Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 17.11.2019, 12:44 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
Plan był zbudować mocny silnik dla 964, ale będący silnikiem do daily, a nie potworem na tor z wolnymi obrotami na poziomie 3000 RPM.

Wyszło chyba całkiem fajnie
Ja ogarnąłem mechanicznie, Konrad od strony sterowania i zgrania tego wszystkiego w całość

Efekt? Dla wzorcowego porównania wzięliśmy 993RS 3.8, a w niej:
- 300 KM przy 6500 RPM
- 355 Nm przy 5400 RPM

A tutaj proszę bardzo:
- 302 KM przy 6000 RPM
- 374 Nm przy 4500 RPM

No i krzywa momentu całkiem całkiem 😉


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.11.2019, 14:45 

Dołączył: 3.05.2011
Posty: 1351
Gratulacje Kacper , napisz jeszcze konkretnie jakie mody i jaki koszt takiego tuningu u Ciebie)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.11.2019, 15:09 

Dołączył: 1.01.2018
Posty: 355
Z czystej ciekawości - czemu nie ITB ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.11.2019, 15:27 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.07.2018
Posty: 862
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
Ja myśle, że dlatego bez trąbek ;)

kacper napisał(a):
Plan był zbudować mocny silnik dla 964, ale będący silnikiem do daily, a nie potworem na tor z wolnymi obrotami na poziomie 3000 RPM




_________________

MB W126 260SE '87
MB C126 560SEC '90
MB R129 SL500 '99
MB W204 C63 AMG '09
Porsche 911 996.2 C2 '01
Honda CRX ED9 K20 track tool '90
BMW S1000R '17


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.11.2019, 15:42 

Dołączył: 21.04.2017
Posty: 96
Wynik ekstra, też jestem ciekaw listy modów :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.11.2019, 19:23 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
W sumie nie był ruszany wał i korby
Tłoki / cylindry 3.8, ostrzejsze wałki, obróbka wszystkiego co trzeba, wydech, wtryski, w pełni elektroniczny zapłon (wyleciały aparaty zapłonowe na rzecz bezpośrednio odpalanych cewek w konfiguracji Wasted Spark), lekkie koło no i dolot z 993 z VarioRam. Tym wszystkim zarządza EMU (trzeba wspierać rodzime produkcje). To tak z grubsza.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron