Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 19.06.2022, 22:50 

Dołączył: 28.07.2016
Posty: 214
Cześć
Czy ktoś kojarzy to auto?
https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-b ... EIuth.html
co sądzicie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.06.2022, 23:24 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1582
Nr klubowicza: 582
Jeżeli silnik został wypiaskowany, tak jak jest napisane w tym ogłoszeniu, to bym się bardzo poważnie zastanowił…
Chyba, ze Pan używa tutaj przenośni na określenie wyczyszczenia silnika.




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.06.2022, 6:32 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
A ja bym się trzymał z daleka od remontowanych "dzieł sztuki inżynieryjnej" zwłaszcza na żeliwnych tulejach..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.06.2022, 8:24 

Dołączył: 28.07.2016
Posty: 214
Wszystko jasne. Dzieki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.06.2022, 20:16 

Dołączył: 3.09.2021
Posty: 44
tsubasa napisał(a):
A ja bym się trzymał z daleka od remontowanych "dzieł sztuki inżynieryjnej" zwłaszcza na żeliwnych tulejach..

A mogę podpytać w czym tuleje z nicasilu będą lepsze od żeliwnych? Z dwóch warsztatów w Warszawie które znam oba wstawiają żeliwne i jeden z pewnością też aluminiowe. Jak pytałem o różnice przy okazji przeglądu przedzakupowego do dowiedziałem się, że żeliwne słychać jak silnik jest zimny. No i że są tańsze.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.06.2022, 0:14 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Mnie na studiach na wytrzymałości materiałów uczyli że te 2 stopy ze sobą do końca nie współgrają, potwierdza to mój mechanik który nigdy nie podjąłby się remontu na żeliwnych tulejach..
W kwestii dlaczego robią na żeliwnych sam sobie odpowiedziałeś.. Bo tanio i można szybko auto sprzedać..

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.06.2022, 15:14 

Dołączył: 30.03.2018
Posty: 176
tsubasa napisał(a):
Mnie na studiach na wytrzymałości materiałów uczyli że te 2 stopy ze sobą do końca nie współgrają, potwierdza to mój mechanik który nigdy nie podjąłby się remontu na żeliwnych tulejach..
W kwestii dlaczego robią na żeliwnych sam sobie odpowiedziałeś.. Bo tanio i można szybko auto sprzedać..

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka


A nie jest tak, że w przypadku tulei żeliwnych powinno się po prostu wsadzić kute tłoki i wtedy wszystko ze sobą współgra jak należy ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.06.2022, 15:53 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1582
Nr klubowicza: 582
Ponieważ się nie znam, to się wypowiem.
Mam tak zrobiony silnik.
Na tłokach Wossner.
Robił Rafał, założona nowa pompa wody i oleju.
Zrobione zgodnie ze sztuką, bez żadnych oszczędności.
Przy okazji zrobiony mityczny IMS.
Auto zapierd…tak, ze objeżdża naokoło oryginały.
Przy okazji pobytu u chłopaków, pojechaliśmy go katować na hamowni.
Wypluł 300KM i kolega, który nam to hamował stwierdził ze ma najwiecej mocy z tych, które hamował.
Standardem mitycznych 320 koni jest 285.
Oczywiście pewnie kiedyś się rozleci, ale stawiam dolary przeciw orzechom, że ja tego nie doczekam.
I to tyle w temacie.
Pozdrawiam
Berni




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.06.2022, 10:27 

Dołączył: 3.09.2021
Posty: 44
berni500 napisał(a):
Mam tak zrobiony silnik.
Na tłokach Wossner.
Berni


Czeka mnie remont jesienią i trochę liczyłem, że ktoś kto ma to już za sobą podzieli się tu doświadczeniami. Dzięki.
Czy to był silnik 3,6? Tuleje suche czy mokre? Ile przejechałeś od remontu?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.06.2022, 22:04 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1582
Nr klubowicza: 582
Silnik 3,6, nie potrafię powiedzieć czy tuleje suche czy mokre(dopytam)
Autem przejechałem około 10 tysięcy kilometrów, w przeróżnych warunkach, bo i na autostradzie z góry na dół , gdzie średnia prędkość miałem 140 km/h, z kolei żona grzała je w korkach po mieście.
Tak jak napisałem, było hamowane, nawet 3 razy i nie chce się zepsuć🤪.
Na pytanie, czy kolejne auto „zrobiłbym” w tej samej technologii, jako użytkownik odpowiadam, ze zdecydowanie tak.
Aaa i jeśli kiedyś się rozleci, to poinformuje szanowne grono🤓




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum