|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
marchewa
|
Napisane: 24.07.2010, 23:09 |
|
Dołączył: 24.07.2010 Posty: 15
|
Witam serdecznie, od ponad roku jestem użytkownikiem 944 2.5 '85, ale dopiero niedawny "foch" prosiaka skłonił mnie do rejestracji na forum. Mianowicie skończyły się zapasy iskry w układzie zapłonowym. Przeglądnąłem i sprawdziłem co się da i wszystko wskazuje na to że padł czujnik położenia wału lub komputer. Może ktoś z kolegów ma większe doświadczenie i podpowie gdzie jeszcze szukać przyczyn. Będę też wdzięczny za kontakt do kogoś kto dysponuje częściami do prosiaków.
|
|
Góra |
|
TKacki
|
Napisane: 25.07.2010, 17:31 |
|
Dołączył: 5.03.2007 Posty: 1151
|
|
Góra |
|
marchewa
|
Napisane: 26.07.2010, 8:53 |
|
Dołączył: 24.07.2010 Posty: 15
|
mam jeszcze pytanko, w moim aucie są 2 speed sensory, czy oba odpowiadają za zapłon? czy sa identyczne pod względem parametrów dzialania? Czy można je zamienić miejscami i wtyczkami? (gdzieś slyszalem że tylko ten pierwszy od strony silnika odpowiadał za zapłon i wtrysk , a drugi jest potrzebny tylko do sterowania wtryskiem.)
|
|
Góra |
|
przemek84
|
Napisane: 27.07.2010, 12:34 |
|
Dołączył: 11.06.2007 Posty: 352
|
ale po co ty chcesz cokolwiek robic przy speed sensorach jak wczesniej ich nie dotykales i auto odpalalo?one sie ogolnie nie sypia puki ktos przy nich nie grzebie...
|
|
Góra |
|
tetsumaru
|
Napisane: 27.07.2010, 16:57 |
|
Dołączył: 9.08.2009 Posty: 61
|
Posprawdzaj najpierw podstawowe rzeczy .... Tak jaki pisze Tkacki , zacznij od przekaznika DME , kable zaplonowe , sprawdz przewody masowe na silniku itp . Z regoly psuja sie w tych autach duperele za kilka zlotych , wiec po co od razu rozbierac speedsensory czy komputer ...
|
|
Góra |
|
marchewa
|
Napisane: 30.07.2010, 8:24 |
|
Dołączył: 24.07.2010 Posty: 15
|
speed sensory psują się nawet bez ich dotykania (wiem z doświadczenia nie z teorii), sprawdziłem w aucie już wszystko i zostały tylko speed sensory i komp, sprawdziłem speed sensory na oporność i okazało sie że jeden zdechł dlatego też chciałem wiedzieć czy oba są odpowiedzialne za sterowanie silnikiem, czy tylko jeden, bo dotarły do mnie informacje że drugi jest odpowiedzialny za obrotomierz, a ten faktycznie mi szwankował.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|