Autor |
Wiadomość |
Adam_911
|
Napisane: 14.10.2019, 21:47 |
|
Dołączył: 23.12.2018 Posty: 257
|
Trafił mi się dylemat, jak macie ochotę podzielcie się swoją opinią. Roczne 991.2 gts czy półroczne 992 podstawowy silnik po demo?
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 14.10.2019, 21:55 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5073 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
992, tylko pytanie skąd to demo? Dilerskie, od importera, po Porsche Driving Experience?
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium 911/004 '00, 126p S ’78 sprzedam: R129 500SL ’92 było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Johnny
|
Napisane: 14.10.2019, 22:21 |
|
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 728
|
Jeżeli oba auta używane, to wybierz te nowsze.
|
|
Góra |
|
Mikołaj
|
Napisane: 15.10.2019, 7:15 |
|
Dołączył: 18.07.2018 Posty: 876
|
992 
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 15.10.2019, 9:14 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2298 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Zastanawiał bym się gdyby to było 991.1 ale tak to 992
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 15.10.2019, 12:13 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
Jakieś znajome dylematy Zdecydowanie jeżeli masz wybrać pomiędzy 992 lub 991.2, to bierz 992. W Porsche Łódź jest demo, czarna, 600k z przebiegiem 3000km
|
|
Góra |
|
pawelmontana
|
Napisane: 15.10.2019, 13:16 |
|
Dołączył: 6.04.2008 Posty: 316
|
A ja bym wolał 991.2 GTSa od 992, ale ja zawsze idę pod prąd... 
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 15.10.2019, 15:54 |
|
Klubowicz |
 |
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
GTS ciekawszy.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
bmarcin
|
Napisane: 15.10.2019, 21:18 |
|
Dołączył: 21.11.2017 Posty: 64
|
Cytuj: A ja bym wolał 991.2 GTSa od 992, ale ja zawsze idę pod prąd...  To podobnie jak ja.  Tez bym brał GTS'a. BTW na rennlist mają podobny "dylemat" - tam też nie ma jednoznacznej odpowiedzi.
|
|
Góra |
|
MDU
|
Napisane: 15.10.2019, 21:34 |
|
Dołączył: 30.03.2018 Posty: 178
|
Mysle ze jazda testowa najlepiej rozwiazuje takie dylematy. Kazdy ma inne preferencje i nie zawsze najnowsza generacja odpowiada kazdej osobie. Ja szczerze mowiac wybral bym GTS ze wzgledu na to ze wnetrze w 991.2 pasuje mi duzo bardziej niz w 992, zwlaszcza w pakiecie GTS 
|
|
Góra |
|
Tomrider
|
Napisane: 15.10.2019, 22:21 |
|
Dołączył: 28.07.2016 Posty: 214
|
MDU napisał(a): Mysle ze jazda testowa najlepiej rozwiazuje takie dylematy. Kazdy ma inne preferencje i nie zawsze najnowsza generacja odpowiada kazdej osobie. Ja szczerze mowiac wybral bym GTS ze wzgledu na to ze wnetrze w 991.2 pasuje mi duzo bardziej niz w 992, zwlaszcza w pakiecie GTS  W pełni się zgadzam co do wnętrza. To nowe to jakaś porażka, szczególnie klocek lego vel golarka elektryczna zamiast dzwigni zmiany biegów. Bo osiągi podobno 1:1
|
|
Góra |
|
MDU
|
Napisane: 16.10.2019, 0:51 |
|
Dołączył: 30.03.2018 Posty: 178
|
Golarka to jedno, ale wymienil bym jeszcze kilka innych rzeczy. Zegary w 991 uwazam za naprawde genialnie rozwiazane. Mamy dalej bardzo ladne analogowe zegary razem z atutami wyswietlacza elektronicznego. Cupholdery w 991 pomimo tego ze u niektorych budza obawy uwazam ze sa lepiej zaprojektowane niz w 992. Ostatnia sprawa to jakosc materialow, wiem ze dla niektorych nie jest to najwazniejsza sprawa ale dla mnie pakiet wnetrza GTS > podstawowe wnetrze 992. Jesli osiagi/komfort sa faktycznie porownywalne to bral bym bez zastanowienia 991.2.
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 16.10.2019, 8:08 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3744 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
GTS ma ładniejszy pakiet wykończenia i brzmienie silnika, lecz w 992 system WET jest bardzo chwalony i chyba w tym momencie bardziej nadawał by się jako dailycar. Ale obecny stan techniczny i gwarancja powinien zadecydować bo to chyba najistotniejsze. PS nie zapomnijmy, że to sama baza a aut golasów nikt nie lubi 
_________________ 
|
|
Góra |
|
Tomm
|
Napisane: 16.10.2019, 15:09 |
|
Dołączył: 27.01.2016 Posty: 45
|
Tylko GTS, unikam tabletozy a to niestety ostatnie chwile by pojezdzic w miare analogowymi autami. Plus dźwięk na korzyść GTSa co dla mnie jest super istotne,
|
|
Góra |
|
ebbuma
|
Napisane: 16.10.2019, 20:39 |
|
Dołączył: 3.05.2018 Posty: 103
|
Może nie będę obiektywny bo sam mam 991.2 GTS ale właśnie przy tym dylemacie to też bym go wybrał.
Argumenty za 991.2 to:
1. Dźwignia biegów (mam nadzieję, że uda mi się w przyszłości przyzwyczaić do tego "klocuszka" w 992) 2. Zegary w mojej opinii o wiele ładniejsze 3. Rodem, który mi wyjątkowo podchodzi (Alcantara z czerwonymi przeszyciami)
Argumenty przeciw 991.2 to:
1. Śruba centralna
Pozdrawiam, Marek
|
|
Góra |
|
pawelmontana
|
Napisane: 17.10.2019, 9:37 |
|
Dołączył: 6.04.2008 Posty: 316
|
Nigdy nie miałem śruby centralnej więc zaciekawiłeś mnie: dlaczego to uznajesz za negatyw? wg. mnie fajnie wygląda.
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 17.10.2019, 9:56 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2298 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Tomm napisał(a): Tylko GTS, unikam tabletozy a to niestety ostatnie chwile by pojezdzic w miare analogowymi autami. Plus dźwięk na korzyść GTSa co dla mnie jest super istotne, Nie ma chyba dużej różnicy w dźwięku 991.2 GTS a 992-obydwa turbo. 991.1 GTS4 to jest to i będzie wkrótce do sprzedania po 40k km-stan perfekcyjny 
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 17.10.2019, 11:50 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2298 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
pawelmontana napisał(a): Nigdy nie miałem śruby centralnej więc zaciekawiłeś mnie: dlaczego to uznajesz za negatyw? wg. mnie fajnie wygląda. Centralną nakrętkę można ogarnąć "na drodze"bez klucza dynamometrycznego wg procedury z instrukcji obsługi -potrzebny dłuższy drążek i klucz nasadowy 3/4" 
|
|
Góra |
|
ChrisR
|
Napisane: 17.10.2019, 12:32 |
|
Dołączył: 8.01.2019 Posty: 183
|
Pytanie jaki pomysł na auto i jak długo ma z Tobą zostać. Raczej skłaniałbym się ku 991.2 GTS. Niżej w miarę obiektywne argumenty;
+ GTS 991 - brzmienie - wnętrze bardziej sportowe, inna jakość - niższa waga - bardziej responsywny hamulec - GTS i wszystko co z tym związane - ładniejszy tylny spoiler - brak OPF
+ 992 - większy o 30% tylny spoiler - stylistyka nadwozia - dzięki multimediom i przeprojektowanemu zawieszeniu bardziej materiał na daily
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 17.10.2019, 14:39 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9171 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
pawelmontana napisał(a): Nigdy nie miałem śruby centralnej więc zaciekawiłeś mnie: dlaczego to uznajesz za negatyw? wg. mnie fajnie wygląda. I tylko fajnie wygląda. Zmiana kół wymaga specjalnego klucza, a same nakrętki są przewidziane bodaj na 3 czy 4 cykle odkręcania/zakręcania. A to nie są tanie rzeczy. No i baaaardzo kurczy się wybór felg.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|