Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 10.03.2019, 1:26 

Dołączył: 13.06.2018
Posty: 93
Witam,

Temat recznego swieci sie ze jest trybie seriwsowym.

wymienilem sterownik recznego i zaciski / silniczki z jednego auta.

reczny przestal sie swiecic ale bledy na zegrze se dalej tj klocki i reczny zaciganiety.

wiem z Porsche ze to znany temat w tym roczniku.

ewentualnie jaka pomoc....?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.03.2019, 8:04 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Robiłeś ustawienie komputerem w celu sprawdzenia przerwy powietrznej?
Wszystko się skalibrowało?




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.03.2019, 20:31 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
ewentualnie pomoc jest taka, że trzeba pod czas takich zabiegow korzystać z softu porsche i robić wszystko według instrukcji, którą pisze ten soft. Skaneram po typu autocom, launch nie wierzę i innym radzę nie wierzyć )!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.03.2019, 18:40 

Dołączył: 30.10.2018
Posty: 9
GermanCars napisał(a):
ewentualnie pomoc jest taka, że trzeba pod czas takich zabiegow korzystać z softu porsche i robić wszystko według instrukcji, którą pisze ten soft. Skaneram po typu autocom, launch nie wierzę i innym radzę nie wierzyć )!


kolega ma rację, do PORSCHE tylko PIWIS :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.06.2019, 19:51 

Dołączył: 13.06.2018
Posty: 93
Witam Kolegów,

Pytanie jest dalej aktualne . Kwestia ze Porsche mowi ze moge wpisac Vinu w sterownik który juz go ma tutaj chodzi o sterownik recznego dodam ze mam zaciski i sterownik z jednego auta ktorego vin posiadam.

czy uda mi sie to z wami jakos załatwic?

czy ktos to przerabiał ?

swieci sie bład i zapala przy 70 km .

zakłądam ze bład cisnienia w oponach i ACC jest zalezne od tego.

prosze o pomoc.

PS. w Porsche cała akacja około 15 k.....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.06.2019, 21:39 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
w jakim województwie mieszkasz ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.06.2019, 22:21 

Dołączył: 13.06.2018
Posty: 93
W pomorskiem ale podjade gdzie trzeba zeby miec to zrobione


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.06.2019, 22:44 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
Długo jechać na Śląsk :mrgreen:
Może sa jakieś numery błędów ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.06.2019, 22:47 

Dołączył: 13.06.2018
Posty: 93
mhh postaram sie cos miec ale podobno to wada fabryczna 2009-2010


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.06.2019, 22:50 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Witam.
W jakim celu wymieniany był sterownik ręcznego i siłowniki?
Czy zdiagnozowano uszkodzenie sterownika? Czy był wymieniony "na pałę"?
Dlaczego powymieniano siłowniki od ręcznego? Były uszkodozne czy wymienione w ramach "a może to któryś z nich"?
Qbak już pytał, powtórzę - czy mechanicznie ustawiono przerwę między szczękami a bębnem?
Czy procedura kalibracji była wykonana w starym/nowym sterowniku?
CZasami trzeba wykonać procedurę docierania szczęk w sterowniu - inaczej nie da się wykonać kalibracji.
Jakie błędy loguje system? Jakie były to błędy przed wymianą sterownika a jakie sa po wymianie?

Na jakiej podstawie serwis wycenił usługe na 15k? Musiałęś więc dostać kosztorys. Co sie na nim znajduje?
Prosze o odpowiedź na powyższe pytania które są podstawą do jakiejkolwiek diagnozy - nawet zdalnej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.06.2019, 10:22 

Dołączył: 13.06.2018
Posty: 93
Witam.
W jakim celu wymieniany był sterownik ręcznego i siłowniki?


Sterownik tj hamulec reczny swiecil sie co zonaczało uszkodzony sterownik po wymianie hamulec reczny <mowimy o dziwgni recznego nie o liczniku) przestał sie sweieci ale bład i tak jest na liczniku .


Czy zdiagnozowano uszkodzenie sterownika? Czy był wymieniony "na pałę"?

był uszkodzony

Dlaczego powymieniano siłowniki od ręcznego? Były uszkodozne czy wymienione w ramach "a może to któryś z nich"?

z info od serwisu strowniki i modul recznego musza bc z jednego auta.

Qbak już pytał, powtórzę - czy mechanicznie ustawiono przerwę między szczękami a bębnem? NIE


Czy procedura kalibracji była wykonana w starym/nowym sterowniku?

NIE
CZasami trzeba wykonać procedurę docierania szczęk w sterowniu - inaczej nie da się wykonać kalibracji.


Jakie błędy loguje system? Jakie były to błędy przed wymianą sterownika a jakie sa po wymianie?

Na jakiej podstawie serwis wycenił usługe na 15k? Musiałęś więc dostać kosztorys. Co sie na nim znajduje?
Prosze o odpowiedź na powyższe pytania które są podstawą do jakiejkolwiek diagnozy - nawet zdalnej.


INFO Z SERIWSU
*****************************************


Niestety w Pana przypadku sprawa z „ręcznym” wygląda niebyt dobrze…

W Panamerze produkowanej do połowy września 2009 były montowane sterowniki oraz silniczki starego typu.

Po tej dacie nastąpiła zmiana techniczna w Panamerze i zaczęto stosować zmodyfikowany system „ręcznego” –w razie konieczności wymiany sterownika lub któregoś z silniczków w pojazdach produkowanych do września 2009 trzeba wymienić cały zestaw : silniczki (2szt) + sterownik.


1) Sterownik – 2796,-

2) Siłowniki – 2320,- X 2

3) Serwis – 2500-3000


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.06.2019, 11:21 

Dołączył: 4.05.2011
Posty: 651
Ciekawe, czy w Panamerze silniczki czasem nie są z Audi?
Do audi sprawny, używany taki silniczek kosztuje około 200 pln i jest taki sam jak w skodzie, seacie, itd.
Wiem, że to może brzmi dziwnie, ale takie realia globalizacji.
Ta sama część z różnym logo, ma różne ceny. 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.06.2019, 16:34 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
Eclipser napisał(a):
Wiem, że to może brzmi dziwnie, ale takie realia globalizacji.

nie jest to dziwne - porsche to jest ten sam VAG tylko za duży hajs


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.06.2019, 17:09 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Tak, np. silniki w 911 są ze Skody.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.06.2019, 21:57 

Dołączył: 5.02.2018
Posty: 93
VAG to tez Bugatti,Bentley i Lamborghini moze sprawdz czy z Aventadora cos nie pasuje :banghead: :lol: :banghead:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.06.2019, 23:43 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
radekdog napisał(a):
Witam.
W jakim celu wymieniany był sterownik ręcznego i siłowniki?


Sterownik tj hamulec reczny swiecil sie co zonaczało uszkodzony sterownik po wymianie hamulec reczny <mowimy o dziwgni recznego nie o liczniku) przestał sie sweieci ale bład i tak jest na liczniku .

Świecenie kontrolki nie oznacza uszkodzonego sterownika. Jakie były błędy w starym sterowniku.


Czy zdiagnozowano uszkodzenie sterownika? Czy był wymieniony "na pałę"?

był uszkodzony Na jakiej podstawie to stwierdzono?

Dlaczego powymieniano siłowniki od ręcznego? Były uszkodozne czy wymienione w ramach "a może to któryś z nich"?

z info od serwisu strowniki i modul recznego musza bc z jednego auta.

OK - to rozumiem.

Qbak już pytał, powtórzę - czy mechanicznie ustawiono przerwę między szczękami a bębnem? NIE


Czy procedura kalibracji była wykonana w starym/nowym sterowniku?
NIE

Obydwa powyższe punkty to podstawa.


CZasami trzeba wykonać procedurę docierania szczęk w sterowniu - inaczej nie da się wykonać kalibracji.


Jakie błędy loguje system? Jakie były to błędy przed wymianą sterownika a jakie sa po wymianie?

Brak informacji o błędach.

Na jakiej podstawie serwis wycenił usługe na 15k? Musiałęś więc dostać kosztorys. Co sie na nim znajduje?
Prosze o odpowiedź na powyższe pytania które są podstawą do jakiejkolwiek diagnozy - nawet zdalnej.


INFO Z SERIWSU
*****************************************


Niestety w Pana przypadku sprawa z „ręcznym” wygląda niebyt dobrze…

W Panamerze produkowanej do połowy września 2009 były montowane sterowniki oraz silniczki starego typu.

Po tej dacie nastąpiła zmiana techniczna w Panamerze i zaczęto stosować zmodyfikowany system „ręcznego” –w razie konieczności wymiany sterownika lub któregoś z silniczków w pojazdach produkowanych do września 2009 trzeba wymienić cały zestaw : silniczki (2szt) + sterownik.


1) Sterownik – 2796,-

2) Siłowniki – 2320,- X 2

3) Serwis – 2500-3000


Nic konkretnego serwis tu nie napisał. Czy podpinali się testerem czy jedynie kosztorys był udzielony telefonicznie?
Czy ktokolwiek podpinał się testerem? Zczytałeś jakiekolwiek błędy? Dlaczego osoba która stwierdziła uszkodzenie sterownika nie kontynuje naprawy?
Mam wrażenie, że cały problem polega na tym, że świeciła się kontrolka więc wymieniono sterownik bo pewnie jest uszkodzony, serwis podpowiedział, że trzeba również zmienić siłowniki więc też zostały wymienione. Nie wykonano podstawowych czynności jak diagnostyka ani regulacja szczęk powiązana z kalibracją.
Czy zajrzeliście do bębnów? Może odkleiła się szczęka i sterownik zauważył za dużą szczelinę?
Nie mamy żadnych informacji co się dzieje poza tym, ze świeciłą kontrolka i wymieniono podzespoły.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.06.2019, 10:23 

Dołączył: 13.06.2018
Posty: 93
michal928 czy mozesz mi w tym pomoc jak bym cie odwiedzil?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.06.2019, 21:31 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
NIe ma problemu - mogę pomóc. Chociaż u nas terminy się mocno wydłużyły...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.04.2020, 20:19 

Dołączył: 13.06.2018
Posty: 93
Automiras -Gdansk

Sprawa załatwiona koszt 140 zl

kalibracja...

ale juz sam nie wiem co mysle o kodowaniu sterownika itp......

wlozylem strownik do innego Auta + zaciski .

błedu nie ma wszystko dziala...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum