Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.10.2015, 20:59 

Dołączył: 16.07.2015
Posty: 45
Jak w tytule. Check engine - zapalone, komunikat aby udać się do serwisu. Nierówne obroty. Po zapaleniu silnika między 600 a 800, po przejechaniu kawałka drogi i wysprzęgleniu między 1200 a 1400. Po podniesieniu tylnej klapy dziwny dźwięk (raczej syczenie) jakby gdzieś uciekało powietrze. Jakieś pomysły ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.10.2015, 21:11 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Gdzieś jest nieszczelność w układzie dolotowym? Takie pierwsze pomysły
na temat syczenia :) Najlepiej udać się do serwisu który ma komputer do
Porsche i zobaczyć co to za błąd. Może rzut okiem na silnik przez
doświadczonego mechanika rozwiąże problem. Warto nie jeździć teraz na
pełen gwizdek ;)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum