Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 15.07.2018, 10:05 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Bardzo dobre auto, jedno z najbardziej doinwestowanych w Polsce, jednocześnie regularnie używane i sprawne. Chciałbym je sprzedać komuś kto będzie regularnie nim jeździć i o nie dbać. Dla mnie czas na zmiany i inne priorytety.

https://www.gumtree.pl/a-motoryzacja-sa ... s=adEdited

Cena: 56 000zł.

Obrazek

Z ważniejszych rzeczy:
- po kupnie remont silnika, wymiana panewek, wałka, smoka oleju, niektórych uszczelek, świece
- remont skrzyni biegów, części:
016 311 220 E
016 311 375 J
016 311 445
016 311 427
016 409 123
113 517 185 C
016 311 859 C
016 311 295
016 311 247 + jakieś łożyska przy dyferencjale "standardowe" które mieli w serwisie VW Dobrucki + piaskowanie i malowanie obudowy skrzyni
- wymiana obejmy baku PALIWA płaskownik za 800zł
- zbiornik płynu spryskiwaczy
- wymiana czujnika temperatury chłodnicy(rozłącza wiatrak po wyłączeniu auta)
- zamontowanie pasywnego systemu gaśniczego Blaze Cut
- wymiana mechanizmu gałki skrzyni biegów
- styczeń 2018 rozrząd (kółka, napinacz, pasek, bez regeneracji pompy wody, nie trzeba było, bo poprzedni właściciel robił cały rozrząd z regeneracją i tak sobie kupiłem drugą pompę na zapas)
- nowy akumulator
- uszczelki grodzi, klaposzyby
- wymiana mechanizmu ręcznego
- naprawa lusterka kierowcy(mechanizm regulacji)
- nowe bolce i regulacja zamków klaposzyby
- wymiana radia na Continental TR7412
- nowe przewody gumowe w komorze silnika (zasilający, powrót, do listwy-ten na który była akcja serwisowa dawno temu)
- regulator ciśnienia i tłumik ciśnienia paliwa
- części potrzebne do montarzu dywaników na sztywno
- nowe spinki wykładziny bagażnika
- roleta bagażnika
- nowe łączniki stabilizatora przdniego
- nowe przednie lewe łożysko piasty
- naprawa krzyżaka przekładni kierowczniej
- smarowanie klamek, mechanizmu świateł
- wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów
- udrożnienie odpływów
- uszczelka odpływu pod kołem zapasowym
- opornik dmuchawy
- no i teraz Michał ogarniał układ wydechowy, był nieszczelny
- w 2016 kupiłem Bridgestone S02 na tył i do Cup1 Continentale 255 na tył i 225 na przód(zimowe, trzymają bardzo, bardzo mocno).

Było tego znaczie więcej, trzeba przejrzeć papiery.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.07.2018, 13:49 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Duke no co ty?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.07.2018, 22:24 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
tsubasa napisał(a):
Duke no co ty?

Dzięki za wskazanie właściwego kierunku ; ), szczerze mówiąc biję się z tą decyzją.
Ta decyzja jest związana z tym, że mam dość gnicia na etacie(niecałe 2 lata) i chcę zainwestować w swój biznes.
Jakby się powiodło za kilka lat może 996 C2 bym kupił. W czwartek taką widziałem zaparkowaną na ulicy Żurawiej. To drugie 996, któremu przyglądałem się z bliska i one bardzo zyskują przy bliskich oględzinach, wyglądają znacznie lepiej niż na zdjęciach. Podobnie bylo zreszta z 964, dopoki nie zobaczylem cabrio na zywo doputy mi sie nie podobaly, teraz to moja ulubiona generacja obok 993.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.07.2018, 10:22 

Dołączył: 22.06.2018
Posty: 25
Oj na pewno żal się pozbyć takiej maszyny :/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.07.2018, 20:13 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
IMHO przesiadka z zadbanego 944 na 'zwykłe' 996 Cię rozczaruje.
Zwłaszcza wnętrze może Cię niemiło zaskoczyć.
Szczerze. Z 944 to może 964 konkurować. Albo boxster :lol:
996? tylko od turbo wzwyż! I to raczej osiągami najbardziej :D

A z własnym biznesem?
Ruszaj powoli teraz, siedząc drugim pośladem nadal na etacie. Trzeba się poszarpać, ale pokorne ciele... ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.02.2019, 12:26 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Na jakiś czas zrezygnowałem ze sprzedaży, jednakże w razie zainteresowania zapraszam do kontaktu. Autem zrobiłem póki co 29tys. km w 2.5 roku, w tym była jedna wycieczka po Europie w zeszłym roku 3300 km- Warszawa - Bukowina - Brno - Herrenberg p. Stuttgartem - Warszawa. Wydałem prawie 50 tys. na serwis, wszystko udokumentowane, gdyby ktoś szukał doinwestowanego egzemplarza, którym można dużo jeździć bez obaw, zapraszam na PW, auto prowadzi się idealnie. Do auta zimowe Migle Miglia Cup 1 z super oponami, pokrowiec targi, instrukcja i duża ilość dokumentów Cena: 56 tys. zł.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.02.2019, 13:36 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Dodałem album z wybranymi zdjęciami:
https://photos.google.com/share/AF1QipN ... ROT1Y2ZXRR

obecny przebieg to 292/3tys. będę w sobotę jechał autem z Warszawy do Kielc to cyknę fotkę ciśnienia na rozgrzanym.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.02.2019, 21:18 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2073
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Cześć
Przybliż proszę o co chodzi z tym CE?




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.02.2019, 21:41 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Celebration Edition - limited edition 250sztuk wyprodukowali.. ale z jakiej okazji to nawet nie wiem..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.02.2019, 22:01 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Z okazji wyprodukowania 100.000 sztuk Porsche 944 :-)




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.02.2019, 22:20 

Dołączył: 7.03.2015
Posty: 186
Mata napisał(a):
Z okazji wyprodukowania 100.000 sztuk Porsche 944 :-)


A jakie są różnice w stosunku do "zwykłej" wersji?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.02.2019, 22:30 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
ma numer 100 000 ? :D




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.02.2019, 1:24 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2073
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Wujek Google powiada:

History of the Celebration Edition

1988 944 "Celebration Edition"
PORSCHE CODE M757 or 757

By 1988 sales were falling dramatically, with the production down by nearly a third from 1987. However, this only encouraged Porsche to celebrate the 944 breaking all the company's previous sales records. To mark the 100,000th car rolling off the Neckarsulm production line, a limited edition was made available in either Zermatt Silver or Satin Black Metallic.

These Celebration models- effectively standard cars brought up to a very high specification, featured black leatherette, the attractive grey or maroon "STUDIO" cloth and silver and grey carpeting. The new split rear seat backs were included, along with automatic heating control and removable electrically tilting sunroof. Wheels were the optional 7J front and 8J rear "telephone dials", fitted with 205/55VR16 and 225/50VR16 tires respectively. Integral fog lamps were also fitted at the front.

Features
- Two different paintings were available: Zermatt Silver metallic and Satin Black metallic.
- Integral fog lamps at the front.
- Removable electrically tilting sunroof.
- Side strips between the wheels.
- Rear window wiper.
- Front wheels: 16" 7J telephone dials with 205/55VR16
- Rear wheels: 16" 8J telephone dials with 225/50VR16
- Black leatherette, grey 'Studio' cloth and silver grey carpeting.
- A plaque in the car.
- Split rear seats backs.
- Automatic heating control.

Notes
- Factory order number: M757
- Produced to celebrate the 100000th Porsche 944 rolling of the Neckarsulm production line.
- Production of black version: 250 to US
- Production of silver version: 250 to US
- In US it was launched as the "944 Special Edition" celebrating the 250000th Porsche 911 produced.
- Also called "944 Studio" and "944 (Silver) Anniversary".




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.03.2019, 10:23 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Podbijam i zapraszam, ten egzemplarz jest z rynku niemieckiego, w Polsce od 2004 roku.

Kontakt: 504 439 444


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.03.2019, 11:18 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Jak pracował silnik po trasie z Warszawy do Kielc. Prędkość od 12 do 18 km/h ; ). Auto jeździ jak po szynach przy 20km/h też. Zwróccie uwagę na ciśnienie oleju. Takie ciśnienie jest od remontu silnika 25 tys. km temu, latem spadnie do 3.5 przy gorącym dniu i maks do 3 przy jeździe na próbie sportowej w upale.



i mało spektakularne, autostrada: https://www.youtube.com/watch?v=Ig1O_sR ... e=youtu.be

Galeria Korona w Kielcach:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.05.2019, 11:40 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Do pierwszego postu wstawiłem z grubsza listę napraw.

Od ostatniego postu:

- nowy olej
- założony stalowy kolektor wylotowy
- renowacja felg, telefonów 16"
- nowe opony Pilot Sport 4 z przodu
- nowe łożysko prawego tylnego koła
- geometria u Sylwestra (Dobrucki)
- wczoraj-> nowa szyba przednia SEKURIT

Już zamówione i idą:
- Quickshifter z Only 944
- MAXHP chip konkretnie pod silnik 118KW, najlepszy chip do 944, szósta rewizja tego chipu w sprzedaży
- Kółko gazu - nie zmienia mocy, ale stosunek wciśnięcia pedału gazu do otwarcia przepustnicy staje się liniowy, a nie progresywny.

Zaraz zamówię:
- nowy wydech, bo na rajdzie turystycznym stary się rozszczelinił i nie chcę tego łatać tylko wstawić coś porządnego.

Jakby ktoś był zainteresowany, zapraszam do kontaktu. Choć post ten jest na razie informacyjny dopóki nie wymienię wydechu na nowy(niedługo).

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.05.2019, 20:42 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Ty juz lepiej przestan cudowac tylko sprzedaj Mercedesa ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.05.2019, 20:58 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Próbuję, telefonów łącznie było 4, widziało go 2 zainteresowanych. Ci zainteresowani stwierdzili, że to najlepszy egzemplarz, który oglądały, ale nic z tego.
Drugi oglądający przyjechał z kolegą, był to 8-my samochód, który oglądali, ale kupujący rozmyślił się z C124 jako modelu, że BMW fajniejsze, albo nowsze E500.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.05.2019, 21:49 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 950
Duke napisał(a):
Próbuję, telefonów łącznie było 4, widziało go 2 zainteresowanych. Ci zainteresowani stwierdzili, że to najlepszy egzemplarz, który oglądały, ale nic z tego.
Drugi oglądający przyjechał z kolegą, był to 8-my samochód, który oglądali, ale kupujący rozmyślił się z C124 jako modelu, że BMW fajniejsze, albo nowsze E500.

Kompletny OT ale doradze bo ostatnio mialem podobny temat z mercem w107. Zadziwiajace rezultaty w porownaniu do rodzimych portali dalo wystawienie na mobile.de i to nawet nie dlatego ze przyjedzie „niemiec” ktory bedzie cie blagal zebyś mu sprzedal tylko dlatego ze naprawde sporo jest zainteresowanych z innych mniejszych krajow europy srodkowej dla ktorych rynek polski jest dosc spory i niezbyt oddalony. Moje auto np. po pol roku wiszenia po ogloszeniach sprzedalo sie do Estonii w zasadzie online i bez ogledzin (sam nie moglem uwierzyć).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.06.2019, 15:49 

Dołączył: 27.06.2019
Posty: 10
Kurcze, jestem na kupnie 944 i musze powaznie rozwazyc Twoj egzemplarz.

Zeby bylo smieszniej to poprzednio mialem c124 wiec juz widze ze mozemy sie dogadac :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum