|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Tomrider
|
Napisane: 19.06.2022, 22:50 |
|
Dołączył: 28.07.2016 Posty: 214
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 19.06.2022, 23:24 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Jeżeli silnik został wypiaskowany, tak jak jest napisane w tym ogłoszeniu, to bym się bardzo poważnie zastanowił… Chyba, ze Pan używa tutaj przenośni na określenie wyczyszczenia silnika.
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 20.06.2022, 6:32 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
A ja bym się trzymał z daleka od remontowanych "dzieł sztuki inżynieryjnej" zwłaszcza na żeliwnych tulejach..
|
|
Góra |
|
Tomrider
|
Napisane: 20.06.2022, 8:24 |
|
Dołączył: 28.07.2016 Posty: 214
|
|
Góra |
|
panWaldek
|
Napisane: 22.06.2022, 20:16 |
|
Dołączył: 3.09.2021 Posty: 44
|
tsubasa napisał(a): A ja bym się trzymał z daleka od remontowanych "dzieł sztuki inżynieryjnej" zwłaszcza na żeliwnych tulejach.. A mogę podpytać w czym tuleje z nicasilu będą lepsze od żeliwnych? Z dwóch warsztatów w Warszawie które znam oba wstawiają żeliwne i jeden z pewnością też aluminiowe. Jak pytałem o różnice przy okazji przeglądu przedzakupowego do dowiedziałem się, że żeliwne słychać jak silnik jest zimny. No i że są tańsze.
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 23.06.2022, 0:14 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Mnie na studiach na wytrzymałości materiałów uczyli że te 2 stopy ze sobą do końca nie współgrają, potwierdza to mój mechanik który nigdy nie podjąłby się remontu na żeliwnych tulejach.. W kwestii dlaczego robią na żeliwnych sam sobie odpowiedziałeś.. Bo tanio i można szybko auto sprzedać..
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
MDU
|
Napisane: 24.06.2022, 15:14 |
|
Dołączył: 30.03.2018 Posty: 175
|
tsubasa napisał(a): Mnie na studiach na wytrzymałości materiałów uczyli że te 2 stopy ze sobą do końca nie współgrają, potwierdza to mój mechanik który nigdy nie podjąłby się remontu na żeliwnych tulejach.. W kwestii dlaczego robią na żeliwnych sam sobie odpowiedziałeś.. Bo tanio i można szybko auto sprzedać..
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka A nie jest tak, że w przypadku tulei żeliwnych powinno się po prostu wsadzić kute tłoki i wtedy wszystko ze sobą współgra jak należy ?
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 24.06.2022, 15:53 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Ponieważ się nie znam, to się wypowiem. Mam tak zrobiony silnik. Na tłokach Wossner. Robił Rafał, założona nowa pompa wody i oleju. Zrobione zgodnie ze sztuką, bez żadnych oszczędności. Przy okazji zrobiony mityczny IMS. Auto zapierd…tak, ze objeżdża naokoło oryginały. Przy okazji pobytu u chłopaków, pojechaliśmy go katować na hamowni. Wypluł 300KM i kolega, który nam to hamował stwierdził ze ma najwiecej mocy z tych, które hamował. Standardem mitycznych 320 koni jest 285. Oczywiście pewnie kiedyś się rozleci, ale stawiam dolary przeciw orzechom, że ja tego nie doczekam. I to tyle w temacie. Pozdrawiam Berni
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
panWaldek
|
Napisane: 25.06.2022, 10:27 |
|
Dołączył: 3.09.2021 Posty: 44
|
berni500 napisał(a): Mam tak zrobiony silnik. Na tłokach Wossner. Berni Czeka mnie remont jesienią i trochę liczyłem, że ktoś kto ma to już za sobą podzieli się tu doświadczeniami. Dzięki. Czy to był silnik 3,6? Tuleje suche czy mokre? Ile przejechałeś od remontu?
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 25.06.2022, 22:04 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Silnik 3,6, nie potrafię powiedzieć czy tuleje suche czy mokre(dopytam) Autem przejechałem około 10 tysięcy kilometrów, w przeróżnych warunkach, bo i na autostradzie z góry na dół , gdzie średnia prędkość miałem 140 km/h, z kolei żona grzała je w korkach po mieście. Tak jak napisałem, było hamowane, nawet 3 razy i nie chce się zepsuć🤪. Na pytanie, czy kolejne auto „zrobiłbym” w tej samej technologii, jako użytkownik odpowiadam, ze zdecydowanie tak. Aaa i jeśli kiedyś się rozleci, to poinformuje szanowne grono🤓
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|