Dołączył: 22.10.2009 Posty: 276 Lokalizacja: małopolska
Nr klubowicza: 273
Teraz jest taka bańka i na tym korzystają,żeby czkawką im się nie odbiło.Wyjściowa cena jest 90 tyś wyższa niż przed lift nie licząc PDK.Reasumującplusy i minusy ,można przerobić małym kosztem na 911r,troszkę zwariowana polityka,pomimo tego wszystkiego samochód pierwsza klasa.Czy jest poprawiony,uważam,że tylko kosmetycznie ,silnik wsadzony z RS i skrzynia z 911r , jw. pisałem doskonała baza na 911r,osiągi dokładnie jak w erce.Ciekaw jestem jak sprzedaż pójdzie, troszkę warjacji w modelach z logo gt jest.Oczywiście z cenami 911r to już jest obłęd .
Żeby być precyzyjnym to silnikowi z 991.2 GT3 bliżej technologicznie do 991.2 GT3 Cup a nie do 991.1 GT3 RS czy 991 R. W stosunku do 991R silnik ma inny wał karbowy , nowe tłoki ,mniejsze ciśnienie oleju , zwiększone obroty silnika do 9000. Przez inną budowę wału korbowego nie ma już opcji lekkiego sprzęgła do wersji z manualem gdyż Porsche uznało ,że już nie jest to potrzebne. Nie zgadzam się z Tobą ,że są to zmiany kosmetyczne.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników