Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.07.2011, 19:09 

Dołączył: 25.03.2011
Posty: 96
Nie przerabiaj tylko kupuj rozbite i napraw.Powodzenia w negocjacjach 10% ceny do zbicia+wybor innych tanszych wiatrakow jak nie ma funduszy na turbo.

http://home.mobile.de/home/showDetails. ... Type=false

Jak sie powyzszy link nie otworzy to masz ten:
http://www.tebernum-gmbh.de.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.07.2011, 19:34 

Dołączył: 27.03.2011
Posty: 246
... ehhh, piękna stajnia i tyle szczęścia w jednym miejscu :D .. 993 w Turbo jeszcze piękniejsze.
Nie wykluczam ... warto będzie porozmawiać.
Ciekawe za ile oddaliby to Turbo.
http://home.mobile.de/home/showDetails. ... Type=false
Bo jeśli poniżej 40 tyś € to mogłoby być ciekawą alternatywą dla tego z Teile.



S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.07.2011, 22:27 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
Czy ktoś może oglądał to cabrio?

http://otomoto.pl/porsche-911-carrera-4 ... 32076.html

ładnie wygląda... :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.07.2011, 9:34 

Dołączył: 27.03.2011
Posty: 246
993 w cabrio nie specjalnie mi sie podoba .... subiektywna ocena.
Wolałbym jednak cupe z szerokim zadkiem S :wink:

A co powiedcie o tym tunerze:
http://www.porsche.krakow.pl/
Rozmawiałem z nim przed chwilą, oferowałl mi tuning 993 +100KM za + 100 tyś pln ;o) .. czy to aby nie za drogo ?

S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.07.2011, 10:30 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
100 tysi za 993 to chyba raczej normalna cena albo nawet dobra cena
z tym ze wszystko jak zwykle zalezy od stanu
jest na alle juz ktos podsylal tę 993 za cos oko 80 kola z szeroką dupą
warto sie tym moze zainteresowac


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.07.2011, 11:16 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
za 100 k być może można kupić dobre 993...ale samą karoserię... :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.07.2011, 11:34 

Dołączył: 27.03.2011
Posty: 246
pit.

Może być karoseria... ale z napędami, bo reszta i tak będzie do wymiany/przebudowy.
Tak naprawdę, to nie ma potrzeby/sensu płacić za kompletnego czy wręcz idealnego 993 w sytuacji gdy wszystko będzie wymieniane.
Po ci mi w tej sutuacji kupować 993 z seryjnymi spoilerami, lampami, kołami, ... po co mi w idealnym stanie seryjne fotele-tapicerki, zawiechy-hamulce i inne ulementy które i tak będą podlegać totalnej wymianie.
Jeśli 993 S lub 4S to przebudowa na max :wink:

A co do oferty jw. te 100 tyś to oferta Lasoty za tuning silnika +100KM :shock:

S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.07.2011, 12:24 

Dołączył: 27.03.2011
Posty: 246
Jesze kilka słów nt. oferowanego powyżej 993:
http://allegro.pl/porsche-911-993-i1703861894.html
To jest pierwszy rocznik produkcji modelu 993, zwykła Carrera 2 (wąska
karoseria, napęd tylko na 2 koła) ze slabszym silnikiem 272 PS, bez varioramu, mocniejsze i najoptymalniejsze były w rocznikach '96-'99.
zderzak tylny uszkodzony, spoilerki przedniego zderzaka i spoiler tylny to jakaś masakra ... nie są oryginalne (podróbki z żywicy).
Skóra już była kiedyś obszywana, ale mimo tego jest w fatalnym stanie, więc trzeba obszyć całe wnętrze włącznie z wykładzinami podłogi, podsufitką i calą resztą.
Oświetlenie - jak widać do wymiany lampy tylne, oświetlenie przedniego
zderzaka i szkła reflektorów.
Brak XENONÓW - warto zmienić zwykłe lampy na XENONY.
Fotele (są zwykłe, wąskie), należy wymienić na sportowe.
Kierownica, lewarek biegów i hamulca ręcznego - fatalny, do wymiany.
Nie wiem ile trzeba zainwestować w stronę techniczną tego 993, w jakim stanie są zawieszenia/hamulce, czy wszystko działa...

Najbardziej z tego 993 podobaja mi się .... skręcane koła, na resztę szkoda kasy.... ponieważ nadal będzie to tylko zwykła Carrera 2.


S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.07.2011, 12:31 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Skoro i tak chcesz mocno przerabiać auto to granatowe może być niezłą bazą. Taniej 993 nie kupisz.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.07.2011, 13:19 

Dołączył: 25.03.2011
Posty: 96
Poczytaj sobie link z forum
na temat "tuningu" to na poczatek.tak na wesolo

http://porscheclub.home.pl/forum/viewtopic.php?t=5574

A po drogie za 100K to masz silnik ''przebudowany '' przez znanego tunera RUF .

Poczytaj uwaznie ponizej i otworz zalacznik 993.

http://www.ruf-automobile.de/en/en-fahr ... delung.php

wiele koszmarow widzialem w zyciu w temacie wariacje na temat 993 i mam obawy ze jeszcze wiele zobacze.Powodzenia i rozwagi w szukaniu tego wymazonego zycze.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.07.2011, 21:53 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
rozumiem ze chcesz kupic turbo lub 4s za parę groszy i sobie przerobić
powodzenia :)
marzeniami trzeba życ jak to prawi mój kolega


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.07.2011, 22:56 

Dołączył: 27.03.2011
Posty: 246
993 S lub Turbo do totalnej przebudowy, zwykłe C2 tylko do odbudowy dla oka :wink:

S,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.07.2011, 11:34 

Dołączył: 18.01.2009
Posty: 127
993 jest bardzo wdzięcznym samochodem. To auto na pograniczu klasyka.
W wersji C4 możesz bez najmniejszego problemu użytkować samochód caly rok. Auto nie jest królem szos, jego osiagi nie powalaja na kolana, ale ma coś w sobie takiego, że masz banana na twarzy za kazdym razem kiedy do niego wsiadasz :wink:
Tak jak koledzy polecam wersję z varioramem no i oczywiście C4.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.07.2011, 12:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Przyglądam się z ciekawością i szczerze życzę powodzenia :lol:




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.07.2011, 12:28 

Dołączył: 25.03.2011
Posty: 96
gracowy napisał(a):
993 jest bardzo wdzięcznym samochodem. To auto na pograniczu klasyka.
W wersji C4 możesz bez najmniejszego problemu użytkować samochód caly rok. Auto nie jest królem szos, jego osiagi nie powalaja na kolana, ale ma coś w sobie takiego, że masz banana na twarzy za kazdym razem kiedy do niego wsiadasz :wink:
Tak jak koledzy polecam wersję z varioramem no i oczywiście C4.


No teraz to pojechales :evil: Jakie osiagi cie dopiero zadowolaja ??
zblizone do predkosci swiatla??

A kasykiem stalo sie od momentu zakonczenia produkcji wiec juz dawnodawno temu-nie mieszaj ludziom w glowie :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.07.2011, 12:50 

Dołączył: 27.03.2011
Posty: 246
Dziękuję za życzenia.
Na ten czas mój projekt pt. 993 mam tylko w głowie.
Czy wprowadzę go w życie (?), zobaczymy. Wszystko zależy od tego kiedy i który model 993 znajdę. Widziałem w sieci klika fajnie zrobionych, na żywo też było mi dne oglądac kilka fajnych egzemplarzy. Po cichu liczę, że mimo wszystko, uda mi sie znaleźć jako bazę do przebudowy model Turbo. Ale zdaję sobie też sprawę, że są to prawdziwe unikaty i jako bazy do przebudów bywają praktycznie niedostępne.
Najoptymalniej byłoby 993 S lub jeszcze lepiej 4S w roccznikach '96 do '99 - duża ilość sprzedawców "klocków" do tej układanki, duży asortyment dostępnych części, ceny też trochę korzystniejsze od cen np. do modelu Turbo.

"Klocki" oczywiście zza miedzy, np. z UK, USA, ... widziałem tez fajne kity w D .... ostanio nawet w Słowenii. Bo niestety to co oferują w kwestii ceny nasi krajowi monopoliści to jakaś masakra. Nie napiszę kto, co i za ile ... nie ma ich tak wielu,można się domyśleć. Ale tak naprawdę, jak nie ma ciśnienia na czas, to można to samo ogarnąć samemu i to czasami za 40-60% ceny krajowych dostwców/monopolistów. Czas mnie nie goni, planuję zakup bazy do jesieni, częsci do końca roku, a deser/robotę pozostwię na zimę ... w tym okresie mam najwięcej wolnego czasu.

Tak mi domomóż Bóg i wszyscy ... forumowicze/koledzy :wink:


S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: 993
PostNapisane: 17.07.2011, 13:18 

Dołączył: 7.07.2011
Posty: 29
Witam
Jezeli szukasz mam ciekawe 993
Dobra baza do budowy super sprzeta
Kupilem od starszego kolesia ktory jezdzil okazjonalnie
Samochod kupilem z zamiarem zrobienia super 993 (kolor,wnetrze,kola chcialem zrobic jak najwyszego lotu) ale ze wzgledu na to ze mam teraz do kupienia sprzet z koniem na emblemacie a pozatym mam juz porsche 930
Chce sprzedac w rozsadnej cenie
Samochod dokladnie obejrzalem wyprulem nawet cale wnetrze zeby dokladnie sprawdzic stan wiec jak chcesz

http://allegro.pl/porsche-911-993-i1703861894.html

+353 872194845 kontakt bezposrednio do mnie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.07.2011, 13:49 

Dołączył: 27.03.2011
Posty: 246
Ole.

Pisałem o Twoim sprzęcie pow.
Proszę bez obrazy, ale najbardziej podobają mi się jej .... koła.
Na resztę -zakup auta, akcyza+pozostałe opłaty i późniejsza przebudowa- szkoda kasy... jak za zwykłą C2 to wyjdzie za grubo.
Niezależnie ile kasy w to włożę, to i tak będzie w dalszym ciągu zwykłą C2 ... a ja szukam do przebudowy i głębokich modów conajmniej S, 4S lub Turbo, najchętniej w rocznikach '96-'99.

Ale taką zwykłą C2 można zrobić tylko dla oka, bez głębokich modów i innych specjalistycznych ingerencji.
Jednak w tym przypadku musi zadziałać czynnik ekonomiczny ... jeśli jest taka opcja to w sprawie ceny zapraszam na priv.

S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.07.2011, 14:14 

Dołączył: 7.07.2011
Posty: 29
Witam ponownie, sorki dopiero teraz zauwazylem ze juz dokonales wczesniej oceny
tak jak juz mowilem samochod kupilem jako projekt wiec najwazniejsze dla mnie byla karoseria bez jakis powaznych dzwonow
W planach mialem lakier granat perla,wnetrze ruda skora licowa matt plus czarna alcantara,kola gemballe juz sa (trudno o lepsze )
Z zewnatrz lakier plus lampy ( niektore juz sa) uszczelki czyli caly nowy zewnetrzny wyglad to koszt 7-10 tys
Wnetze 5-7 (2 tys fatmat mega mat najlepsza amerykanska mata do wnetrz)
Wiec nawet dokladajac ta kase masz zrobiona pod siebie 993 ktora wyglada lepiej niz nowa i dokladnie zrobiona pod swoje gusta
Za rozsadna cene
Pewnie mozna kupic juz zrobiona ale za jaka cene i czy kupisz taka ktora Ci bedzie odpowiadac dokladnie (kolor,wneteze,kola,stan)
Pozatym czy 2c czy 4c sa plusy i minusy (jak cos mam oba napedy)
Moc silnika jezdzilem z vario i bez czy roznica jest az tak wyczuwalna....
Sa lepsze sposoby na podniesienie mocy

Ale oczywiscie rzecz gustu kazdy ma indywidualne upodobania i gusty
I dlatego swiat jest tak roznorodny i ciekawy
Pozdrowienia dla wszystkich milosnikow prosiakow i motoryzacji


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.07.2011, 14:31 

Dołączył: 27.03.2011
Posty: 246
Ole.
Zapomniałeć dołożyć koszt zderzaków oraz spojlerów, koszt opłat granicznych. Twoje szacowanie kosztów jest ... hmm ... baaardzo optymistyczne. Dodakwowo zakłdasz że pozostałe podzespoły funkcjonują worcowo ... ale wiadomo jak to jest w przypadku starszych modeli... na 1000% będą dodatkowe koszty.
I nie pisz że C2 jest tak samo pozycjonowana cenowo jak S lub 4S.
Wystarczy sprwdzić w necie, S-ki droższe o jakieś 30%, a 4S to już cena prawie jak za Turbo.

Przemyśl wariant korekcji ceny, w tym przypadku jestem do dyspozycji.

S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum