Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 28.04.2019, 9:10 

Dołączył: 28.07.2016
Posty: 214
Czesc
Choroba postepuje😀. Mam 996 3.4 automat i juz mi troche malo.
Nosi mnie na zmianę. Myslalem o 996.2 manual lub nawet wrocic do 4s od sistry Cichego- jezdzilem w zeszlym roku, ale czuje że nie będzie az takiej roznicy. W zwiazku z tym podążam w strone turbo
Znalazlem taki egzemplarz
https://allegro.pl/ogloszenie/porsche-9 ... 7856692282
Co sadzicie? Cena jest chyba dobra ale moze ktos zna?
Jak nie ten to moze znacie jakas fajna turbinke w rozsadnym budzecie?

Pozdrawiam
Tomek
PS. Szkoda, ze noe moglem byc w Ułężu🙁


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.04.2019, 9:31 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
To auto serwisowal Rafał Dusza. Jego bym pytał. Ale jeśli masz potrzebę, to mogę podjechać obejrzeć, bo nie mam daleko.
P.S. Nawet w opisie to jest,dopiero teraz zauważyłem, bo przydlugawy trochę :)




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.04.2019, 9:36 

Dołączył: 28.07.2016
Posty: 214
Jak bys mogl to byloby super. Ja z Waw mam troche km.
A do Rafala D. zadzwonie jutro i spytam
Dzieki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.04.2019, 9:38 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Oki, to sprobuje się umówić jutro.
Ostatnio Mikołaj kupił po mojej bardzo wstępnej ocenie :).
Pozdrawiam i dam znać




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.04.2019, 10:38 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Zdecydowanie warto!
Proforma sprawdziłbym czy i kiedy były robione:
- tarcze i klocki
- świece i cewki
- amory
- pompa wody
- przepływka
- wentylatory chłodnic
- hydraulika spoilera
To sam przerabiałem, taki pakiet startowy ~+20k :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.04.2019, 11:16 

Dołączył: 28.07.2016
Posty: 214
Dzieki za info. To jutro dzwonie i do sprzedajacego i do Rafala Duszy. Wiem o co pytac😀


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.04.2019, 16:59 
Avatar użytkownika

Dołączył: 19.11.2017
Posty: 71
Nr klubowicza: 634
Kilka postów niżej masz forumowe turbo w manualu, myśle ze warto rozważyć. Frajda jazdy manualem jest mega! :twisted: :twisted:




_________________

996 Turbo Manual


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.04.2019, 11:27 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
simprez napisał(a):
Zdecydowanie warto!
Proforma sprawdziłbym czy i kiedy były robione:
- tarcze i klocki
- świece i cewki
- amory
- pompa wody
- przepływka
- wentylatory chłodnic
- hydraulika spoilera
To sam przerabiałem, taki pakiet startowy ~+20k :lol:

Jeśli byłbyś zainteresowany moim to z listy kolegi powyżej prócz pompy wody wszystko zaliczone przy czym nie ma problemu z pompa i narazie bym jej nie ruszał , ogłoszenie znajdziesz na forum i na otomoto. Byłem autem w ulezu ( mamy już 15 turbin w klubie a byłem sam ) i prócz pękniętej opony sprawowało się doskonale , a jeśli interesują Cie automat to tez mam jeden dużo ciekawszy egzemplarz ale droższy , muszę któryś z 3 turbin sprzedać do 30 maja jak coś priv


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.05.2019, 13:51 

Dołączył: 30.10.2015
Posty: 30
Panowie (i Panie, może tez się znajda;)).
Samochód z pierwszego postu jest po pełnym przeglądzie u Rafała bez większych zastrzeżeń i roboty na najbliższe kkm:)
Dla forumowiczów moge zejść 4kpln.
Cena jest okazjonalna - kupiony jeszcze jak YEN był nisko a same 996TT były 10% tańsze w Japonii.
Co do automatu... w 996 carrera czuć brak mocy, co do 996 TT proponuje się przejechać... dla mnie ogień. Poza tym mniejsze ryzyko w używanym aucie katowania sprzęgła czy skrzyni ale jak to mowia... każda swój ogon chwali... jak się nie przejedziesz to się nie dowiesz;)
Pozdr
Piotr
780055911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.05.2019, 14:46 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
Co do automatu w tt nie neguje są wady i zalety sam mam jeden ale nie wiem czy wiesz ze automat w tt przed liftem to nie to samo co w modelu na 02


