|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
TomaszW
|
Napisane: 27.05.2021, 9:58 |
|
Dołączył: 30.03.2021 Posty: 52
|
Cześć,wiem że to różne generacje i różna jazda ale według tych dwóch ,który polecacie jako klasyka,inwestycje i ponadczasowy wygląd? Ze względu na budżet odpada 993 turbo.Tylko 993 carrera lub 930 turbo.
|
|
Góra |
|
mata70
|
Napisane: 27.05.2021, 13:56 |
|
Dołączył: 7.10.2016 Posty: 781 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
|
Klasyk, inwestycja, ponadczasowy wygląd to z tego zestawu 930. Ale kup to Ci się bardziej podoba, ważne aby te auta jeździły, a nie stały w garażu.
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 27.05.2021, 14:36 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2101 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
Nie wiem jakie masz doświadczenia z mocnymi samochodami z tylnym napędem, ale jak kupisz 930 (rozumie przez to Turbo) to dokup dobrą polisę na życie Jak chcesz auto do "codziennej" jazdy to chyba lepiej 993. A "inwestycyjnie" to najlepiej 997 Turbo.
_________________ pozdrawiam Adam =================== 944/993/986/996T/970 http://www.prosiakovo.plhttp://www.enotrip.pl
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 27.05.2021, 15:35 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Inwestycyjnie kup najtańszy Najmniej stracisz jak Ci się inwestycja nie uda. Pomijam, ze zupełnie nie rozumiem co to za inwestycja...
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 27.05.2021, 19:13 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
adamax napisał(a): Nie wiem jakie masz doświadczenia z mocnymi samochodami z tylnym napędem, ale jak kupisz 930 (rozumie przez to Turbo) to dokup dobrą polisę na życie Albo żartujesz albo demonizujesz.Prowadziłeś 930? W latach 70 ,gdzie większość samochodów miała po 50KM,może uzasadnione było nazywanie 930 widowmaker.Dla mnie to normalny samochód do jazdy nawet jako daily.Nie odczuwam żadnej turbo dziury,raczej szybkie przyśpieszenie,ale to radosne odczucie. Tutaj fajny filmik jak dziewczyna się tym bawi:) https://youtu.be/cknQrutbFt0
|
|
Góra |
|
pawelmontana
|
Napisane: 28.05.2021, 9:20 |
|
Dołączył: 6.04.2008 Posty: 316 Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
|
Arekk napisał(a): adamax napisał(a): Nie wiem jakie masz doświadczenia z mocnymi samochodami z tylnym napędem, ale jak kupisz 930 (rozumie przez to Turbo) to dokup dobrą polisę na życie Albo żartujesz albo demonizujesz.Prowadziłeś 930? W latach 70 ,gdzie większość samochodów miała po 50KM,może uzasadnione było nazywanie 930 widowmaker.Dla mnie to normalny samochód do jazdy nawet jako daily.Nie odczuwam żadnej turbo dziury,raczej szybkie przyśpieszenie,ale to radosne odczucie. Tutaj fajny filmik jak dziewczyna się tym bawi:) https://youtu.be/cknQrutbFt0I tak i nie. Oczywiście moc i przyspieszenie 930 na suchym w linii prostej dziś nikogo nie przestraszy, ale poczekaj aż popada i spróbuj pojechać dynamicznie po torze tak jak jesteś przyzwyczajony jeździć współczesnym. Brak psm, abs i turbo dziura uczą szacunku. Mam Carrerę 993 w kolekcji, ale nie spodziewam się dalszych mega zwrotów. Te auta zdrożały 8-10 lat temu i teraz trochę rosną wraz z inflacją.
_________________
Klubowicz nr 114
|
|
Góra |
|
pawelmontana
|
Napisane: 28.05.2021, 9:30 |
|
Dołączył: 6.04.2008 Posty: 316 Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
|
[quote="Arekk" Tutaj fajny filmik jak dziewczyna się tym bawi:) https://youtu.be/cknQrutbFt0[/quote] Fajny filmik??? 70% to chwalenie sponsorów, reszta to gadka przy jeździe na wprost. Oskara nie będzie.
_________________
Klubowicz nr 114
|
|
Góra |
|
vako
|
Napisane: 28.05.2021, 10:40 |
|
Dołączył: 26.09.2012 Posty: 210
|
Cytuj: Albo żartujesz albo demonizujesz.Prowadziłeś 930? W latach 70 ,gdzie większość samochodów miała po 50KM,może uzasadnione było nazywanie 930 widowmaker.Dla mnie to normalny samochód do jazdy nawet jako daily.Nie odczuwam żadnej turbo dziury,raczej szybkie przyśpieszenie,ale to radosne odczucie. Tutaj fajny filmik jak dziewczyna się tym bawi:) https://youtu.be/cknQrutbFt0Nie bez powodu auto ma swoją ksywke. Czy "współczesne" 930 maja dołożone nowe systemy i stały się prostsze w prowadzeniu, czy też współczesni kierowcy wychowani na autach z masą elektroniki, która robi wszystko za Ciebie są lepsi od kierowców z innej epoki gdzie liczyły się tylko Twoje umiejętności a auto nie pomagało a wręcz często chciało Cie zabić. Trochę dziwne stwierdzenie a jazda po prostej i suchej drodze nie jest szczytem umiejętności kierowcy. Moze jeździłeś wersja Biturbo skoro uważasz, że nie ma turbo dziury
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 28.05.2021, 11:21 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Pierwsze modele z lat 75-77 3.0 bez intercolera miały turbodziurę. W 3.3 już jest zupełnie inaczej. Takie moje zdanie
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 28.05.2021, 13:34 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2285 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Arekk napisał(a): Pierwsze modele z lat 75-77 3.0 bez intercolera miały turbodziurę. W 3.3 już jest zupełnie inaczej. Takie moje zdanie spróbuj na mokrym albo posypanym piaskiem zakręcie wdepnąć tak przy 3500 rpm do dechy albo lepiej nie próbuj
|
|
Góra |
|
vako
|
Napisane: 28.05.2021, 14:16 |
|
Dołączył: 26.09.2012 Posty: 210
|
Arekk napisał(a): Pierwsze modele z lat 75-77 3.0 bez intercolera miały turbodziurę. W 3.3 już jest zupełnie inaczej. Takie moje zdanie Hmm mam 3.3 i nie zauważyłem aby było inaczej Jasne że w porównaniu do 3.0 zmniejszyli problem z turbo dziurą, ale dalej została i na pewno nie można tego porównywać do współczesnej konstrukcji gdzie wciskasz gaz i startuje ci z niskich obrotów. Sam sposób rozwijania mocy też jest zupełnie inny i bardziej brutalny. W 3.3 dopiero od 4 tys zaczyna się budzić do życia a poniżej możesz deptać do woli w podłogę Ja osobiście mam duży respekt do tego auta i na pewno nigdy bym nie powiedział że jest to auto które jest łagodne i łatwe w prowadzeniu.
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 28.05.2021, 14:39 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Nie powiedziałem że jest łatwe ale mówienie że to auto nie nadaje się do jazdy po mieście a tylko po torze czy potrzeba wykupienia polisy na życie to wyolbrzymienie. Gaz w podłodze w zakręcie z tylnym napędem i silnikiem umieszczonym z tyłu w każdym aucie może skończyć się nieciekawie. Nie mówiąc już o mokrym czy posypanym piaskiem
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 28.05.2021, 18:27 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
3.0 ma turbo dziurę jak stodoła A 3.3 jak trochę mniejsza stodoła ale tylko trochę mniejsza
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|