Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.03.2011, 23:24 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
H-3500 to do 3500cm3 i to się zgadza

ale skąd to GT4 ?


GT4 to seria w której scigają sie praktycznie seryjne auta .

czy Ja może się mylę ?


Ps. 1:45 seryjną 997 Turbo (slick + zawias) Rewelacja :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2011, 0:53 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 357
Marcin , Ci wytłumaczy w końcu zasięgnął opinii u kilku naszych kolegów....
:D :D :D w sprawie pojemności...i homologacji itd..
co do wyniku Sebastiana to Jego 997tt miało "lekki" tuning ..może się mylę ale ok 600ps zawieszenie też zmodyfikowane....itd no i kierowca!!!
nie próbujcie naśladować w cywilnym aucie!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2011, 11:07 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
Z ciekawości podam mój czas - ja na ASJP 1:44,5 zrobiłem na takim setupie:


996 turbo manual , moc około 520-530 km (jak mierzyłem na hamowni to tyle średnio wychodziło, najlepszy pomiar był na 555 km)
nowy slick michelina (średniotwardy)
zawieszenie blisteinn pss9 (to najpopularniejszy zawias do tego modelu)
jakiś grubszy stabilizator ,
auto miało seryjną szperę od 996 Gt2
hamulce - seria od 996 Gt3 (czyli szściotłoczkowe)
fotele kubełkowe (takie jak gt3) plus pasy szelkowe
waga auta 1570 kg

V-max na końcu prostej wg driftboxa to było chyba 221 km/h

1:44,9 jeszcze w innym dniu na zlocie PCP udało mi się powtórzyć
(regulamin nie zakazywał wtedy slicków)

Mirek Boxterem S założył moje koła i wykręcił 1:50

W 997 turbo które zamierzam kupić pewnie tego nigdy już nie pobije , ale trudno pogodziłem się z tym i nie będę próbował na siłę
:lol: :lol:




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2011, 14:40 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
rk35 napisał(a):
Marcin , Ci wytłumaczy w końcu zasięgnął opinii u kilku naszych kolegów....
:D :D :D w sprawie pojemności...i homologacji itd..


Radek nie machaj mi tym piorkiem...bo sie sie zagotuje na obczyznie :wink: :) wiem, ze roznica to min 3-4 sek ale...

Poza tym wybralem H-3500 min ze wzgledu na koszty. Swiadomie nie chcialem isc w open poniewaz tam nie ma gornej granicy.
Do konca nie wiem co to za twor te GT4 :roll: poniewaz za ranica formula GT4 zostala stworzona jako furtka dla poczatkujacych kierocow czesto amatorow aby mogli zaczac sie scigac dostosowujac swoje cywilne auta itd.

Polak zawsze musi cos wymyslec, oczywiscie za zgoda sedziow ktorzy chyba dostosowuja sie do poziomu motoryzacji kraju z ktorego pochodza :?:

Radek zebysmy sie dobrze zrozumieli, z punktu widzenia posiadacza porsche jest to super posuniecie :notworthy: , z punktu widzenie reszty troszke gorsze :wink: ale jesli przepisy pozwalaja na takie dzialanie to tylko chwala za taka przebieglosc.

Mysle, ze jesli znajdzie sie 3-4 takich sprytnych to kwiestia podium zostanie rozdana miedzy nich. W dluzszej perspektywie czasowej reszta powinna sie wykruszyc. Pozostanie klasa porsche GT4 3500, osobliwa na skale swiatowa :)

W pierwszym sezonie nie licze na nic, raczej na przzetarcie. Moze sie okaze ze sie nie nadaje. Tak wiec nie robi mi to za wiele co tam pojedzie i tak mysle ze byliby mocniejsi :idea:




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.08.2011, 18:59 

Dołączył: 15.10.2010
Posty: 28
Przepraszam za odkop ale widzę (choć przyznam że nie czytałem wszystkich stron tego tematu od deski do deski) że kwestia, czym jest klasa GT4, nie została finalnie wyjaśniona a myślę że co nieco mogę o tym napisać.

Więc jest to seria bazująca na seryjnych, lekko zmodyfikowanych autach.
Do najważniejszych zmian należą:
- slicki :)
- wybebeszone wnętrze (wiadomo, oprócz deski rozdzielczej),
- niektóre elementy nadwozia zamienione na lżejsze odpowiedniki (panele z włókna węglowego w drzwiach itp.)
- obowiązkowo oczywiście wspawana klatka oraz kompletny wyczynowy układ gaśniczy
- sportowy układ wydechowy, ale z katalizatorem (Akrapovic jest popularny - na pewno siedzi w Prosiaku i BMW... pięknie brzmią :) )
- modyfikacje zawieszenia, głównie by móc ustawiać większy ujemny camber (aż pod -5 stopni) oraz obniżyć o kilka cm
- jeśli seryjne auto tego wymaga (np. M3 ze swoimi seryjnymi przegrzewającymi się pływającymi zaciskami... ;-) ), to zakładany jest wyczynowy układ hamulcowy, jednak ani pedałów, ani serwa hamulcowego się nie rusza (master cylindra również),
- twarde sprężyny (rzędu 160-200N/mm) oraz clubsportowe amortyzatory (2-way, popularny jest Moton Clubsport ale w BMW siedzą Ohlinsy),
- jeśli organizator zezwoli, auto otrzymuje również pakiet aerodynamiczny. 997 GT3 w spec. GT4 ma splitter z Cupówki, natomiast BMW M3 w połowie 2010 roku wprowadziło model Evo, bazujący na M3 GTS)
-... jeszcze jakieś pierdoły, jak data logging, kubeł, wyczynowe pasy itp.
- oczywiście dochodzą do tego modyfikacje związane ze zrównywaniem osiągów aut by były konkurencyjne (balance of performance), więc się zwiększa bądź redukuje masę auta, wstawia zwężkę w dolocie czy zmienia prześwit


Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.08.2011, 20:00 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
No... to rzeczywiście nie ma o czym mówić: auta w zasadzie seryjne! :lol:




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.08.2011, 22:02 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
Lesiu ale my to wszystko wiemy juz dawno :wink:, regulamin PZM ma bardziej tolerancyjne normy




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.08.2011, 5:31 

Dołączył: 15.10.2010
Posty: 28
Aha, no to fajnie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum