Szukałem jakiś czas i znalazłem, to co chciałem, 944 z 88 roku, wyrejestrowanie w DE w 91 roku, od tego czasu stało pod plandeką w hali.
Wyznacznikiem był stan i kolor - czerwony musiał być i jest, stan jak nowy 60 + tyś. przebiegu.
Teraz papierologia, rejestracyjna w trakcie, duży pakiet startowy:
- rozrząd
- pompa wody, chłodnica, wszystkie opaski na wężach
- paski
- kopuła, kable, palec, świece
- simeringi przodu silnika
- regeneracja zacisków
- nowe przewody hamulcowe
- tarcze, klocki
- malowanie felg
- nowe opony
- polerka lakieru
- wymiana wszystkich płynów i filtrów
- wymiana uszkodzonych części na nowe
- poprawa konserwacji
- zbieżność
- wymiana siłowników maski
- wymiana akumulatora
- zakup radia zgodnego ze specyfikacją
- wymiana głośników
Cały lakier w oryginalnej grubości, w środku wygląda jak nowy.
Realistycznie chcę projekt skończyć za 2 miesiące i w czerwcu rozpocząć sezon, pakiet startowy, zobaczymy co wyjdzie jak zacznie jeździć