|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
bary
|
Napisane: 1.12.2016, 0:09 |
|
Dołączył: 3.05.2011 Posty: 1351
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 1.12.2016, 12:49 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Cytuj: Porsche 994 Carrera contra Porsche 993 Carrera...odwieczny dylemat ) Bary nie ma modelu 994 jest 964 A z urodą Porsche jak z resztą: jednemu córka innemu teściowa się podoba co kto lubi, bo chyba o urodę głównie Ci chodzi -parametry trzeba by było porównywać z tych samych lat bo w Porsche 3 lata i napisana historia od nowa.
_________________
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 1.12.2016, 14:47 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
eee chyba nie aż taka różnica
zabawne , ze to tak podobne samochody złożone w zupełnie innej technologi tradycyjny montaż Porsche ver. japan technology i chyba fajnie, że nie styknęło kasy na nową deskę w 993
powiem tak seryjne 993 z tym zwykłym zderzakiem odpodobało mi się totalnie jak widzę linię 964 - mrau...
w codziennej jeździe podobne w 993 bardziej podobają mi się krótsze biegi - skrzynia 6 na torze wleczony wahacz działa słabo i lepszy podwówjny wahacz 993 Środek ... detale... kierunek przeszycie foteli
który wybrać? odpowiedź prosta: mieć OBA
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
bary
|
Napisane: 1.12.2016, 23:44 |
|
Dołączył: 3.05.2011 Posty: 1351
|
DK napisał(a): Cytuj: Porsche 994 Carrera contra Porsche 993 Carrera...odwieczny dylemat ) Bary nie ma modelu 994 jest 964 oczywiscie ze 964 , w tytule dobrze napisalem , zwykla literowka , hehe.... ja jak najbardziej wole 964 , ale zastanawia mnie roznica w skrzyniach biegow , osobiscie wolalbym zdecydowanie krotsze przelozenia w 964 , na torze zanim sie rozpedze , to czasem nie zdaze wrzucic 5go biegu...chociaz w jezdzie miejskiej 3ci bieg jest genijany...musze przetestowac 993 i to jak najszybciej)
|
|
Góra |
|
Pan Jasiek
|
Napisane: 3.12.2016, 5:27 |
|
Dołączył: 28.11.2016 Posty: 264
|
Ja bym nie miał dylematu - potrzebny budżet jest identyczny, a 964 to stylistyczne apogeum 911. Tak czy inaczej - w moim przypadku - chyba najprędzej pogodzi je 996
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 3.12.2016, 10:10 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Kolejny dylemat w stylu wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkiej Nocy.
Technologicznie - przepaść Emocjonalnie - wieczna rozterka
Znam takich, którzy mają obydwa. Zawsze przed wycieczką mają problem - którym ? Lepiej więc mieć jeden i mieć o jeden problem mniej.
Znacznie mniej problemów z 993, ale pozostaje problem, że to nie 964....
Mam 996, nie mam problemów, ale to nie 993, ani 964 .... itd.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 3.12.2016, 10:31 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
Bary to fajny mod jest sporo skrzyń z C4 wyrzucasz wiskozę i masz 6 biegową 964 i zaczyna się dylemat czy G50 20 czy 21 a może krótkie główne oj trochę się pobawiłem w to
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
bary
|
Napisane: 3.12.2016, 21:59 |
|
Dołączył: 3.05.2011 Posty: 1351
|
Duc748 napisał(a): Bary to fajny mod jest sporo skrzyń z C4 wyrzucasz wiskozę i masz 6 biegową 964 i zaczyna się dylemat czy G50 20 czy 21 a może krótkie główne oj trochę się pobawiłem w to Duc , musisz mi to jakos bardziej szczegolowo opisac) , bo totalnie nie pasuja mi aktualnie przelozenia , musze cos pokomnbinowac , napisz co potrzebuje)
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 4.12.2016, 18:45 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Bary, w przypadku skrzyni w 964 zwroc uwage, ze seryjne 964 RS ma DLUZSZE przelozenia 1 i 2 biegu, niz np. 964 Carrera 2. A RS jest, jak wiadomo, bardziej sportowa odmiana kazdego modelu. O tym tez dyskutowalismy na forum. Dlatego wycieczka w kierunku krotszych przelozen niekoniecznie musi byc udana pod wzgledem wynikow na torze, chociaz moze byc wycieczka fascynujaca i pouczajaca. Marcin duzo moze powiedziec o krotszym przelozeniu glownym. Vmax w okolicach 180-190 km/h..? Niemozliwa jazda po autostradzie, bo na dluzsza mete jazda niezbyt szybko z 5-6 tys. obrotow czesto okazuje sie meczaca. Chociaz z drugiej strony znam takich, co w ponad 30 stopniowym upale jechali halasliwa GT3 na Le Mans...
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
bary
|
Napisane: 4.12.2016, 19:26 |
|
Dołączył: 3.05.2011 Posty: 1351
|
BT , mialem na mysli krotsza 3 , 4 i 5tke , czytalem artukul gdzie wersja Cup miala krotsze biegi i oczywiscie mniejsza predkosc maksymalna , ale cos za cos...
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 4.12.2016, 20:22 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
bary napisał(a): BT , mialem na mysli krotsza 3 , 4 i 5tke , czytalem artukul gdzie wersja Cup miala krotsze biegi i oczywiscie mniejsza predkosc maksymalna , ale cos za cos... Te biegi w RSie sa akurat chyba tej samej "dlugosci", co w Carrerze, jesli dobrze pamietam.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 5.12.2016, 8:30 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Bary, załóż, że z fabryki wyszło optimum. Do jakiej jazdy jest Ci to potrzebne ? Krótkie, kręte wyścigi, rajdy, wyścigi górskie szczególnie - to pole dla krótkiego przełożenia głównego. Kielce np. czy Jastrząb jedzie się świetnie. Poznań np. nie. Lepiej jest dopasować sobie przełożenia biegów niż drastycznie zmienić całość poprzez zmianę dyfra. Przy krótkim dyfrze, w skrzyni pięciobiegowej, seryjna "jedynka" jest prawie nieprzydatna. W skrzyni sześciobiegowej jest to jeszcze trudniejszy dobór (vide doświadczenia Marcina) Do normalnej jazdy, krótsze 3.4.5 są oczywiście przyjemniejsze, ale, jak na wstępie, czemu to ma służyć ?
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 9.12.2016, 11:49 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
BARY lat temu… 12 kupiłme 993 C2 spory przebieg - ponad 200 000 km koledzy pukali się w głowę ale cały, nie rozbity z fajnycm wydechem
zwykłe fotele opony R888 i wio na Poznań 1:52 w 2004(??) ZUCH
była beza - nie chciałem modyfikować sprzedałem kupiłem auto ze stanów
z C4 poszło na C2 prostą jechałem 4 biegiem kupiłem główne krótkie za krótkie - nie dało się jechać dojazdówek
kupiłem najdłuższy 6 bieg w trasie ok na szybkim torze - Spa/ Ring nie przyjmowało
Długi się zlitował i oddał człowiekowi europejską skrzynię z 993
inne mody PSS10/ stabilizatory, poliweglan szyby, postawione na StandAlonie, sportowe kolektory, dziura w budżecie i …. 1:52 wiem - postarzałam się / przytyłem/oko nie te…
NIE IDŹ TO DROGĄ zmiana skrzyni to zabieg kosmetyczny - fajniej jeździ z 6 biegami, krótsze biegi ale jak wszedłem na ebay to posucha - nie mam skrzyń… na wiosnę dam CI się przejechać zobaczysz różnicę, pogadaj z Marianem opowie Ci wrażenia
Drogi są 3:
1. szukasz czasu kup jakiś motor 3.3 Turbo 2.kup jakiś motor 3.6 i dmuchnij go na 0.5 bara - fajny w miarę prosty projekt zostawisz oryginalny motor robisz drugi długa skrzynia z turbo będzie latać jak wściekła
3. skorzystaj z mojego doświadczenia - nie chodź po omacku kup coś co ma w nazwie Gt / Turbo manual 2 kubełki / rollbar i wio
nie wiem czy na temat tak RSy miale krotsze wyższe biegi Porsche 1000 Euro za przesówkę jest w stanach GT guard Transmision czy coś takiego - chyba 500 USD
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
Raihkim
|
Napisane: 9.12.2016, 12:56 |
|
Dołączył: 6.03.2011 Posty: 110
|
Super to opisałeś. Ja ze swojej strony nawiązując do Twojej wypowiedzi polecam skrzynie z 964 Turbo G50-52 (ponoć najbardziej "pancerna" ze skrzyń )
|
|
Góra |
|
AndrzejM
|
Napisane: 9.12.2016, 19:07 |
|
Dołączył: 13.11.2011 Posty: 400
Nr klubowicza: 280
|
Bary pakuj Tiptronika S w 993 też robi 1,52
_________________
993 Targa
|
|
Góra |
|
bary
|
Napisane: 12.12.2016, 1:40 |
|
Dołączył: 3.05.2011 Posty: 1351
|
dzieki wszystkim za podpowiedzi , poczekam do Ulezy i po testach 993 pomysle co dalej...
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|