|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
MateuszG
|
Napisane: 25.08.2023, 11:18 |
|
Dołączył: 9.11.2015 Posty: 5
|
Witam, świeżak jestem totalny, choć na forum zarejestrowany od dłuższego czasu. Przymierzam się do zakupu pierwszej 911, zdecydowałem raczej na 997 i chyba turbo. Ostatnio rzucił mi się w oczy fajny egzemplarz cabrio którego wczesniej nigdy nie brałem pod uwagę. Mam pytanie o ewentualne różnice versus coupe, np czy jest wyczuwalna wieksza masa (mysle że nie przy 480KM), mniej sztywna konstrukcja podczas amatorskiej jazdy na torze w Cabrio?
I najważniejsze na koniec, mam małe dzieci, czy konstrukcja zamknietego dachu zmniejsza miejsce na tylnych siedzeniach zauważalnie w porównaniu do wersji coupe?
bardzo dziekuje za wszystkie odpowiedzi
|
|
Góra |
|
Rafał-El
|
Napisane: 25.08.2023, 12:07 |
|
Dołączył: 25.02.2018 Posty: 259
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 25.08.2023, 12:59 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3184
|
z tylu w 996/7 cabrio inne miejsca siedzące pod dużo większym katem tak naprawdę to tylko wizualne wyposażenie więc z dziećmi odpada , na tor odpada , skup się na coupé .
|
|
Góra |
|
MateuszG
|
Napisane: 25.08.2023, 14:26 |
|
Dołączył: 9.11.2015 Posty: 5
|
porscheee napisał(a): z tylu w 996/7 cabrio inne miejsca siedzące pod dużo większym katem tak naprawdę to tylko wizualne wyposażenie więc z dziećmi odpada , na tor odpada , skup się na coupé . właśnie tego sie bałem, że tego miejsca z tyłu dośc że mało w coupe to tu jeszcze mniej...
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 25.08.2023, 15:50 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
i oparcia z tyłu mają ujemny kat pochylenia (jakby były lekko przygotowane do złożenia...)
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 25.08.2023, 16:22 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1549
|
Potwierdzam Cabrio 996/997 ma mniej miejsca z tylu i kąt oparcia siedzeń czyni je praktycznie nieużywalnymi (w szczególności jak potrzebujesz wsadzić fotelik)
|
|
Góra |
|
Doctor007
|
Napisane: 28.08.2023, 13:43 |
|
Dołączył: 12.03.2016 Posty: 65
|
Moje dzieciaki jezdzily w 997 cabrio, na krotkie dystanse mozna jezdzic, do okolo 140-150cm wzrostu jest ok. Do okolo 160cm troche na sile. Nie jest tak ze w cabrio tylne miejsca sa bezuzyteczne.
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 28.08.2023, 14:26 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Doctor007 napisał(a): (...)Nie jest tak ze w cabrio tylne miejsca sa bezuzyteczne. Ale czy sam na nich podróżowałeś ???
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
Doctor007
|
Napisane: 28.08.2023, 19:37 |
|
Dołączył: 12.03.2016 Posty: 65
|
rafie napisał(a): Doctor007 napisał(a): (...)Nie jest tak ze w cabrio tylne miejsca sa bezuzyteczne. Ale czy sam na nich podróżowałeś ??? tylko dla juniorow
|
|
Góra |
|
MateuszG
|
Napisane: 7.09.2023, 12:41 |
|
Dołączył: 9.11.2015 Posty: 5
|
Dziekuję bardzo za odpowiedzi. Rzeczywiście po zdjęciach widać już że oparcie jest pochylone no i miejsca na głowami tez pewnie trochę mniej Rafał-El napisał(a): Turbo cabrio na tor ? Cabrio dużo gorzej się prowadzi versus Coupe? chodzi mi oczywiście o jakieś amatorskie przejazdy podoba mi sie ten egzemplarz od pana Krzysztofa z Kimbex https://kimbex.pl/samochody/porsche-997 ... -75700-km/dzieci mam raczej drobne, wiadomo że chodzi o krótkie przejażdżki max te 100km pewnie , na dłuższe wyjazdy mamy "normalny samochód" natomiast cabrio swoje zalety oczywiste tez ma Ciekawi mnie tylko to połączenie cabrio i Turbo czy to jak to ktoś gdzieś napisał taki "ni pies ni wydra" w sensie mocny silnik a właściwości jezdne dużo słabsze i jak cabrio to lepiej carrere s? bo widze że 992 troche jeździ turbo cabrio po ulicach czyli ludzie kupują...
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 7.09.2023, 12:56 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
MateuszG napisał(a): Ciekawi mnie tylko to połączenie cabrio i Turbo czy to jak to ktoś gdzieś napisał taki "ni pies ni wydra" w sensie mocny silnik a właściwości jezdne dużo słabsze i jak cabrio to lepiej carrere s? Kupuj Turbo cabrio. Perfekcyjne połączenie. Sztywność nadwozia w cabrio jest zawsze minimalnie gorsza, ale jeśli nie masz porównania to i tak nie odczujesz. Poza tym do amatorskich przejażdżek na torze będzie więcej niż wystarczające. Chyba, że chcesz być na track dayu co weekend to wtedy w ogóle szukaj GT3
|
|
Góra |
|
JayKay
|
Napisane: 7.09.2023, 14:44 |
|
Dołączył: 31.05.2019 Posty: 450
Nr klubowicza: 797
|
KoKoS napisał(a): MateuszG napisał(a): Ciekawi mnie tylko to połączenie cabrio i Turbo czy to jak to ktoś gdzieś napisał taki "ni pies ni wydra" w sensie mocny silnik a właściwości jezdne dużo słabsze i jak cabrio to lepiej carrere s? Kupuj Turbo cabrio. Perfekcyjne połączenie. Sztywność nadwozia w cabrio jest zawsze minimalnie gorsza, ale jeśli nie masz porównania to i tak nie odczujesz. Poza tym do amatorskich przejażdżek na torze będzie więcej niż wystarczające. Chyba, że chcesz być na track dayu co weekend to wtedy w ogóle szukaj GT3 Pomijając preferencje osobiste, i że niektórym masłowaty feeling nie przeszkadza, to jest kolosalna różnica… chyba że piwo jest minimalnie słabsze od wódki. 😉 Coupe 27k Nm/st Cabrio 11.6k Nm/st I pomijam mówiąc o feelingu jazde torową. Nigdy w cabrio nawet napasażerce na torze nie byłem. Zwykłe szybsze turlanie się po drogach. Cabrio to fajny krążownik. Tyle
|
|
Góra |
|
Wamet
|
Napisane: 7.09.2023, 16:22 |
|
Dołączył: 18.05.2022 Posty: 196 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
|
Pewnie subiektywna ale szczera opinia...Szukając do rosnących zbiorów motoryzacyjnych modelu 997 testowałem cabrio....i tego samego dnia jeździłem coupe. Samochody w stanie bardzo zbliżonym: przysłowiowa igła, te same wersje silnikowe, podobne wyposażenie. Różnica sztywności (a w efekcie w prowadzeniu, odgłosach pracującego nadwozia no i głośności samochodu z kondomem zamiast dachu) była kolosalna...kupiłem 997.1 S Coupe....
A cabrio mamy SL500 - szybko się nim nie jeździ...Mesiu jak to Mesiu - dziadkowóz pełną gębą:-)
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
|
|
Góra |
|
9ELF
|
Napisane: 7.09.2023, 21:44 |
|
Dołączył: 25.03.2019 Posty: 314
|
No i super zestaw,
|
|
Góra |
|
MateuszG
|
Napisane: 9.09.2023, 10:09 |
|
Dołączył: 9.11.2015 Posty: 5
|
Dziekuję za odpowiedzi ale zdecydowałem się jednak i zarezerwowałem powyższe Cabrio. Ten dach będzię atrakcją dla dzieci a sam egzemplarz z małym przebiegiem, ładnie według mnie skonfigurowany kolorystycznie będzie mam nadzieje cieszył długie lata.
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 9.09.2023, 10:25 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
MateuszG napisał(a): Dziekuję za odpowiedzi ale zdecydowałem się jednak i zarezerwowałem powyższe Cabrio. Ten dach będzię atrakcją dla dzieci a sam egzemplarz z małym przebiegiem, ładnie według mnie skonfigurowany kolorystycznie będzie mam nadzieje cieszył długie lata. Na pewno będzie cieszył Do zobaczenia wkrótce ...
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 9.09.2023, 22:44 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1549
|
Gratuluje i dużo radości życzę
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|