Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 996 GT2
PostNapisane: 10.04.2011, 14:13 

Dołączył: 27.01.2011
Posty: 26
Zna ktoś temat? interesujące na pierwszy rzut oka

http://otomoto.pl/porsche-911-gt-2-C18395466.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.04.2011, 14:25 

Dołączył: 1.12.2007
Posty: 477
Na pierwszy rzut oka to się rzucają progi "Turbo", a nie GT2 :) Poza tym pamiętam, że niegdyś były jakieś przesłanki ku temu, iż oryginalne GT2 to nie jest, choć mogę być w błędzie, za co z góry przepraszam :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.04.2011, 17:51 

Dołączył: 22.04.2008
Posty: 132
porsche napisał(a):
iż oryginalne GT2 to nie jest, choć mogę być w błędzie, za co z góry przepraszam :)

Tym razem nie jesteś w błędzie ;)
Progi, wycieraczka i tylne fotele :)
I hmm.. albo mi się wydaje, albo schowek przed pasażerem różni się kolorem od tapicerki?
Bardzo ładne Turbo za cenę GT2 ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.04.2011, 12:58 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Na pewno znacie sie lepiej na szczegolach ale czy nie jest tez tak, ze jednak roznice miedzy gt2 a turbo sa nieco glebsze rowniez w 996?
Skupiacie sie na zewnetrznych detalach dot tapicerki czy wnetrza a te sie zasadniczo nie roznia miedzy modelami.
1. wloty powietrza na masce z przodu (ok mozna dorobic do kazdego modelu)
2. zawieszenie (trzeba wejsc pod auto)
3. Naped na tylna os a nie na 4 kola (tez trzeba wejsc pod auto albo sie przejechac)
4 w silniku tez sie chyba da zauwazyc jakas roznice na wprawne oko

Nie wydaje mi sie, ze tak latwo mozna przerobic turbo na gt2... I po co by to robic?




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.04.2011, 13:00 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
ale w przebieg tego auta nie wierze
a liczba KM tez do sprawdzenia




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.04.2011, 13:06 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
albo po wielkim dzwonie i kombinowana naprawa albo ktos sobie zrobil z turbo 'gt2 look'. to mozna latwo sprawdzic




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.04.2011, 13:13 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
Gt 2 miało sprężarki k24
996 turbo k16
prawdopodobnie numer seryjny sprężarek będzie dało się odczytać zaglądając od spodu - więc można to sprawdzić
natomiast najprostrze do sprawdzenia - turbo posiada PSM , Gt2 nie !!! (jest odpowiedni przycisk na desce rozdzielczej i kontrolka na tablicy)

czemu upieracie się , że każdy samochód musi wyglądać tak jak wyszedł z fabryki - auto z nieorginalnymi rzeczami wcale nie musi być robione po wypadku ; porsche to tak indywidualne samochody że wielu właścicieli robi różny upgrade także stylistyczny by auto miało swój niepowtarzalny indywidualny charakter , najlepiej widać to po autach klubowiczów PCP :!:

ps. GT2 to rzadkie auto dla pasjonata więc droższe od turbo, ale jeżeli to turbo przerobione al'a GT2 to z tą ceną za ten rocznik ktoś na głowę chyba upadł :wink:
dużo tańsze , bezwypadkowe z podobną mocą będzie niebieskie turbo (napęd też tylko na tył) Dominika




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.04.2011, 13:27 

Dołączył: 22.04.2008
Posty: 132
Pewnie, że można łatwo sprawdzić po VIN'ie :)
Wizualne przerobienie Turbo na GT2 ogranicza się do wymiany przedniego zderzaka i tylnej klapy ze stałym spoilerem. W kwestiach technicznych jest już pewnie trudniej, ale tu chyba ktoś się starał.
Stwierdziłem, że to Turbo bo ma kilka detali charakterystycznych dla tego modelu nie dostępnych w GT2, o których wspomniałem wcześniej ;) Wątpię żeby ktoś wrzucił do GT2 tylną kanapę, wycieraczkę, wymienił zaciski z żółtych na czerwone i na koniec zdjął progi z napisem GT2 i zastąpił je tymi z Turbo :)
Aha, jeszcze jedno. Czy przypadkiem w 2004 nie było FL GT2? Inne felgi, karbonowy spoiler i lusterka + 483 KM zamiast 462 KM?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.04.2011, 13:41 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
hehehe... jak zwykle czepiacie się...;)

PCM jest, PSM też... i to wszystko w GT2...:):) może były dostępne jako opcja...?

U naszego klubowicza konsola środkowa wygląda zupełnie inaczej!




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.04.2011, 15:01 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
PSM nie bylo dostepne w GT2 w zadnej opcji[/list]




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron