Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.05.2013, 21:20 

Dołączył: 5.05.2013
Posty: 7
Chciałem kupić prosiaka anglika. Mam niedaleko siebie takie auto i zastanawiam się nad ilością i dostępnością części do takiej przeróbki. Auto jest z 85r. (nowa deska czy jakoś tak).
Próbował ktoś już coś takiego? Liczył ktoś koszty?
Sądzę że większość rzeczy będę robił sam o ile nie będzie konieczności użycia spawarki.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.05.2013, 21:39 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Moim zdaniem nieopłacalna operacja.
Poza tym, że taka przeróba będzie niesprzedawalna, to raz - nie zrobisz tego dobrze, dwa - koszta (+ poświęcony czas) będą większe niż byś kupił wersję LHD.

Chyba że zrobisz to tak: ;)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.05.2013, 21:53 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2933
Kolega Lamer może mieć pewne doświadczenia ;)
Ale jemu chodziło o auto z konkretnym silnikiem i z przeznaczeniem do sportu.
Zwykłe 2.5 z 85 są u nas dostępne za 10k i mniej. Gdybyś chciał przerabiać ten sam model RHD na LHD z zachowaniem cywilnego charakteru to koszt przeróbki byłby pewnie bardzo zbliżony do kosztu zakupu całego auta.
Sztuka dla sztuki. Gdyby to chociaż było S2/turbo/turboS czy jakieś cabrio lub 968 :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.05.2013, 22:00 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
W 944 przeróbka jest dość prosta... bo auto jest właściwie "dostosowane" do ruchu lewostronnego jedynie.
Serwo jest po lewej stronie, przekładasz pedały, lewarek obracasz, mały kłopot z ręcznym, deski są łatwo dostępne, małe przeróbki instalacji - skracasz jedynie przewody przed skrzynką bezpieczników.

Niech Ci Lamer to opisze !




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.05.2013, 22:50 

Dołączył: 17.04.2011
Posty: 305
Jak napisali koledzy temat jest do ogarnięcia bo ingerencja w ścianę grodziową jest minimalna i ogranicza się do wycięcia otworu na kolumnę kierowniczą oraz przespawania mocowań kolumny (najlepiej odzyskanych z innej ściany grodziowej)

Można to zrobić dobrze bardzo precyzyjnie ale wymaga to moim zdaniem dużego doświadczenia a kompletacja części jest nieco dłuższa niż piszą koledzy. Największą wadą jeśli chcesz to zrobić dobrze są koszty, które w przypadku auta o wartości 10 tyś mogą stanowić w końcowym rozrachunku jego równowartość.

Od strony technicznej:
Kolumna ma inną długość, jeśli jest serwo to trzeba wymienić przednią belkę i przekładnie oczywiście, deska, zegary, lusterka, światła.
Największym problemem jest jednak wiązka elektryczna.
Najlepiej kupić europejską plug and play bo inaczej trzeba przedłużać całe mnóstwo kabli.

Generalnie z powodu kosztów odradzam w 944 2.5


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.05.2013, 8:30 

Dołączył: 5.05.2013
Posty: 7
o i właśnie o takie informacje mi chodziło. tego anglika mogę kupić za 5tyś a może nawet mniej dlatego pytałem sens takiej przeróbki. Lamer pięknie mi to zobrazował i ostudził mój zapał. Chciałem mieć PORSCHE niskim kosztem ale widzę ze nie bardzo się da. Przemyśle jeszcze sprawę.
Jeszcze raz dzięki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.05.2013, 10:49 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9171
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
944 za 5 tys. nie kupisz (LHD), ale 924 już tak. Poszukaj, jest teraz kilka ofert za zbliżone pieniądze. Na początek przygody z Porsche idealne, a koszty serwisu zupełnie inne niż w 944. W sensie bez porównania niższe.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.05.2013, 8:09 

Dołączył: 5.05.2013
Posty: 7
nie widzę właśnie ciekawej oferty 924 ani 944. Wybaczcie ale jak już miałbym mieć porsche to na pewno nie z szybami na korbę...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.05.2013, 8:36 

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5273
Niektórzy nie mają w ogóle "korb" ;) ani też żadnych innych możliwości
otwierania szyby :lol: Jest "lufcik" ale on się nie liczy :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.05.2013, 9:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
szef_ff napisał(a):
Wybaczcie ale jak już miałbym mieć porsche to na pewno nie z szybami na korbę...


No to masz szczescie, bo w Porsche generalnie obowiazuje zasada "wiecej za mniej". Na przykladzie modelu 964: egzemplarze z elektrycznymi szybami mozna kupic od 20-25 tys. euro, natomiast dobre egzemplarze z szybami na korbe ciezko jest znalezc za mniej, niz 80 tys. euro.

Te z szybami na korbe nazywaja sie RS i niektorzy fanatycy posuwaja sie do tego, ze modele z elektryka zamieniaja na korby...




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.05.2013, 18:59 

Dołączył: 5.05.2013
Posty: 7
widocznie za mało wiem o Porsche :) Generalnie szukam ciekawej oferty dlatego zastanawiam się nad tym anglikiem. Auto ma brązowe wnętrze i jest chyba kompletne, ma ładny błękitny kolor, tylko delikatnie zardzewiały rant progu. Silnik ładnie, równo i cicho pracuje mimo, że kable to chyba od nowości. Żadnych przeróbek, stożków ani alletuningu. Martwi mnie tylko dostępność części do przeróbki.

znalazłem go na mobile.de
http://szukaj.pl.mobile.eu/samochod-ogl ... abNumber=1


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.05.2013, 20:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Odpuscilbym Anglika do przerobki. Ciezko to bedzie sprzedac, jak bedziesz chcial wykonac kolejny krok lub zycie Cie zmusi.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.05.2013, 8:29 

Dołączył: 5.05.2013
Posty: 7
No to mnie przekonaliście. Poczekam aż trafi się coś ciekawego z kierą po właściwej stronie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.05.2013, 11:11 

Dołączył: 21.05.2007
Posty: 214
http://otomoto.pl/porsche-944-C29036274.html

tu masz w dobrej cenie auto


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.05.2013, 18:20 

Dołączył: 5.05.2013
Posty: 7
sprzedany...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum klubowego








Przyklejone




English information
Ostatnie posty forum PCP









cron