Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 2.10.2011, 21:04 

Dołączył: 20.01.2011
Posty: 10
Witam

Ostatnio w moim 944 2,5 '85 pojawiło się parę problemów i chcę się z nimi uporać przed zimą.

1. Od ok 2,5 tys. obrotów w górę spod tylnej osi (dyferencjał, skrzynia biegów?) dochodzi szum. Dzieje się tak tylko po puszczeniu gazu na 1,2 i 3 biegu.
Na początek chciałbym zmienić olej w skrzyni biegów. Zastanawiam się, czy to może pomóc. Jaki olej polecacie?

2. Z bocznych kratek nawiewu leci tylko ciepłe powietrze. Czy to może być sprawa zepsutej nagrzewnicy? Byłem z tym u kilku mechaników, ale żaden nie podjął się wykrycia źródła problemu.

3. Nagminnie przepalają się żarówki podświetlenia zegarów. Wymieniałem je z 4 razy, ale to jak krew w piach.

Będę wdzięczny za wszelkie informacje i podpowiedzi jak rozwiązać te problemy:).

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.10.2011, 8:55 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
U mnie jest to samo ze skrzynią, huczy przy pewnych obrotach ale tylko gdy puszczę gaz, u mnie jest to za duży luz miedzy wałkiem atakującym a talerzem sprawdzałem tenże luz + osłuch skrzyni pod obciążeniem takimi doktorskimi słuchawkami, na 95% jest to to.
Do wymiany kilka łozysk, regulacja luzu i tuleja rozprężna jeśli w tej skrzyni jest.
Jazda na tym nie grozi niczym poza coraz głośniejszym piłowaniem (do czasu)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.10.2011, 10:50 

Dołączył: 28.10.2010
Posty: 145
Witaj,

Ad.1. Hanes: Manual transmission SAE 80W API Classification GL 4 gear lubricant .


Więcej i szczegółowiej http://924.pl/forum/viewthread.php?foru ... #post_1206

pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.10.2011, 16:09 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ad 2. Wydaje mi się, że powodem może być połamana spinka cięgna nawiewu - musisz zanurkować pod kierownicą i mniej więcej za stacyjką zobaczysz cięgna. Stawiam, że jedno z nich nie chodzi jak należy. Winne są plastikowe spinki (parę zł sztuka w ASO).




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.10.2011, 9:29 

Dołączył: 20.01.2011
Posty: 10
Wielkie dzięki za informację Wit. Faktycznie chodziło o plastikowa spinkę cięgna nawiewu. Jest już wymieniona i wszystko działa bez problemu:).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.10.2011, 13:17 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Od tego jest właśnie PCP :) No i 924.pl :)

PS. Żeby nie było, że jestem taki mądry - miałem to samo i oczywiście tu znalazłem odpowiedź. Zdaje się, że pomógł mi Piterson. Ktoś w Wyrazowie mówił, że też ma podobny problem - chyba Żuber. I na 100% to też ta spinka ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum