Autor |
Wiadomość |
Adam_911
|
Napisane: 14.10.2019, 21:47 |
|
Dołączył: 23.12.2018 Posty: 255
|
Trafił mi się dylemat, jak macie ochotę podzielcie się swoją opinią. Roczne 991.2 gts czy półroczne 992 podstawowy silnik po demo?
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 14.10.2019, 21:55 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
992, tylko pytanie skąd to demo? Dilerskie, od importera, po Porsche Driving Experience?
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Johnny
|
Napisane: 14.10.2019, 22:21 |
|
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
|
Jeżeli oba auta używane, to wybierz te nowsze.
_________________
981 Boxster GTS
|
|
Góra |
|
Mikołaj
|
Napisane: 15.10.2019, 7:15 |
|
Dołączył: 18.07.2018 Posty: 862 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
|
992
_________________
MB W126 260SE '87 MB C126 560SEC '90 MB R129 SL500 '99 MB W204 C63 AMG '09 Porsche 911 996.2 C2 '01 Honda CRX ED9 K20 track tool '90 BMW S1000R '17
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 15.10.2019, 9:14 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Zastanawiał bym się gdyby to było 991.1 ale tak to 992
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 15.10.2019, 12:13 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
Jakieś znajome dylematy Zdecydowanie jeżeli masz wybrać pomiędzy 992 lub 991.2, to bierz 992. W Porsche Łódź jest demo, czarna, 600k z przebiegiem 3000km
|
|
Góra |
|
pawelmontana
|
Napisane: 15.10.2019, 13:16 |
|
Dołączył: 6.04.2008 Posty: 316 Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
|
A ja bym wolał 991.2 GTSa od 992, ale ja zawsze idę pod prąd...
_________________
Klubowicz nr 114
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 15.10.2019, 15:54 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
GTS ciekawszy.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
bmarcin
|
Napisane: 15.10.2019, 21:18 |
|
Dołączył: 21.11.2017 Posty: 64
|
Cytuj: A ja bym wolał 991.2 GTSa od 992, ale ja zawsze idę pod prąd... To podobnie jak ja. Tez bym brał GTS'a. BTW na rennlist mają podobny "dylemat" - tam też nie ma jednoznacznej odpowiedzi.
|
|
Góra |
|
MDU
|
Napisane: 15.10.2019, 21:34 |
|
Dołączył: 30.03.2018 Posty: 175
|
Mysle ze jazda testowa najlepiej rozwiazuje takie dylematy. Kazdy ma inne preferencje i nie zawsze najnowsza generacja odpowiada kazdej osobie. Ja szczerze mowiac wybral bym GTS ze wzgledu na to ze wnetrze w 991.2 pasuje mi duzo bardziej niz w 992, zwlaszcza w pakiecie GTS
|
|
Góra |
|
Tomrider
|
Napisane: 15.10.2019, 22:21 |
|
Dołączył: 28.07.2016 Posty: 214
|
MDU napisał(a): Mysle ze jazda testowa najlepiej rozwiazuje takie dylematy. Kazdy ma inne preferencje i nie zawsze najnowsza generacja odpowiada kazdej osobie. Ja szczerze mowiac wybral bym GTS ze wzgledu na to ze wnetrze w 991.2 pasuje mi duzo bardziej niz w 992, zwlaszcza w pakiecie GTS W pełni się zgadzam co do wnętrza. To nowe to jakaś porażka, szczególnie klocek lego vel golarka elektryczna zamiast dzwigni zmiany biegów. Bo osiągi podobno 1:1
|
|
Góra |
|
MDU
|
Napisane: 16.10.2019, 0:51 |
|
Dołączył: 30.03.2018 Posty: 175
|
Golarka to jedno, ale wymienil bym jeszcze kilka innych rzeczy. Zegary w 991 uwazam za naprawde genialnie rozwiazane. Mamy dalej bardzo ladne analogowe zegary razem z atutami wyswietlacza elektronicznego. Cupholdery w 991 pomimo tego ze u niektorych budza obawy uwazam ze sa lepiej zaprojektowane niz w 992. Ostatnia sprawa to jakosc materialow, wiem ze dla niektorych nie jest to najwazniejsza sprawa ale dla mnie pakiet wnetrza GTS > podstawowe wnetrze 992. Jesli osiagi/komfort sa faktycznie porownywalne to bral bym bez zastanowienia 991.2.
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 16.10.2019, 8:08 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
GTS ma ładniejszy pakiet wykończenia i brzmienie silnika, lecz w 992 system WET jest bardzo chwalony i chyba w tym momencie bardziej nadawał by się jako dailycar. Ale obecny stan techniczny i gwarancja powinien zadecydować bo to chyba najistotniejsze. PS nie zapomnijmy, że to sama baza a aut golasów nikt nie lubi
_________________
|
|
Góra |
|
Tomm
|
Napisane: 16.10.2019, 15:09 |
|
Dołączył: 27.01.2016 Posty: 45
|
Tylko GTS, unikam tabletozy a to niestety ostatnie chwile by pojezdzic w miare analogowymi autami. Plus dźwięk na korzyść GTSa co dla mnie jest super istotne,
|
|
Góra |
|
ebbuma
|
Napisane: 16.10.2019, 20:39 |
|
Dołączył: 3.05.2018 Posty: 103
|
Może nie będę obiektywny bo sam mam 991.2 GTS ale właśnie przy tym dylemacie to też bym go wybrał.
Argumenty za 991.2 to:
1. Dźwignia biegów (mam nadzieję, że uda mi się w przyszłości przyzwyczaić do tego "klocuszka" w 992) 2. Zegary w mojej opinii o wiele ładniejsze 3. Rodem, który mi wyjątkowo podchodzi (Alcantara z czerwonymi przeszyciami)
Argumenty przeciw 991.2 to:
1. Śruba centralna
Pozdrawiam, Marek
|
|
Góra |
|
pawelmontana
|
Napisane: 17.10.2019, 9:37 |
|
Dołączył: 6.04.2008 Posty: 316 Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
|
Nigdy nie miałem śruby centralnej więc zaciekawiłeś mnie: dlaczego to uznajesz za negatyw? wg. mnie fajnie wygląda.
_________________
Klubowicz nr 114
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 17.10.2019, 9:56 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Tomm napisał(a): Tylko GTS, unikam tabletozy a to niestety ostatnie chwile by pojezdzic w miare analogowymi autami. Plus dźwięk na korzyść GTSa co dla mnie jest super istotne, Nie ma chyba dużej różnicy w dźwięku 991.2 GTS a 992-obydwa turbo. 991.1 GTS4 to jest to i będzie wkrótce do sprzedania po 40k km-stan perfekcyjny
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 17.10.2019, 11:50 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
pawelmontana napisał(a): Nigdy nie miałem śruby centralnej więc zaciekawiłeś mnie: dlaczego to uznajesz za negatyw? wg. mnie fajnie wygląda. Centralną nakrętkę można ogarnąć "na drodze"bez klucza dynamometrycznego wg procedury z instrukcji obsługi -potrzebny dłuższy drążek i klucz nasadowy 3/4"
|
|
Góra |
|
ChrisR
|
Napisane: 17.10.2019, 12:32 |
|
Dołączył: 8.01.2019 Posty: 182
|
Pytanie jaki pomysł na auto i jak długo ma z Tobą zostać. Raczej skłaniałbym się ku 991.2 GTS. Niżej w miarę obiektywne argumenty;
+ GTS 991 - brzmienie - wnętrze bardziej sportowe, inna jakość - niższa waga - bardziej responsywny hamulec - GTS i wszystko co z tym związane - ładniejszy tylny spoiler - brak OPF
+ 992 - większy o 30% tylny spoiler - stylistyka nadwozia - dzięki multimediom i przeprojektowanemu zawieszeniu bardziej materiał na daily
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 17.10.2019, 14:39 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
pawelmontana napisał(a): Nigdy nie miałem śruby centralnej więc zaciekawiłeś mnie: dlaczego to uznajesz za negatyw? wg. mnie fajnie wygląda. I tylko fajnie wygląda. Zmiana kół wymaga specjalnego klucza, a same nakrętki są przewidziane bodaj na 3 czy 4 cykle odkręcania/zakręcania. A to nie są tanie rzeczy. No i baaaardzo kurczy się wybór felg.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|