Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 18.06.2012, 1:49 

Dołączył: 18.06.2012
Posty: 10
Witam serdecznie Forumowiczów:)

Ponieważ właśnie planuję zakup 997 4s mam kilka pytań, za wszelką pomoc bardzo dziękuję:)

1. przejrzałem ogłoszenia, które w tej chwili są wystawione i zadziwiające jest jak często w tych samochodach padają silniki, zobaczcie sami:

http://otomoto.pl/porsche-911-carrera-C24717414.html
http://allegro.pl/porsche-911-carrera-4 ... 09745.html
http://allegro.pl/porsche-911-997-carre ... 31460.html

z czego to się bierze, czy te silniki są rzeczywiście tak awaryjne?

Rozmawiałem z właścicielem tego ostatniego cacka i mówi, że Porsche wymieniło mu silnik i skrzynię na całkowicie nowe - na koszt serwisu. Dziwne to trochę, przynaje się że trochę się tego obawiam...cena nowego silnika to jednak kosmos...

2. czy ktoś z Was może mi powiedzieć coś więcej o tym ostatnim egzemplarzu (http://allegro.pl/porsche-911-997-carre ... 31460.html) ? Wiem, że do opłacenia jest jeszcze akcyza itp, ale rozważam raczej poruszanie się na niemieckich numerach rejestracyjnych. Zastanawia mnie tylko skąd taka cena, skoro w Niemczech te auta zaczynają się od równowartości 180 000 PLN, a facet próbuje sprzedać ten samochód już do co najmniej listopada.

3. jakie najmniejsze felgi pasują do tego modelu? 19 albo 20 to czysty masochizm na polskich drogach:)

Dzięki za wszelkie uwagi. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2012, 2:23 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
W pierwszych rocznikach 997 pada łożysko wałka pośredniego, co w efekcie prowadzi do uszkodzenia silnika.

Zorientuj się, czy ubezpieczenie i podatek w Niemczech nie okaże się w efekcie droższe niż przerejestrowanie auta do Polski. Cena może wynikać ze stanu technicznego albo z niewielkiego popytu w kraju.

Co do felg - strzelam - 18?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.06.2012, 12:31 

Dołączył: 18.06.2012
Posty: 10
Czyli jak rozumiem wada jest wykryta i Porsche jeśli wstawiło nowy silnik to już po modyfikacjach?
Jeśli chodzi o rejestrację auta w Niemczech to oczywiście podatek i ubezieczenie są droższe, natomiast oszczędza się na akcyzie i oczywiście fotoradarach:) Poza tym później można to auto sprzedać drożej (w Niemczech).

Czy ktoś z Was kojarzy to białe, obklejone folią Porsche i mógłby powiedzieć coś więcej?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.06.2012, 13:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Skąd taka cena? Przebieg bardzo wysoki jak na 911 z tego rocznika (190 tyś km), i pytanie czy napewno bezwypadkowy? Do sprawdzenia powłoka i stan w ASO.




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.06.2012, 15:05 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 760
Kolega w 2009 roku również musiał wymienić silnik w 997 4S, ale długo walczyl w serwisie aby uznali to jako uszkodzenie podlegające gwarancji. Pamiętam, że auto zaparkowało w Porsche Sopot na ponad 2 miesiące-na szczęscie dali mu "zastępcze"-tez 997 które jakiś klient zostawił w rozliczeniu :)))


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.06.2012, 22:44 

Dołączył: 18.06.2012
Posty: 10
stach napisał(a):
Skąd taka cena? Przebieg bardzo wysoki jak na 911 z tego rocznika (190 tyś km), i pytanie czy napewno bezwypadkowy? Do sprawdzenia powłoka i stan w ASO.


Przebieg jest 19 000:)) i to przebieg na nowym silniku. Czytając opis (,,absolutnie bezwypadkowy") domniemuję, że raczej bez przygód. Chociaż oklejenie karbonem może trochę utrudniać ustalenie tego...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.06.2012, 10:55 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1375
kl napisał(a):
W pierwszych rocznikach 997 pada łożysko wałka pośredniego, co w efekcie prowadzi do uszkodzenia silnika.


witam,
było jakieś rozwiązanie tego problemu ?
akcja serwisowa ?
jak można uniknąć wpadki na taki przypadek ?

pozdrawiam, Jacek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.06.2012, 13:00 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Z tego, co wyczytałem, akcji serwisowej nie było. Podobno zostało to poprawione w 2006 roku.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.06.2012, 13:09 

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 688
Adi83 napisał(a):
Czytając opis (,,absolutnie bezwypadkowy") domniemuję, że raczej bez przygód. Chociaż oklejenie karbonem może trochę utrudniać ustalenie tego...

trochę tak, ale dobry miernik grubości lakieru ogarnie temat, a i tak najważniejsze pozostają nienaruszone "węzły konstrukcyjne".


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.06.2012, 15:28 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 760
ostatnio miałem okazję zobaczyć jak działa dobry miernik...Tylko jak się później dowiedziałem-co z tego, że powłoka lakiernicza była identyczna i w normie...jak przód był od innego auta :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum