Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 16.06.2015, 16:01 

Dołączył: 16.06.2015
Posty: 2
Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś przerabiał 987 na poliftowego .
Chodzi mi głownie o tylny zderzak i lampy ledowe tylne .
Czy wystarczy przełożyć czy trzeba kombinować z jakimiś modułami ?

Drugie moje pytanie to jakie są objawy zużytego łożyska IMS bo ponoć to w nich szwankuje ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.06.2015, 16:16 

Dołączył: 21.10.2012
Posty: 583
Podobno łożysko szumi (słychać go)- ktoś tak kiedyś na forum napisał. Moim zdaniem raczej bym w to nie wierzył gdy silnik pracuje.
Więc jak się rozsypie to silnik do wymiany. Rzekomo wymienia się go przy przebiegu 100-120 tyś km ale niektóre mądre głowy z forum mówią żeby nie ruszać.Tak samo jak z rozrządem. Słyszałem opinie, iż do 120 tyś jak i przy 170 tyś km..
Sam chętnie bym sie dowiedział tak na 1000%. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.06.2015, 9:33 

Dołączył: 27.08.2013
Posty: 173
[quote="PiotrBolo"]Drugie moje pytanie to jakie są objawy zużytego łożyska IMS bo ponoć to w nich szwankuje ?[/quote]

Jeśli łożysko IMS szumi, to właśnie się rozpada. Lepszym wyznacznikiem są drobinki metalu w oleju, chociaż mogą wskazywać inne poważne problemy.

Niektórzy mówią "nie ruszać", niektórzy wymieniają np. na "The IMS Solution" albo "IMS Retrofit". Dużo informacji na ten temat na www.986forum.com (gdzie o 987 też jest sporo info).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.06.2015, 11:40 

Dołączył: 21.10.2012
Posty: 583
Tylko weź pod uwagę,że praktycznie każdy kupujący 911 do 2009 roku, 986 i 987 po zakupie musiałby go wymienić. Ilu ma w książce albo jakiejkolwiek innej dokumentacji potwierdzoną jego wymianę?
A koszt wymiany grubo ponad 2 tyś zł.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.07.2015, 22:15 

Dołączył: 14.12.2014
Posty: 72
U mnie przy 120 tyś łożysko było całe, ale już nie miało smaru tylko brudny olej z silnika więc smarowanie nie najlepsze.
Założyłem polską hybrydę (stalowe pierścienie kulki ceramiczne) która podobno może chodzić prawie bez smarowania i nie zaciera się gdyż kulki nie puchną przez temperaturę. Zmodernizowałem pokrywkę IMS tak aby olej spływający wewnątrz po obudowie silnika spływał do łożyska.
Po około 8000km silnik uległ awarii (uszkodzona panewka) i jest rozebrany.
Polskie łożysko jest w stanie agonalnym, gdyby nie panewka silnik by umarł z powodu IMS.
Tak więc albo stosujemy bardzo dobre łożysko RS (np SKF Explorer) albo jakiś kit rozwiązujący problem IMS

http://www.imsbearingsolution.com/ims-bearing-upgrade/

Pozdrawiam! :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron