Czy 997 3,6 l powinna mieć znaczne ilości brązowo-białego nagaru na wewnętrznej stronie korka oleju? Miałem dokładnie taki sam objaw w silniku BMW 3,0 D gdy płyn chłodniczy przedostawał się do oleju...
Problemem jeszcze było to, że dwa lata temu samochód przestał być serwisowany w ASO w Lelku w Katowicach / Opolu. Ostatni wpis z tego co pamiętam to było w 2012 przy ok 30.000 km. Do tego czasu samochód prowadzony perfekcyjnie, każdy serwis, olej, wymiana żarówki odnotowane, a samochód miał opinie "pedantycznie zadbanego". Za to ostatnie dwa lata dodały mu 70.000 km + po wnętrzu widać, że nikt o samochód nie dbał - a przynajmniej nie tak jak powinien... więc i z serwisowaniem też mogło być różnie. Wymiana oleju w "szopie"... albo w ogóle... kręcenie na zimnym itp. Prawdopodobieństwo, że autko ma problemy moim zdaniem było spore i nie warte ceny.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników