Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 12.02.2013, 11:47 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5052
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Witam

Jeżeli ktoś ma na zbyciu blachy dolne do silnika 914 (bez względu na pojemność 1,7l / 1,8l / 2,0l) chętnie kupię :)
Przydałaby się też nowa lub w bardzo dobrym stanie tacka przeciwdeszczowa pod grill pokrywy silnika...

Potrzebne do zakończenia projektu renowacji mojej 914'tki.

Kontakt do mnie na priv

Pozdrawiam serdecznie
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2013, 19:43 

Dołączył: 7.04.2007
Posty: 230
pochwal się ..... daj jakieś fotki.

jest tu kilka osób które walczą z 914 tką :)

blachy sam poszykuję , nawet na wzór żeby dorobić....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2013, 19:58 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
to auto jest idealne... no chyba że chodzi o jakiś nowy projekt...;)
GRATULACJE, foto z ostatniego zlotu:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2013, 23:45 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5052
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Tak, to dokładnie ten ze zdjęcia :) Impreza w Poznaniu i Autonostalgia w Warszawie.
Dziękuję za słowa uznania ale jeszcze trochę do idealnego mu brakuje...
Ja już tak ma, że wszystko musi być idealne.
Półtora roku pracy Marka Półtoraka od strony mechanicznej i mojej w kwestii poszukiwania galanterii dało całkiem fajny efekt :-)

W kwestii nowych projektów to rzeczywiście jeden jest. Może oficjalną premierę klubową zrobimy na kolejnej Autonostalgii? Zobaczymy jaka będzie koncepcja stoiska (Ciachu daj znać) ale jeżeli będzie miejsce na 944 S2 cabrio to moje będzie do dyspozycji :-)

Pozdro




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2013, 1:10 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2916
jezeli to to ładne ktore dodatkowo wreszcie wrocilo do oryginalnego lakieru to bardzo dobra decyzja :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2013, 13:16 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5052
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Yoshi - ono nie musiało wracać do oryginalnego koloru...
Zawsze był to Ravenna Green choć przy restauracji oczywiście odnowiony :)
Wnętrze komory przedniego bagażnika w części z bakiem paliwa posiada jeszcze oryginalną farbę. Reszta oczywiście w pełni nowy (stary) lakier.
Pozdrawiam serdecznie
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2013, 19:15 

Dołączył: 7.04.2007
Posty: 230
Mata, a ty tak jeździsz i dajesz w palnik bez tych dolnych blach ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2013, 19:30 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5052
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Przecież ja nie daję w palnik :)

A tak na poważnie to ich brak jest większym problemem przy wolnej jeździe (np. po mieście). Na torze był wystarczająco chłodzony przez pęd powietrza :) Potem dopiero na wolnych sobie gasł... W związku z tym jeszcze trochę problemów z obrotami ale na wiosnę jak zejdą śniegi na pewno marek to ogarnie :-)

Blachy wiem, że muszę znaleźć i założyć (jeden komplet wszystkich osłon do silnika uciekł mi jakiś czas temu na angielskim ebay'u).
W Polsce Marek zeznawał, że sprzedając do Lublina dwie dwunastki (w tym jedną na części) był nawet nadmiar tych blach a tu Lublin zeznaje, że też szuka :(
Powoli gdzieś znajdę i uzupełnię - w tej chwili mam już taki komfort, że mogę pojeździć także innymi sprzętami ze stajni jak mnie najdzie ochota :-)

Może jednak ktoś przeczyta jeszcze mojego posta i stwierdzi, że np. ma w garażu.

Ps. Będę miał trochę trochę gratów na sprzedaż. Muszę zrobić remanent w garażu ale na pewno pojawią się jeszcze na Allegro prędkościomierz wyskalowany do 200km/h do 914tki, cylindry do 2,0 oryginalne ze dwie sztuki na pewno.
Na tę chwilę jakby ktoś chciał są już na Allegro grilliki do 912'tki i inne tam do tylno napędowych chłodzonych powietrzem (niekoniecznie Porsche :-). Poniżej link do jednej z aukcji:
http://allegro.pl/grill-grilliki-porsch ... 02346.html




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2013, 19:45 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5052
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Darek chciał zobaczyć jakieś zdjęcia to mimo, że auto jest już znane podzielę się jednym w zimowej scenerii po wyprowadzeniu kilka tygodni temu z garażu podczas rytualnego przepalania :-)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2013, 20:31 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
no fajnie fajnie
ja już bliżej końca ze swoją niż początku
chyba mam tę miskę pod maskę
u mnie sie nie zmieści ze względu na gumę od wtrysku silnika 2,7...
jak ją odszukam to zrobię zdjęcie
http://porscheclassic.pl/index.php?opti ... Itemid=143


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2013, 20:42 

Dołączył: 7.04.2007
Posty: 230
Noo super ..... pierwotnie miałem brać to auto od Marka ale śmy sie nie dogadali..... :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2013, 22:15 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5052
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Cześć Kacper
Daj znać na prywatnego maila jak odnajdziesz - rezerwuję :)
Zapomniałem o Tobie a przecież przy konwersji na szóstkę nie wszystko przecież wykorzystasz...
Jak postęp prac u Ciebie?
Pozdrawiam serdecznie
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2013, 22:28 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
w linku co podesłem widać na jakiem etapie jestem :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2013, 22:38 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5052
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Widziałem już. Ładnię się posuwa do przodu. No to chyba jest duża szansa, że na najbliższy sezon już ją odpalisz? Mam nadzieję na spotkanie na classicach :)




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2013, 22:39 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
wypadało by w koncu pojedzić
za dlugo to trwa :)
ale auto musialo wrocic po zlozeniu do lakiernika wiec musialem je znoeu rozebrac a teraz składam znowu :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2013, 0:00 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2916
Mata napisał(a):
Yoshi - ono nie musiało wracać do oryginalnego koloru...
Zawsze był to Ravenna Green choć przy restauracji oczywiście odnowiony :)
Wnętrze komory przedniego bagażnika w części z bakiem paliwa posiada jeszcze oryginalną farbę. Reszta oczywiście w pełni nowy (stary) lakier.
Pozdrawiam serdecznie
Mata


Ale mi chodzilo o S2 cabrio :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2013, 0:53 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5052
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Aaaa, nie złapałem :-)
Rozumiem, że widziałeś u Marka po zrobieniu?
U mnie zawsze musi wrócić do pełnego oryginału :-) Nie rozumiem kompletnie decyzji gościa, który przemalował go po sprowadzeniu do Polski na srebrny, no chyba że nie miał innego lakieru pod ręką :-)
Teraz to auto wygląda zajefajnie, też jestem zadowolony z efektu...
Nowy sezon, nowe auto - myślę, że będzie trochę zabawy z jazdy i będzie nadawało się do jazdy na co dzień w lecie :-)
Pozdro
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum