|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
szef_ff
|
Napisane: 5.05.2013, 21:20 |
|
Dołączył: 5.05.2013 Posty: 7
|
Chciałem kupić prosiaka anglika. Mam niedaleko siebie takie auto i zastanawiam się nad ilością i dostępnością części do takiej przeróbki. Auto jest z 85r. (nowa deska czy jakoś tak).
Próbował ktoś już coś takiego? Liczył ktoś koszty?
Sądzę że większość rzeczy będę robił sam o ile nie będzie konieczności użycia spawarki.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 5.05.2013, 21:39 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Moim zdaniem nieopłacalna operacja.
Poza tym, że taka przeróba będzie niesprzedawalna, to raz - nie zrobisz tego dobrze, dwa - koszta (+ poświęcony czas) będą większe niż byś kupił wersję LHD.
Chyba że zrobisz to tak: 
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 5.05.2013, 21:53 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2933
|
Kolega Lamer może mieć pewne doświadczenia
Ale jemu chodziło o auto z konkretnym silnikiem i z przeznaczeniem do sportu.
Zwykłe 2.5 z 85 są u nas dostępne za 10k i mniej. Gdybyś chciał przerabiać ten sam model RHD na LHD z zachowaniem cywilnego charakteru to koszt przeróbki byłby pewnie bardzo zbliżony do kosztu zakupu całego auta.
Sztuka dla sztuki. Gdyby to chociaż było S2/turbo/turboS czy jakieś cabrio lub 968 
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 5.05.2013, 22:00 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
W 944 przeróbka jest dość prosta... bo auto jest właściwie "dostosowane" do ruchu lewostronnego jedynie.
Serwo jest po lewej stronie, przekładasz pedały, lewarek obracasz, mały kłopot z ręcznym, deski są łatwo dostępne, małe przeróbki instalacji - skracasz jedynie przewody przed skrzynką bezpieczników.
Niech Ci Lamer to opisze !
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
Lamer
|
Napisane: 5.05.2013, 22:50 |
|
Dołączył: 17.04.2011 Posty: 305
|
Jak napisali koledzy temat jest do ogarnięcia bo ingerencja w ścianę grodziową jest minimalna i ogranicza się do wycięcia otworu na kolumnę kierowniczą oraz przespawania mocowań kolumny (najlepiej odzyskanych z innej ściany grodziowej)
Można to zrobić dobrze bardzo precyzyjnie ale wymaga to moim zdaniem dużego doświadczenia a kompletacja części jest nieco dłuższa niż piszą koledzy. Największą wadą jeśli chcesz to zrobić dobrze są koszty, które w przypadku auta o wartości 10 tyś mogą stanowić w końcowym rozrachunku jego równowartość.
Od strony technicznej:
Kolumna ma inną długość, jeśli jest serwo to trzeba wymienić przednią belkę i przekładnie oczywiście, deska, zegary, lusterka, światła.
Największym problemem jest jednak wiązka elektryczna.
Najlepiej kupić europejską plug and play bo inaczej trzeba przedłużać całe mnóstwo kabli.
Generalnie z powodu kosztów odradzam w 944 2.5
|
|
Góra |
|
szef_ff
|
Napisane: 6.05.2013, 8:30 |
|
Dołączył: 5.05.2013 Posty: 7
|
o i właśnie o takie informacje mi chodziło. tego anglika mogę kupić za 5tyś a może nawet mniej dlatego pytałem sens takiej przeróbki. Lamer pięknie mi to zobrazował i ostudził mój zapał. Chciałem mieć PORSCHE niskim kosztem ale widzę ze nie bardzo się da. Przemyśle jeszcze sprawę.
Jeszcze raz dzięki za pomoc
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 6.05.2013, 10:49 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9171 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
944 za 5 tys. nie kupisz (LHD), ale 924 już tak. Poszukaj, jest teraz kilka ofert za zbliżone pieniądze. Na początek przygody z Porsche idealne, a koszty serwisu zupełnie inne niż w 944. W sensie bez porównania niższe.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
szef_ff
|
Napisane: 7.05.2013, 8:09 |
|
Dołączył: 5.05.2013 Posty: 7
|
nie widzę właśnie ciekawej oferty 924 ani 944. Wybaczcie ale jak już miałbym mieć porsche to na pewno nie z szybami na korbę...
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 7.05.2013, 8:36 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5273
|
Niektórzy nie mają w ogóle "korb"  ani też żadnych innych możliwości
otwierania szyby  Jest "lufcik" ale on się nie liczy 
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 7.05.2013, 9:00 |
|
Klubowicz |
 |
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
szef_ff napisał(a): Wybaczcie ale jak już miałbym mieć porsche to na pewno nie z szybami na korbę...
No to masz szczescie, bo w Porsche generalnie obowiazuje zasada "wiecej za mniej". Na przykladzie modelu 964: egzemplarze z elektrycznymi szybami mozna kupic od 20-25 tys. euro, natomiast dobre egzemplarze z szybami na korbe ciezko jest znalezc za mniej, niz 80 tys. euro.
Te z szybami na korbe nazywaja sie RS i niektorzy fanatycy posuwaja sie do tego, ze modele z elektryka zamieniaja na korby...
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
szef_ff
|
Napisane: 7.05.2013, 18:59 |
|
Dołączył: 5.05.2013 Posty: 7
|
widocznie za mało wiem o Porsche  Generalnie szukam ciekawej oferty dlatego zastanawiam się nad tym anglikiem. Auto ma brązowe wnętrze i jest chyba kompletne, ma ładny błękitny kolor, tylko delikatnie zardzewiały rant progu. Silnik ładnie, równo i cicho pracuje mimo, że kable to chyba od nowości. Żadnych przeróbek, stożków ani alletuningu. Martwi mnie tylko dostępność części do przeróbki.
znalazłem go na mobile.de
http://szukaj.pl.mobile.eu/samochod-ogl ... abNumber=1
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 7.05.2013, 20:02 |
|
Klubowicz |
 |
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Odpuscilbym Anglika do przerobki. Ciezko to bedzie sprzedac, jak bedziesz chcial wykonac kolejny krok lub zycie Cie zmusi.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
szef_ff
|
Napisane: 8.05.2013, 8:29 |
|
Dołączył: 5.05.2013 Posty: 7
|
No to mnie przekonaliście. Poczekam aż trafi się coś ciekawego z kierą po właściwej stronie.
|
|
Góra |
|
mr-nemo
|
Napisane: 8.05.2013, 11:11 |
|
Dołączył: 21.05.2007 Posty: 214
|
|
Góra |
|
szef_ff
|
Napisane: 8.05.2013, 18:20 |
|
Dołączył: 5.05.2013 Posty: 7
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|