszanka. Albo po prostu wypala syf po dlugim postoju.
Dokladnie tak, niestety przyczyn przerywania moze byc wiele..prawdopodobnie wtryskiwacze, ja troszke bym pojezdzil delikatnie zeby auto moglo sie "obudzic".


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.03.2009, 0:00 
Członek Honorowy

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 937
spokojnie niech sobie popracuje spuść stare paliwo zalej nowym zmień najprostsze rzeczy swiece filtry sprawdz czy pali na wszystkie cylindry itd...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2009, 23:00 

Dołączył: 15.11.2008
Posty: 46
witam!! w moim 4.4 było identycznie po postoju około 5 lat:)....wymieniłem filtry, olej , świece , kopułke i kable na dzień dobry, zdecydowanie objawy przerywania znikneły, co do czarnego dymu to popieram teze ze to moze być wypalanie niechcianych pozostałości:):),,pozdrawiam i powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2009, 23:04 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Witam,

też się przychylam do nieczystości z układu wydechowego, takmiałem w 944 które stało około 9 miesięcy.

Co do samego tematu 928 4.4 nie było takiego silnika 4.4!

najmniejszy silnik w 928 to 4474 cm sześć! czyli 4.5


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.05.2009, 14:15 

Dołączył: 15.11.2008
Posty: 46
Zapewne kolega ma racje z pojemnościami...jednakże w dużej ilości katalogów z częciami także do Prosiaczka 928 nie figóruje takie " coś " jak silnik 4.5 a podaję sie 4.4, coż zapewne jest to wina jakichś norm lub poprostu sposobu odczytu. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.05.2009, 2:12 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 256
Znalazlem polska stronke na ktorej prawie wszystkie silniki do 928 maja podane pojemnosci rownane w dol...klania sie nieznajomosc matematyki
To raczej malo spotykane zjawisko... :roll: ale w historii zdarzaly sie takie powtarzane bledy :roll:

http://www.autocentrum.pl/go/468__Porsc ... _1154.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: z innej beki
PostNapisane: 21.05.2009, 14:14 

Dołączył: 15.11.2008
Posty: 46
zapytanie troszke z innej beczki, zabrałem sie za remont mojego 928 i ogólnie poszukuje kilku detali, np kompletne wkładki zamków L+P niestety w mojej maszynie poułamywały sie elementy kuliste i kluczyk nie otwiera drzwi:( szukam tez listewek bocznych ( najbardziej lewej tylnej. Mam kilka nowych części do odstąpienia w dobrej cenie ( pasek rozrz. i jedna rolka " do wersji 5.0 ". Jeśli ktoś moze pomóc bede wdzieczny, pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.06.2009, 9:54 

Dołączył: 2.03.2009
Posty: 12
Teraz pojawił sie problem ze po wymianie filtra paliwa nie chce wogóle odpalić... Zaprowadziłem go do Porsche do Warszawy i tam też sie poddali... Niech by ktoś podpowiedział gdzie go można zaprowadzić zeby normalnie jeździł./


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.06.2009, 10:12 
Członek Zarządu PCP

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
No wlasnie widzialem go w PCW. Nie dali rady?? To od czego oni sa? Mam nadzieje ze chociaz kasy nie wzieli. Moze ten magik z Bemowa (Porsz? - chyba) albo Piotr Szafranski?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.06.2009, 13:01 

Dołączył: 2.03.2009
Posty: 12
On tam sobie jeszcze stoi... A masz może jakieś namiary na nich?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.06.2009, 13:05 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
zadzwoń do Tkackiego


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.06.2009, 16:32 

Dołączył: 2.03.2009
Posty: 12
Ja bym chętnie zadzwonił tylko jakiś numer...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.06.2009, 13:29 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
tel. 502 188 323


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum