Nie zakładałem, że ten dzień nadejdzie (auto miało mieć dożywocie) ale z biegiem czasu pojawiają się nowe marzenia motoryzacyjne.
Sprzedam moje 911 996.1 Carrera 4 manual.
Przebieg : 77 777 km (nie żart taki wybił przy ostatniej jeździe).
Moim zdaniem jedno z najlepiej zachowanych i najfajniej skonfigurowanych aut na rynku. O opinię można popytać wielu kolegów, którzy auto widzieli.
Cena jaka mnie interesuje to 169 000 zł (wiadomo, że zawsze do negocjacji).
Tak wiem, że dużo natomiast raz auto jest super dwa nie jestem do końca przekonany do sprzedaży (jak sprzedam w odpowiednim budżecie to kupię 996 TT jak nie sprzedam to nadal będę jeździł
). Nie wystawiam nigdzie indziej póki co.
Opis auta:
Auto bezwypadkowe . Auto z rynku włoskiego gdzie miało 1 właściciela od nowości do 2014 roku. W 2014 roku sprowadzone do Polskie przez uwczesnego Dyrektora Generalnego Porsche na Polskę (przebieg ~45 000 km). Auto przeszło po sprowadzeniu dużą rewitalizację w Porsche Lelek katowice. Następnie 2 serwisy w Porsche Centrum Warszawa, a od roku 2017 (tak wtedy właściciel zmienił pracę i nie był już GM Porsche na Polskę
) jest regularnie (co rok) serwisowane w Porschepana (wszelkie naprawy czy prace serwisowe robione zgodnie z sugestiami serwisu). Ja auto kupiłem w 2018 roku (i podobnie jak moje poprzednie auta również serwisuję w Porschepana).
Auto w pełni kompletne w pełnej specyfikacji fabrycznej : wszelkie instrukcje, kody do radia, komplet 3 kluczy, oryginalne koło zapasowe czy zestaw kluczy. W cenie oryginalny pokrowiec Porsche wraz z torbą. Ja dołożyłem oznaczenie modelu "Carrera 4" oryginał Porsche (z fabryki wyszło bez oznaczeń) a poprzedni właściciel modyfikację wydechu typu fister (częściowe obejście tłumików końcowych).
Auto świetnie skonfigurowane i wyposażone m.in: (zainteresowanym udostępnię pełną specyfikację):
1. Piękny granatowy lakier (Lapisblau) połączony z granatowym wnętrzem (Metropol Blue).
2. Sportowe siedzenia
3. 18" dwuczęściowe felgi GT3 Sport Design (odnowione w 2020 roku)
4. Duży pakiet skórzany plus podsufitka z alcantary
5. Ksenony (reflektory i same klosze w bardzo dobrym stanie po pełnej renowacji w 2014)
6. Set super dodatków wizualnych : duże końcówki wydechu ze stali nierdzewnej (X54), aluminiowe osłony progów (X70); aluminiowe tarcze zegarów (X71); aluminiowa gałka dźwigni hamulca ręcznego oraz lewarek skrzyni biegów z herbem Porsche (X97,X98)
7. Porsche Sound System z radiem CDR32 (w kolejnym roku modelowym zostało to zastąpione przez Bose).
Wnętrze moim zdaniem jak na ponad 20 letnie auto w stanie idealnym. W 2019 roku zrobiłem powierzchowną korektę lakieru plus położyłem wielowarstwową powłokę ceramiczną w 911 Garage. Moim zdaniem lakier również w super stanie jak na wiek auta. Wiadomo znajdą się drobne rysy czy odpryski lakieru np. na zderzaku - dla mnie to nie wada bo auto regularnie użytkuję. Mógłbym zrobić korektę i byłby pełen błysk ale jak pisałem na początku nie odpicowuje auta do sprzedaży (jeżdżę nim regularnie).
24 marca 2022 auto przeszło duży serwis w Porsche Pana (dodatkowo pełen serwis klimatyzacji z wymianą parownika). Na dziś auto nie wymaga najmniejszych nakładów (są drobne luzy na jednym z drążków kierowniczych ale zgodnie z rekomendacją serwisu póki co nie ma sensu nic z tym robić). W sprawie auta i jego stanu możecie śmiało dzwonić do Porschepana. Podobnie zgadzam się na przegląd przedzakupowy w dowolnym serwisie w Warszawie.
Jedyna rzecz, do której można się przyczepić to opony. Auto na koniec 2014 roku dostało komplet nowych Michellin. Bieżnik jest ok stan gumy również - regularnie 1-2 razy do roku (byłem ostatnio na początku marca) wpadam do szeroko znanego na forum Tomka (Gumiś) na wyrównanie ciśnienia i wyważenie. Tomek twierdzi, że póki co nie ma sensu tych opon wymieniać (choć pewnie za rok maks 2 wymiana będzie konieczna).
Prosba o kontakt via PW
Pozdrawiam
Paweł