Na zagranicznych forach rozważają który model stanie się najbardziej udanym i cenionym nowoczesnym klasykiem i tak 997 w więkscości plasuje się na pierwszym miejscu a model po faceliftingu uważany za ostatnie prawdziwe 911.
Oczywiście każde turbo czy gts osiągneły już dawno status kultowego ale czy 997 to faktycznie prawdziwa forma bez wspomagania kierownicy z rodu audi jak w 991 czy też innych wspomagaczy które ułatwiają ale zabierają mechaniczne aspekty które pamiętamy z motoryzacji.
991 traktowane jest jako granturismo Przerośnięty i spanameryzowany. 992 które nadchodzi już widać zmierza w kierunku azjatyckim.Tylko nie wiadomo czy to dobry kierunek.Czy więc klasyczne 997 będzie tym najbliżej ideału przez swoją surowość która z modelem 991 ostatecznie zanika .
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Te rozważania raczej dotyczą tego czy już kupować ze względu na wkrótce mającą nastąpić zwyżkę cen 997 . Bo do bycia klasykiem to jeszcze 997 trochę czasu ma.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników