|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Remek
|
Napisane: 28.11.2014, 21:55 |
|
Dołączył: 18.06.2012 Posty: 37
|
Cześć,
Auto dłuższy czas stało w garażu (3 miesiące). Pięknie odpalił, równo pracował. Wybraliśmy się na wycieczkę, po kilku kilometrach spokojnej jazdy i po nagrzaniu silnika postanowiłem podkręcić go wyżej. Do 4000 tyś obrotów auto zbiera się naprawdę ładnie, powyżej, jakby go coś przytykało. Wkręcił się ale z oporem.
Odczytałem błąd - P1541 Fuel Pump Relay Output Stage lub End Stage Fuel Pump Relay.
Czy to kwestia samego przekaźnika, czy sama pompa ?? Nie ukrywam, że od początku pompa pracowała relatywnie głośniej niż w cywilnych samochodach.
Może ktoś miał jakieś doświadczenia ??
Boxster 1997, 2.5 l, Europa.
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 29.11.2014, 10:53 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Moze byc uszkodzony przekaźnik, jego obwód lub obwód pompy lub sama pompa paliwa.
Błąd jest natury elektrycznej ale czy wymieniales filtr paliwa - wiele osob o nim nie wie a objaw wskazuje na brak paliwa czyli niewydolnosc układu zasilania.
|
|
Góra |
|
Remek
|
Napisane: 29.11.2014, 12:04 |
|
Dołączył: 18.06.2012 Posty: 37
|
Nie, a faktycznie powinienem od tego zacząć. Dziękuję za sugestie, zrobię to w tygodniu i opisze rezultat.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|