|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 19 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
radekdog
|
Napisane: 10.03.2019, 1:26 |
|
Dołączył: 13.06.2018 Posty: 93
|
Witam,
Temat recznego swieci sie ze jest trybie seriwsowym.
wymienilem sterownik recznego i zaciski / silniczki z jednego auta.
reczny przestal sie swiecic ale bledy na zegrze se dalej tj klocki i reczny zaciganiety.
wiem z Porsche ze to znany temat w tym roczniku.
ewentualnie jaka pomoc....?
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 10.03.2019, 8:04 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Robiłeś ustawienie komputerem w celu sprawdzenia przerwy powietrznej? Wszystko się skalibrowało?
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
GermanCars
|
Napisane: 11.03.2019, 20:31 |
|
Dołączył: 23.09.2018 Posty: 413
|
ewentualnie pomoc jest taka, że trzeba pod czas takich zabiegow korzystać z softu porsche i robić wszystko według instrukcji, którą pisze ten soft. Skaneram po typu autocom, launch nie wierzę i innym radzę nie wierzyć )!
|
|
Góra |
|
maddob
|
Napisane: 18.03.2019, 18:40 |
|
Dołączył: 30.10.2018 Posty: 9
|
GermanCars napisał(a): ewentualnie pomoc jest taka, że trzeba pod czas takich zabiegow korzystać z softu porsche i robić wszystko według instrukcji, którą pisze ten soft. Skaneram po typu autocom, launch nie wierzę i innym radzę nie wierzyć )! kolega ma rację, do PORSCHE tylko PIWIS
|
|
Góra |
|
radekdog
|
Napisane: 9.06.2019, 19:51 |
|
Dołączył: 13.06.2018 Posty: 93
|
Witam Kolegów,
Pytanie jest dalej aktualne . Kwestia ze Porsche mowi ze moge wpisac Vinu w sterownik który juz go ma tutaj chodzi o sterownik recznego dodam ze mam zaciski i sterownik z jednego auta ktorego vin posiadam.
czy uda mi sie to z wami jakos załatwic?
czy ktos to przerabiał ?
swieci sie bład i zapala przy 70 km .
zakłądam ze bład cisnienia w oponach i ACC jest zalezne od tego.
prosze o pomoc.
PS. w Porsche cała akacja około 15 k.....
|
|
Góra |
|
GermanCars
|
Napisane: 9.06.2019, 21:39 |
|
Dołączył: 23.09.2018 Posty: 413
|
w jakim województwie mieszkasz ?
|
|
Góra |
|
radekdog
|
Napisane: 9.06.2019, 22:21 |
|
Dołączył: 13.06.2018 Posty: 93
|
W pomorskiem ale podjade gdzie trzeba zeby miec to zrobione
|
|
Góra |
|
GermanCars
|
Napisane: 9.06.2019, 22:44 |
|
Dołączył: 23.09.2018 Posty: 413
|
Długo jechać na Śląsk Może sa jakieś numery błędów ?
|
|
Góra |
|
radekdog
|
Napisane: 9.06.2019, 22:47 |
|
Dołączył: 13.06.2018 Posty: 93
|
mhh postaram sie cos miec ale podobno to wada fabryczna 2009-2010
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 9.06.2019, 22:50 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Witam. W jakim celu wymieniany był sterownik ręcznego i siłowniki? Czy zdiagnozowano uszkodzenie sterownika? Czy był wymieniony "na pałę"? Dlaczego powymieniano siłowniki od ręcznego? Były uszkodozne czy wymienione w ramach "a może to któryś z nich"? Qbak już pytał, powtórzę - czy mechanicznie ustawiono przerwę między szczękami a bębnem? Czy procedura kalibracji była wykonana w starym/nowym sterowniku? CZasami trzeba wykonać procedurę docierania szczęk w sterowniu - inaczej nie da się wykonać kalibracji. Jakie błędy loguje system? Jakie były to błędy przed wymianą sterownika a jakie sa po wymianie?
Na jakiej podstawie serwis wycenił usługe na 15k? Musiałęś więc dostać kosztorys. Co sie na nim znajduje? Prosze o odpowiedź na powyższe pytania które są podstawą do jakiejkolwiek diagnozy - nawet zdalnej.
|
|
Góra |
|
radekdog
|
Napisane: 10.06.2019, 10:22 |
|
Dołączył: 13.06.2018 Posty: 93
|
Witam. W jakim celu wymieniany był sterownik ręcznego i siłowniki?
Sterownik tj hamulec reczny swiecil sie co zonaczało uszkodzony sterownik po wymianie hamulec reczny <mowimy o dziwgni recznego nie o liczniku) przestał sie sweieci ale bład i tak jest na liczniku .
Czy zdiagnozowano uszkodzenie sterownika? Czy był wymieniony "na pałę"?
był uszkodzony
Dlaczego powymieniano siłowniki od ręcznego? Były uszkodozne czy wymienione w ramach "a może to któryś z nich"?
z info od serwisu strowniki i modul recznego musza bc z jednego auta.
Qbak już pytał, powtórzę - czy mechanicznie ustawiono przerwę między szczękami a bębnem? NIE
Czy procedura kalibracji była wykonana w starym/nowym sterowniku?
NIE CZasami trzeba wykonać procedurę docierania szczęk w sterowniu - inaczej nie da się wykonać kalibracji.
Jakie błędy loguje system? Jakie były to błędy przed wymianą sterownika a jakie sa po wymianie?
Na jakiej podstawie serwis wycenił usługe na 15k? Musiałęś więc dostać kosztorys. Co sie na nim znajduje? Prosze o odpowiedź na powyższe pytania które są podstawą do jakiejkolwiek diagnozy - nawet zdalnej.
INFO Z SERIWSU *****************************************
Niestety w Pana przypadku sprawa z „ręcznym” wygląda niebyt dobrze…
W Panamerze produkowanej do połowy września 2009 były montowane sterowniki oraz silniczki starego typu.
Po tej dacie nastąpiła zmiana techniczna w Panamerze i zaczęto stosować zmodyfikowany system „ręcznego” –w razie konieczności wymiany sterownika lub któregoś z silniczków w pojazdach produkowanych do września 2009 trzeba wymienić cały zestaw : silniczki (2szt) + sterownik.
1) Sterownik – 2796,-
2) Siłowniki – 2320,- X 2
3) Serwis – 2500-3000
|
|
Góra |
|
Eclipser
|
Napisane: 10.06.2019, 11:21 |
|
Dołączył: 4.05.2011 Posty: 651
|
Ciekawe, czy w Panamerze silniczki czasem nie są z Audi? Do audi sprawny, używany taki silniczek kosztuje około 200 pln i jest taki sam jak w skodzie, seacie, itd. Wiem, że to może brzmi dziwnie, ale takie realia globalizacji. Ta sama część z różnym logo, ma różne ceny.
|
|
Góra |
|
GermanCars
|
Napisane: 10.06.2019, 16:34 |
|
Dołączył: 23.09.2018 Posty: 413
|
Eclipser napisał(a): Wiem, że to może brzmi dziwnie, ale takie realia globalizacji.
nie jest to dziwne - porsche to jest ten sam VAG tylko za duży hajs
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 10.06.2019, 17:09 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Tak, np. silniki w 911 są ze Skody.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
sponsor
|
Napisane: 10.06.2019, 21:57 |
|
Dołączył: 5.02.2018 Posty: 93
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 10.06.2019, 23:43 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
radekdog napisał(a): Witam. W jakim celu wymieniany był sterownik ręcznego i siłowniki?
Sterownik tj hamulec reczny swiecil sie co zonaczało uszkodzony sterownik po wymianie hamulec reczny <mowimy o dziwgni recznego nie o liczniku) przestał sie sweieci ale bład i tak jest na liczniku .
Świecenie kontrolki nie oznacza uszkodzonego sterownika. Jakie były błędy w starym sterowniku.
Czy zdiagnozowano uszkodzenie sterownika? Czy był wymieniony "na pałę"?
był uszkodzony Na jakiej podstawie to stwierdzono?
Dlaczego powymieniano siłowniki od ręcznego? Były uszkodozne czy wymienione w ramach "a może to któryś z nich"?
z info od serwisu strowniki i modul recznego musza bc z jednego auta.
OK - to rozumiem.
Qbak już pytał, powtórzę - czy mechanicznie ustawiono przerwę między szczękami a bębnem? NIE
Czy procedura kalibracji była wykonana w starym/nowym sterowniku? NIE
Obydwa powyższe punkty to podstawa.
CZasami trzeba wykonać procedurę docierania szczęk w sterowniu - inaczej nie da się wykonać kalibracji.
Jakie błędy loguje system? Jakie były to błędy przed wymianą sterownika a jakie sa po wymianie?
Brak informacji o błędach.
Na jakiej podstawie serwis wycenił usługe na 15k? Musiałęś więc dostać kosztorys. Co sie na nim znajduje? Prosze o odpowiedź na powyższe pytania które są podstawą do jakiejkolwiek diagnozy - nawet zdalnej.
INFO Z SERIWSU *****************************************
Niestety w Pana przypadku sprawa z „ręcznym” wygląda niebyt dobrze…
W Panamerze produkowanej do połowy września 2009 były montowane sterowniki oraz silniczki starego typu.
Po tej dacie nastąpiła zmiana techniczna w Panamerze i zaczęto stosować zmodyfikowany system „ręcznego” –w razie konieczności wymiany sterownika lub któregoś z silniczków w pojazdach produkowanych do września 2009 trzeba wymienić cały zestaw : silniczki (2szt) + sterownik.
1) Sterownik – 2796,-
2) Siłowniki – 2320,- X 2
3) Serwis – 2500-3000 Nic konkretnego serwis tu nie napisał. Czy podpinali się testerem czy jedynie kosztorys był udzielony telefonicznie? Czy ktokolwiek podpinał się testerem? Zczytałeś jakiekolwiek błędy? Dlaczego osoba która stwierdziła uszkodzenie sterownika nie kontynuje naprawy? Mam wrażenie, że cały problem polega na tym, że świeciła się kontrolka więc wymieniono sterownik bo pewnie jest uszkodzony, serwis podpowiedział, że trzeba również zmienić siłowniki więc też zostały wymienione. Nie wykonano podstawowych czynności jak diagnostyka ani regulacja szczęk powiązana z kalibracją. Czy zajrzeliście do bębnów? Może odkleiła się szczęka i sterownik zauważył za dużą szczelinę? Nie mamy żadnych informacji co się dzieje poza tym, ze świeciłą kontrolka i wymieniono podzespoły.
|
|
Góra |
|
radekdog
|
Napisane: 13.06.2019, 10:23 |
|
Dołączył: 13.06.2018 Posty: 93
|
michal928 czy mozesz mi w tym pomoc jak bym cie odwiedzil?
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 13.06.2019, 21:31 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
NIe ma problemu - mogę pomóc. Chociaż u nas terminy się mocno wydłużyły...
|
|
Góra |
|
radekdog
|
Napisane: 21.04.2020, 20:19 |
|
Dołączył: 13.06.2018 Posty: 93
|
Automiras -Gdansk
Sprawa załatwiona koszt 140 zl
kalibracja...
ale juz sam nie wiem co mysle o kodowaniu sterownika itp......
wlozylem strownik do innego Auta + zaciski .
błedu nie ma wszystko dziala...
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 19 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|