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.05.2019, 16:08 

Dołączył: 30.10.2015
Posty: 30
Jasne, zawsze warto jednak samemu się przejechać, pomacać. Nie jeździłem 996TT >=02 ale subiektywne odczucia w tym Tiptronicu świetne. Na samym końcu trzeba się zastanowić do czego auto ma służyć...
Te samochody mogą być świetna lokata (krytyczny aspekt % ceny zakupu do potencjalnej wartości w przyszłości) a przy tym dawać frajdę.
Kocham te auta ale zwracałbym uwagę kolejno na następujące elementy:
- do czego auto ma służyć - wybrać wersje (inaczej na tor, przejażdżkę niedzielna, dzienny użytek, czy garaż)
- stan samochodu, udokumentowana przeszłość
- cena aktualna vs ewentualnie przyszła (procentowo)
- kompletność i oryginalność samochodu (radio, wyposażenie wnętrza, gadzety-spoilery etc)
- przygotowanie samochodu do ruchu (światła, opony)
Wbrew pozorom ostatnie dwa punkty to nie 2000 pln;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.05.2019, 20:12 

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 688
porscheee napisał(a):
Co do automatu w tt nie neguje są wady i zalety sam mam jeden ale nie wiem czy wiesz ze automat w tt przed liftem to nie to samo co w modelu na 02

Dawid, czy mógłbyś rozwinąć temat, bo zainteresowało mnie to. Nie wiedziałem, że są między nimi różnice. Czy poza tym są jeszcze jakieś istotne różnice między 996 tt przed i po lift?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.05.2019, 20:20 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Jako posiadacz jakiejś tam wersji 996 może pozwolę sobie na drobny komentarz.
Poza niektórymi wersjami typu Millenium czy 40 Jahre wartość kolekcjonerska tych aut jest żadna.
Być może będą to auta kolekcjonerskie, ale za 20 lat.
Cała reszta jest bzdura wyssana z brudnego palucha i ma służyć jedynie nakreceniu sprzedaży.
Natomiast są to napewno świetne auta. :)




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.05.2019, 22:09 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 345
berni500 napisał(a):
Jako posiadacz jakiejś tam wersji 996 może pozwolę sobie na drobny komentarz.
Poza niektórymi wersjami typu Millenium czy 40 Jahre wartość kolekcjonerska tych aut jest żadna.
Być może będą to auta kolekcjonerskie, ale za 20 lat.
Cała reszta jest bzdura wyssana z brudnego palucha i ma służyć jedynie nakreceniu sprzedaży.
Natomiast są to napewno świetne auta. :)




Prawda!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.05.2019, 23:37 

Dołączył: 30.10.2015
Posty: 30
A ja się do końca nie zgodzę.
Czy pojazd jest kolekcjonerski czy klasyczny czy pretenduje do jednego lub drugiego zawsze będzie subiektywne - trzeba się raczej skupić na wartości czy i dlaczego będzie spadała będź rosła. Logika jest prosta - prawo rynku - popyt i podaż. Jeśli nie ma popytu, a jest podaż to dane produkt tanieje. Jeśli jest popyt, a nie ma podaży to dany produkt zyskuje na wartości.
Teraz trzeba się zastanowić z perspektywy kolejnych lat dlaczego dany model samochodu może mieć większą wartość niż miał (biorąc pod uwagę również inne modele dostpne - starsze/młodsze w tym budżecie):
1) podaż samochodów w dobrym stanie na rynku
2) przełom technologiczny
3) moda i trend

Dlatego trudno będzie żeby w przeciągu 2 lat standardowa 996 carrera zyskała na wartości 50%. Model 996 Anniversary czy Millenium nie ma w sobie nic szczególnego - felgi + lakier + obniżone zawieszenie + zderzak w przypadku Anniversary - te samochody mogą być 10-15% droższe w stosunku do standardowej 996. GT3 jest świetnym samochodem, przełomowym i limitowanym (popyt/podaż), GT2 poza konkursem. Turbo jest gdzieś pomiędzy (technologicznie jest przełomowy bez dwóch zdań) ale dlatego, że ludzie nadal używają 996 TT do codziennej jazdy + do jazdy po torze (Europa Zachodnia + USA) to podaż będzie coraz niższa. Czy będzie trend/moda na pokazanie się w tego typu samochodzie za 3-5 lat?

Najlepszym przykładem jest model G który jeszcze 8 lat temu można było kupić za 60 tys pln, dzisiaj trudno o dobry egzemplarz poniżej 45-50 tys Eur. Samych modeli SC i 3.2 wyprodukowano 130 tys, 996.1/2 Carrera wyszło 90 tys - tutaj pewnie tak jak wspominaliśmy... będzie trzeba poczekać dekadę, aczkowliek 996 to świetny samochód do codziennej jazdy biorąc pod uwagę jego cenę i rozsądne koszty użytkowania.

Niech moc będzie z nami;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.05.2019, 0:14 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 950
Sam sobie skomentowales ;) popyt i podaz. Dlatego auta produkowane w dziesiatkach tysiecy nigdy kolekcjonerskie nie beda i ich cena nie wzrosnie znaczaco a pewnie i spadnie. Wlasnie dlatego ze popyt sie bedzie drastycznie kurczyl (o ile na 20 letniego youngtimera to sporo amatorow jest, o tyle na 40 letnie auto to juz naprawde trzeba to lubic) a podaz zawsze bedzie spora.
Dlatego paradoksalnie auta ktore odniosly klape rynkowa odnosza najwieksze sukcesy po 30 latach jako auta kolekcjonerskie. Bo podaz jest mala ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.05.2019, 15:18 

Dołączył: 12.10.2018
Posty: 49
berni500 napisał(a):
Jako posiadacz jakiejś tam wersji 996 może pozwolę sobie na drobny komentarz.
Poza niektórymi wersjami typu Millenium czy 40 Jahre wartość kolekcjonerska tych aut jest żadna.
Być może będą to auta kolekcjonerskie, ale za 20 lat.
Cała reszta jest bzdura wyssana z brudnego palucha i ma służyć jedynie nakreceniu sprzedaży.
Natomiast są to napewno świetne auta. :)


Porsche 996 jest już klasykiem. Porsche zakwalifikowało 996 do serwisu samochodów klasycznych(Porsche classic service). W UK 4-5 lat temu można było kupić Turbo w cenie £20k, teraz ceny poszybowały do gór szczególnie jak masz zadbany egzemplarz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.05.2019, 22:03 

Dołączył: 1.01.2018
Posty: 355
No właśnie - Porsche zakwalifikowało swój własny samochód jako klasyka, a zawsze wydawało mi się, że to jest jednak na odwrót i to ludzie muszą wyrazić taką wolę ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.05.2019, 23:21 

Dołączył: 12.10.2018
Posty: 49
braindead napisał(a):
No właśnie - Porsche zakwalifikowało swój własny samochód jako klasyka, a zawsze wydawało mi się, że to jest jednak na odwrót i to ludzie muszą wyrazić taką wolę ;)

Samochód jest nazywany przez ludzi jako modern classic.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.06.2019, 20:41 

Dołączył: 30.10.2015
Posty: 30
Panowie, zamach stanu ale ze względu na inne inwestycje decyduje się żeby zejść z ceny... polecam
https://allegro.pl/ogloszenie/porsche-9 ... 8201876056


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum