Witam wszystkich, od razu zaznaczam, że szukałem odpowiedniego tematu, ale nie trafiłem na tzw. kompendium wiedzy o 996 4S... jedynie pobieżne informacje.. Przechodząc do rzeczy.
Chcę kupić 911(996) 4S koniecznie ze skrzynią manualną i teraz mam kilka pytań:
1. Na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie, miejsca newralgiczne?
2. W jaki sposób sprawdzić prawidłowo działający napęd 4x4?
3. Czy jest jakiś graniczny przebieg dla tego auta? gdzie należałoby odpuścić już zakup auta... w ogłoszeniach są różne przebiegi od 60-250tyś km. A może istnieje rozpiska kilometrażu do napraw?:)
4. Rozumiem, że wybuchowość silnika 3.6 jest zależna od stylu jazdy, dbania o auto? Nie widzę zależności na zagranicznych forach aby te silniki się kończyły przy równych przebiegach... Widziałem we FR 3.6 które miało 300tyś km i właściciel upierał się, że nic nie było naprawiane.. więc może ktoś mnie upewni, jak to jest naprawdę?
5. Najbardziej usterkowe rzeczy w tym aucie ?
6. a może pokusisz się czytelniku tego posta o kilka wskazówek od serca ?
Jeśli chodzi o mnie to:
-posiadam umiejętności stricte napraw mechanicznych;
-wiem, że kupując auto za 100-120tyś muszę liczyć się z wkładem, w końcu auto jako nowe kosztowało dużo więcej;
-spalanie auta... jakoś mnie nie ogranicza... rocznie robię przebiegi ok 4tyś km, więc czy zatankuję 3-4 pełne zbiorniki paliwa więcej - nie gra mi różnicy..
-doświadczenie z prowadzenia auta? masa godzin na go-kartach, oraz w ramach wolnego czasu jest Impreza STI
- wiadomo po zakupie będę musiał uczyć się od nowa auta i jego zachowania
w związku z tym, proszę o pomoc!
z góry dziękuję za każde wypowiedziane słowo, za każdy link nakierowujący mnie na odpowiednią wiedzę.
Pozdrawiam
agin