Romcio napisał(a):
Jeśli istotnie kłopoty są na tzw ciepłym a na zimno nie to może być właściwy trop. Po prostu po nagrzaniu jest przerwa. Jako nowemu radzę Ci odpal youtuba i jeśli jesteś słaby z angielskiego to pomóż sobie tłumaczem i wyszukasz naprawdę dużo filmów z napraw popularnych usterek.
Kupiłem i wymieniłem. Nawet nakręciłem mały filmik.. chociaż.. od spodu nie dało się kręcić.. za ciasno i słabo ze światłem.
Tak czy inaczej, musiałem zdjąć lewy nawiew. Strasznie ciężko było się dostać do górnej śrubki mocującej kostkę stacyjki. Trzeba było odkręcić część przewodu nawiewu powietrza, który znajdował się w środku za kratką nawiewu. TO mi pozwoliło "w miarę: swobodnie dostać się do kostki.
Nawiew odkręca się na 3 śruby torx T20. Wcześniej trzeba zdjąć przełącznik światel. (trzeba wcisnąć mosiężny cypelek widoczny na godzinie 6 tej - widać go po odciągnieciu do siebie włącznika świateł). Całość imprezy zajęła mi 30 minut. (łącznie z tym, że spadł mi śrubokręcik w okolice skrzynki z bezpiecznikami, i musiałem zdemontować osłonę bezpieczników).
Po wymianie zrobiłem krótką przejażdżkę. Odpaliłem go kilka razy. ( Na zimno i na ciepło) Odpukać.. zapalił za każdym razem. Mam ogromną nadzieję, że udało się znaleźć problem..