Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.08.2009, 21:38 

Dołączył: 2.08.2009
Posty: 31
No właśnie, dlatego teraz jestem rozdarty między 924 a 944. W Top Gear (odcinek, gdzie Jeremy, Richard i James mieli kupić Porsche do 1500 funtów) śmieli się ze 924, że ma silnik od Vana. O co chodzi?

A co do tego, że jestem rozdarty. Oba auta wyglądają wizualnie prawie identycznie (dla znawców na pewno są wielkie różnice - dla laika nie ma prawie żadnych). Na pierwszy rzut oka na allegro, ogólnie 924 jest tańsza. Poza tym ten obrotomierz ; )

Jak ogólnie możecie podsumować 924 i 944 w pigułce? :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.08.2009, 23:32 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Witaj,

to są całkiem inne auta!!!!! i wizualnie i mechanicznie!

Polecam 944 lepsze hamulce, przyspieszenie,spalanie podobne, serwis minimalnie droższy.

Jeśłi chcesz taki obrotomierz to kup sobie 944 pierwszej serii do 1985r.
W Warszawie jest ciekawe do sprzedania w przywoitej cenie.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.08.2009, 8:48 

Dołączył: 2.08.2009
Posty: 31
Witaj.

Tak jak pisałem w poście powitalnym, póki co nie mam środków na to, aby kupić i utrzymać Porsche. Zarejestrowałem się na forum wcześniej (przed zakupem), aby do czasu kiedy będę kupował auto, mieć dokładny pogląd na wszystkie aspekty związane z zakupem 944. Niemniej jednak, możesz powiedzieć coś więcej o tym z Warszawy, dać link do ogłoszenia ew. powiedzieć co i jak - i za ile?

Pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.08.2009, 11:47 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Witaj,

niestety auto już sprzedane...

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.08.2009, 21:12 

Dołączył: 2.02.2009
Posty: 114
ma ktoś może jakiś patent na usztywnienie tylnego zawieszenia w 944??
czy jest jakaś regulacja na drążkach
jak wciskam gaz strasznie siada tył, do tego stopnia że czasem aż coś trze o asfalt
- da się z tym coś zrobić?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.08.2009, 22:10 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Mniej gazu :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.08.2009, 21:19 

Dołączył: 12.03.2007
Posty: 178
gta77 napisał(a):
do tego stopnia że czasem aż coś trze o asfalt


To nie jest kwestia miękkiego zawieszenia, tylko raczej jakiejś usterki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.08.2009, 18:22 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 58
A może amortyzatory są słabe. Ruszając ostro na starym zwykłym zawieszeniu kucają z tyłu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.10.2009, 3:06 

Dołączył: 10.05.2009
Posty: 7
kumar napisał(a):
A jak to jest z samym napędem na tył? Słyszałem, że to świetna frajda, jednak wymaga dużo wprawy. Z drugiej strony słyszałem też, że napęd na tył to duży problem w zimę, szczególnie przy pokonywaniu podjazdów. Ile w tym prawdy?


Tak czytam co piszesz... Pokonywanie podjazdow bedzie problemem najmniejszym.
Chyba duzo nie jezdziles dotad, a najwyrazniej w ogole z tylnym napedem. Porsche 944 na zime dla poczatkujacego kierowcy...
Hm... Coz... Pomysl lepszy niz zakup motocykla - w tym okresie ;)
Generalnie - auto dosc duzo wybacza (jak na RWD),
ale samo nie jedzie. Jednak kiedys trzeba sie nauczyc - tez fakt...
To powodzenia i trzymam kciuki! :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.03.2010, 20:18 

Dołączył: 2.02.2009
Posty: 114
wiosna idzie
klucze już nie przymarzają do rąk (uroki nieogrzewanego garażu)
czas więc na przygotowanie samochodu do jazdy
nr 1 na mojej liście jest demontaż skrzyni biegów i pytanie:
czy są jakieś zalecenia przy wyjmowaniu - trzeba coś wcześniej wyjąć, na coś uważać, jakieś ukryte mocowania, czy jest to mocno skomplikowany zabieg czy nie należy do zbyt wymagających
nie chodzi mi o porady typu: najpierw odkręć półosie, tylko o informacje czy coś mnie zaskoczy w trakcie pracy i jak bede siedział pod samochodem ze skrzynią w rękach to sie okaże że nie chce wyjść bo albo czegoś nie odkręciłem albo cos ją blokuje czego nie widać na początku a wychodzi w trakcie
druga sprawa: jaki polecacie olej do skrzyni? planuje zalać castrol 75w140 - chyba że ktos na nim jeździł i sie nie sprawdził


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.03.2010, 23:44 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Dalczego chcesz sciagac skrzynie?
Olej moim zdaniem za gęsty - to raczej do dyfrów sie stosuje...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2010, 8:20 

Dołączył: 2.02.2009
Posty: 114
synchronizator 2-ki najprawdopodobniej padł
z tego co wiem to 75w140 jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym odpowiednikiem 75w90 przeznaczony do bardziej wysilonych mechanizmów


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum