|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
MicKrk
|
Napisane: 7.12.2012, 19:04 |
|
Dołączył: 25.10.2010 Posty: 67
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 7.12.2012, 23:52 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Na silnik
Tez nad nim myslalem ale silnik 3.4 mnie zniechecil...
Poza tym auto bardzo fajnie zestawione kolorystycznie.
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 8.12.2012, 0:04 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
 |
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2716 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
coś mi świta że to auto było kiedyś w klubie... chyba, że kolor ten sam... ładny, sprawdź silnik... no i grubość lakieru... Jeśli to jest auto Maćka K. to na pewno nie szczędził na serwisie...
_________________
były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, jest: 992 Carrera + Carbon Aero Kit
Sprzedam: GT3 992
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 8.12.2012, 9:45 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
Wygląda bardzo ładnie, może warto podjechać do ASO i sprawdzić.
Cena wyjątkowo niska!
|
|
Góra |
|
adarek
|
Napisane: 8.12.2012, 10:13 |
|
Dołączył: 12.08.2010 Posty: 469 Lokalizacja: Gliwice
Nr klubowicza: 260
|
Nie bez powodu tu w którymś z postów napisano że Porsche powinno wymienić na własny koszt wszystkie silniki 3.4l
Dlatego auta z tymi silnikami są tania - uderzaj lepiej w 3.6l po lifcie.
_________________
9964S manual/2003 była cayenne diesel/2012, panamera4S/2011 9974S PDK cabrio/2010, 993C2 aut coupe/1995 caymanS987 manual/2006
|
|
Góra |
|
kilazz
|
Napisane: 8.12.2012, 11:14 |
|
Dołączył: 27.05.2009 Posty: 895
|
tyle ze aut przed liftem z silnikiem 3.4 wyprodukowano dziesiatki tysiecy i przeciez chyba w kazdym silnik nie padl, masa ludzi tym jezdzi.. wedlug mnie w porsche silnik moze pasc niezaleznie od modelu, wystarczy poogladac ogloszenia w jak roznych rocznikowo egzemplarzach silnik jest po wymianie, u nas rzadko pisza ale na niemieckich ogloszeniach czesto jest motor neu, czy to 3,4 czy 3,6 czy wiekszy, i to nie tylko w 996 ale w kazdym nie-wiatraku..
|
|
Góra |
|
PeterN
|
Napisane: 8.12.2012, 14:54 |
|
Dołączył: 15.09.2011 Posty: 111
|
kilazz napisał(a): tyle ze aut przed liftem z silnikiem 3.4 wyprodukowano dziesiatki tysiecy i przeciez chyba w kazdym silnik nie padl, masa ludzi tym jezdzi.. wedlug mnie w porsche silnik moze pasc niezaleznie od modelu, wystarczy poogladac ogloszenia w jak roznych rocznikowo egzemplarzach silnik jest po wymianie, u nas rzadko pisza ale na niemieckich ogloszeniach czesto jest motor neu, czy to 3,4 czy 3,6 czy wiekszy, i to nie tylko w 996 ale w kazdym nie-wiatraku..
Dokładnie, 3.4 jest więcej i są starsze od 3.6 , często mają przebiegi 200tyś i więcej niemiłosiernego katowania...
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 8.12.2012, 19:14 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3222
|
marcin.m napisał(a): coś mi świta że to auto było kiedyś w klubie... chyba, że kolor ten sam... ładny, sprawdź silnik... no i grubość lakieru... Jeśli to jest auto Maćka K. to na pewno nie szczędził na serwisie...
tam był automat ...
|
|
Góra |
|
Bluebird
|
Napisane: 8.12.2012, 21:16 |
|
Dołączył: 21.10.2010 Posty: 63
|
kilazz napisał(a): wedlug mnie w porsche silnik moze pasc niezaleznie od modelu [...] w kazdym nie-wiatraku..
Proszę mi tu nie obrażać transaxli  Jest wiele 924 944 i 928 w których nie wiatraki nie padają mimo ostrej jazdy, a to, że silnik 3.4 jest nieudany to nie jest chyba tajemnica, co chwilę przewijają się wątki na ten temat i to, że jest katowany nie jest tutaj wymówką. Wystarczy jak już ktoś wcześniej zauważył porównać sobie ceny 3.4 i 3.6 - chyba nie powiesz, że wynika ona z osiągów.
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 8.12.2012, 22:51 |
|
Klubowicz |
 |
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
Bluebird napisał(a): kilazz napisał(a): wedlug mnie w porsche silnik moze pasc niezaleznie od modelu [...] w kazdym nie-wiatraku.. Proszę mi tu nie obrażać transaxli  Jest wiele 924 944 i 928 w których nie wiatraki nie padają mimo ostrej jazdy, a to, że silnik 3.4 jest nieudany to nie jest chyba tajemnica, co chwilę przewijają się wątki na ten temat i to, że jest katowany nie jest tutaj wymówką. Wystarczy jak już ktoś wcześniej zauważył porównać sobie ceny 3.4 i 3.6 - chyba nie powiesz, że wynika ona z osiągów.
Z mojego doświadczenia ( opinie wielu osób) różnica w cenie na niekorzyść 3,4 wynika głównie z kształtu reflektorów jak w pierwszych boxsterach, reflektory po lifcie, jak w turbo już się podobają... A z awaryjnością silnika 3,4 jest bardzo różnie, znam wiele osób, które mają ten model i nie miały kłopotów. Aczkolwiek to jest pierwszy silnik do 911-tki chłodzony cieczą, więc to były nowe doświadczenia fabryki Porsche i jak to w pierwszych egzemplarzach mogą być błędy młodości...
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
PeterN
|
Napisane: 9.12.2012, 1:27 |
|
Dołączył: 15.09.2011 Posty: 111
|
Bluebird napisał(a): kilazz napisał(a): wedlug mnie w porsche silnik moze pasc niezaleznie od modelu [...] w kazdym nie-wiatraku.. Proszę mi tu nie obrażać transaxli  Jest wiele 924 944 i 928 w których nie wiatraki nie padają mimo ostrej jazdy, a to, że silnik 3.4 jest nieudany to nie jest chyba tajemnica, co chwilę przewijają się wątki na ten temat i to, że jest katowany nie jest tutaj wymówką. Wystarczy jak już ktoś wcześniej zauważył porównać sobie ceny 3.4 i 3.6 - chyba nie powiesz, że wynika ona z osiągów.
Nie wynika z osiągów tylko z rocznika.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|