|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Mata
|
Napisane: 12.02.2013, 11:47 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5052 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Witam
Jeżeli ktoś ma na zbyciu blachy dolne do silnika 914 (bez względu na pojemność 1,7l / 1,8l / 2,0l) chętnie kupię
Przydałaby się też nowa lub w bardzo dobrym stanie tacka przeciwdeszczowa pod grill pokrywy silnika...
Potrzebne do zakończenia projektu renowacji mojej 914'tki.
Kontakt do mnie na priv
Pozdrawiam serdecznie
Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
darek
|
Napisane: 12.02.2013, 19:43 |
|
Dołączył: 7.04.2007 Posty: 230
|
pochwal się ..... daj jakieś fotki.
jest tu kilka osób które walczą z 914 tką
blachy sam poszykuję , nawet na wzór żeby dorobić....
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 12.02.2013, 19:58 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
to auto jest idealne... no chyba że chodzi o jakiś nowy projekt...
GRATULACJE, foto z ostatniego zlotu:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 12.02.2013, 23:45 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5052 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Tak, to dokładnie ten ze zdjęcia Impreza w Poznaniu i Autonostalgia w Warszawie.
Dziękuję za słowa uznania ale jeszcze trochę do idealnego mu brakuje...
Ja już tak ma, że wszystko musi być idealne.
Półtora roku pracy Marka Półtoraka od strony mechanicznej i mojej w kwestii poszukiwania galanterii dało całkiem fajny efekt
W kwestii nowych projektów to rzeczywiście jeden jest. Może oficjalną premierę klubową zrobimy na kolejnej Autonostalgii? Zobaczymy jaka będzie koncepcja stoiska (Ciachu daj znać) ale jeżeli będzie miejsce na 944 S2 cabrio to moje będzie do dyspozycji
Pozdro
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 13.02.2013, 1:10 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2916
|
jezeli to to ładne ktore dodatkowo wreszcie wrocilo do oryginalnego lakieru to bardzo dobra decyzja
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 13.02.2013, 13:16 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5052 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Yoshi - ono nie musiało wracać do oryginalnego koloru...
Zawsze był to Ravenna Green choć przy restauracji oczywiście odnowiony
Wnętrze komory przedniego bagażnika w części z bakiem paliwa posiada jeszcze oryginalną farbę. Reszta oczywiście w pełni nowy (stary) lakier.
Pozdrawiam serdecznie
Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
darek
|
Napisane: 13.02.2013, 19:15 |
|
Dołączył: 7.04.2007 Posty: 230
|
Mata, a ty tak jeździsz i dajesz w palnik bez tych dolnych blach ?
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 13.02.2013, 19:30 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5052 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Przecież ja nie daję w palnik
A tak na poważnie to ich brak jest większym problemem przy wolnej jeździe (np. po mieście). Na torze był wystarczająco chłodzony przez pęd powietrza Potem dopiero na wolnych sobie gasł... W związku z tym jeszcze trochę problemów z obrotami ale na wiosnę jak zejdą śniegi na pewno marek to ogarnie
Blachy wiem, że muszę znaleźć i założyć (jeden komplet wszystkich osłon do silnika uciekł mi jakiś czas temu na angielskim ebay'u).
W Polsce Marek zeznawał, że sprzedając do Lublina dwie dwunastki (w tym jedną na części) był nawet nadmiar tych blach a tu Lublin zeznaje, że też szuka
Powoli gdzieś znajdę i uzupełnię - w tej chwili mam już taki komfort, że mogę pojeździć także innymi sprzętami ze stajni jak mnie najdzie ochota
Może jednak ktoś przeczyta jeszcze mojego posta i stwierdzi, że np. ma w garażu.
Ps. Będę miał trochę trochę gratów na sprzedaż. Muszę zrobić remanent w garażu ale na pewno pojawią się jeszcze na Allegro prędkościomierz wyskalowany do 200km/h do 914tki, cylindry do 2,0 oryginalne ze dwie sztuki na pewno.
Na tę chwilę jakby ktoś chciał są już na Allegro grilliki do 912'tki i inne tam do tylno napędowych chłodzonych powietrzem (niekoniecznie Porsche . Poniżej link do jednej z aukcji:
http://allegro.pl/grill-grilliki-porsch ... 02346.html
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 13.02.2013, 19:45 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5052 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Darek chciał zobaczyć jakieś zdjęcia to mimo, że auto jest już znane podzielę się jednym w zimowej scenerii po wyprowadzeniu kilka tygodni temu z garażu podczas rytualnego przepalania
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 13.02.2013, 20:31 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
|
Góra |
|
darek
|
Napisane: 13.02.2013, 20:42 |
|
Dołączył: 7.04.2007 Posty: 230
|
Noo super ..... pierwotnie miałem brać to auto od Marka ale śmy sie nie dogadali.....
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 13.02.2013, 22:15 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5052 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Cześć Kacper
Daj znać na prywatnego maila jak odnajdziesz - rezerwuję
Zapomniałem o Tobie a przecież przy konwersji na szóstkę nie wszystko przecież wykorzystasz...
Jak postęp prac u Ciebie?
Pozdrawiam serdecznie
Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 13.02.2013, 22:28 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
w linku co podesłem widać na jakiem etapie jestem
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 13.02.2013, 22:38 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5052 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Widziałem już. Ładnię się posuwa do przodu. No to chyba jest duża szansa, że na najbliższy sezon już ją odpalisz? Mam nadzieję na spotkanie na classicach
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 13.02.2013, 22:39 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
wypadało by w koncu pojedzić
za dlugo to trwa
ale auto musialo wrocic po zlozeniu do lakiernika wiec musialem je znoeu rozebrac a teraz składam znowu
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 14.02.2013, 0:00 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2916
|
Mata napisał(a): Yoshi - ono nie musiało wracać do oryginalnego koloru... Zawsze był to Ravenna Green choć przy restauracji oczywiście odnowiony Wnętrze komory przedniego bagażnika w części z bakiem paliwa posiada jeszcze oryginalną farbę. Reszta oczywiście w pełni nowy (stary) lakier. Pozdrawiam serdecznie Mata
Ale mi chodzilo o S2 cabrio
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 14.02.2013, 0:53 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5052 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Aaaa, nie złapałem
Rozumiem, że widziałeś u Marka po zrobieniu?
U mnie zawsze musi wrócić do pełnego oryginału Nie rozumiem kompletnie decyzji gościa, który przemalował go po sprowadzeniu do Polski na srebrny, no chyba że nie miał innego lakieru pod ręką
Teraz to auto wygląda zajefajnie, też jestem zadowolony z efektu...
Nowy sezon, nowe auto - myślę, że będzie trochę zabawy z jazdy i będzie nadawało się do jazdy na co dzień w lecie
Pozdro
Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|