Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 28.11.2010, 0:17 

Dołączył: 21.11.2010
Posty: 6
Witam może mi ktoś poradzić od czego najlepiej zacząć przy tuningu 944 2,5L ? o i jeszcze ostatnio rozwaliłem przód i chciał bym zamontować zderzak od nowszego modelu czy muszę wymienić cale nadkola czy wystarczy trochę spiłować ranty ? przygotowałem zdjęcie które pozwoli wszystkim zrozumieć o co mi chodzi.
pozdrawiam

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.11.2010, 0:37 

Dołączył: 2.10.2007
Posty: 76
Hej. 944 S2 lub turbo z którego pochodzi przód ma inne błotniki inny nosek inne pokrywy lamp i wszystko to trzeba zmienic no i oczywiście zderzak :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.11.2010, 1:08 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Plus aluminiowa belka pod zderzak S2/Turbo.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.11.2010, 1:46 

Dołączył: 11.03.2007
Posty: 1100
Nosek owszem, ale klapek od lamp chyba nie ma innych.
A przy okazji radze nie zmieniać, większość ceni sobie oryginał.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.11.2010, 17:52 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Przekleję swój post z 924.pl

Żeby założyć go do zwykłego 2.5 musisz mieć:
- zderzak z lampami
- aluminiową belkę pod zderzak przykręcaną do podłużnic
- nosek od S2/turbo
- podnoszone lampy od S2/turbo (są inne klapki i inne plastikowe obudowy lamp!!!)
- błotniki od S2/turbo
Tak więc operacja założenia przodu od S2/turbo to w samych częściach min 2000zł. A trzeba to jeszcze pomalować!
Osobiście uważam że jest o wiele ładniejszy niż oryginalny w 2.5, dlatego też takowy mam zmontowany w wydmuszce (ale i tak kupowałem wszystkie te części z laminatu więc było prościej)



Natomiast jeśli chodzi o tuning mechaniczny:
Dobre zawieszenie, odchudzenie, skrzynia z LSD. I tyle. Silnik jest nierozwojowy...




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.12.2010, 20:27 

Dołączył: 21.11.2010
Posty: 6
to może jeszcze powrócę tutaj i zapytam o swap czy ktoś na forum wykonał swap jakiegoś silnika ? wiadomo że porsche ma skrzynie na tylnym moście co trochę utrudnia sprawę : /


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.12.2010, 20:52 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Na forum byłoby trudno ;)
Porsche 924/944/968/928 nie ma mostu z tyłu, skrzynia jest do belki przykręcona.

Oczywiście mówimy o PL? Było kilka 944 z silnikami od 968, jedno bardzo ciekawe
924S z silnikiem 3.0 z 944 S2 :) Nie widzę problemu ze skrzynią i jej ewentualną
wymianą. Szykuje się kolejny swap 2.5turbo zamiast 2.5n/a.
Na świecie najbardziej spektakularnymi przeróbkami są swapy potężnych V8 pod
maskę 944 :D




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2010, 17:39 

Dołączył: 21.11.2010
Posty: 6
tak przepraszam zagalopowałem się z tym mostem :D słyszałem o swapie v8 z oznaczeniem LS1 albo LS4 od corvetty ale na takie serce mnie na razie nie stać myślałem coś raczej o silniku BMW kumpel w komisie ma bmw 840i który jest po pożarze może na szczęście a może nie tylko tył i kabina jest spalona silnik z tego co widziałem po wstępnych oględzinach jest ok. dokładnie jest to jednostka (M62B44) czyli widlasta ósemka o mocy 286KM i 420NM jestem ciekaw czy to się zmieści pod maskę :/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2010, 17:44 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1375
hmmmm... może się zmieści.... tylko po co ?


pozdr, jacek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum