|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 12 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
wampir
|
Napisane: 19.03.2008, 14:46 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
|
Góra |
|
mr-nemo
|
Napisane: 19.03.2008, 15:16 |
|
Dołączył: 21.05.2007 Posty: 214
|
mam nadzieje ze nie bedzie to wprowadzone jako proba na zlotach
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 19.03.2008, 15:21 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
Toyotką pięknie salto pełne, 
|
|
Góra |
|
spaun
|
Napisane: 19.03.2008, 19:07 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 855
|
944 też dał radę  tylko po co 
|
|
Góra |
|
Daryon944
|
Napisane: 19.03.2008, 21:40 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1109
|
924  ... i wiadomo dlaczego serwer wysiadł 
|
|
Góra |
|
ciachu
|
Napisane: 19.03.2008, 21:59 |
|
Dołączył: 11.03.2007 Posty: 1103 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 056
|
To jest akurat 944.. całe szczęście 
_________________
996C4S'02 928GT'90 951'88 ex: 924'78, 928S'86, 944'86
|
|
Góra |
|
jimmy
|
Napisane: 19.03.2008, 22:05 |
|
Dołączył: 13.08.2007 Posty: 534 Lokalizacja: Radom
Nr klubowicza: 151
|
Jak widać na załączonym filmiku, Porsche niczym kot, zawsze ląduje na cztery ŁAPY. 
_________________
pozdrawiam, Jakub
IN: MACAN S, 996 C4S out: Porsche 944 2,5
|
|
Góra |
|
Daryon944
|
Napisane: 19.03.2008, 22:10 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1109
|
|
Góra |
|
ciachu
|
Napisane: 19.03.2008, 22:47 |
|
Dołączył: 11.03.2007 Posty: 1103 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 056
|
To, że niektóre Porsche tak kończą to oczywiście wielkie nieszczęście. Zresztą tyczy się to nie tylko naszej marki.
Porsche z pierwszego linku to bezdyskusyjnie 944, co widać po cieniach, wypukłościach i podkładce tylnego zderzaka charakterystycznej dla tego modelu.. oraz po trajektorii lotu w aspekcie masy i współczynnika oporu powietrza Cx oraz upadku i siły bezwładnościowej jak i pracy zawieszenia w ostatecznym rozrachunku
Zgadzam się natomiast co do tego, że w drugim linku niestety jest już 924. Łączy je podobne malowanie i tak samo bezsensowny koniec.
Co do subtelności przodu - musiałeś pokazać od razu wersję usa? Ta jest zdecydowanie mniej subtelna 
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
996C4S'02 928GT'90 951'88 ex: 924'78, 928S'86, 944'86
|
|
Góra |
|
Daryon944
|
Napisane: 19.03.2008, 23:21 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1109
|
Masz rację, nie wpatrywałem się głębiej, a przez myśl nie przeszło mi, że można było w tak głupi sposób zniszczyć dwa prosiaki (944,924) drugie video jest lepszej jakości i pokazuje lepiej niuanse modelu.
"Bezdyskusyjnie"  , natomiast cieszę się, że "niestety jest już" tak, że nie tylko los 924 Cię martwi.
P.S.
Obydwa pokazane modele były U.S. Poza "odbojnikami" były jakieś różnice (w zewnętrzu) z wersjami europejskimi?
P.P.S. Z tą "trajektorią lotu" to poszedłeś po bandzie  ja bym to nazwał mniej finezyjnie...hmmm "nieźle przy...lił"! 
|
|
Góra |
|
ciachu
|
Napisane: 19.03.2008, 23:40 |
|
Dołączył: 11.03.2007 Posty: 1103 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 056
|
Niee.. pierwszy pokazany przez Ciebie 'model' 924 w dosłownym tego słowa znaczeniu, bo to zabawka, to wersja europejska,
wersje 924/944 usa to wystające odbojniki zamiast halogenów w zderzakach, bardziej wystające same zderzaki zamontowane na teleskopach (przednie i tylne), okrągłe kierunkowskazy wyglądające jak odblaski, po bokach (w przypadku 924). Wraz z wprowadzeniem 944 s2, przedni zderzak został zunifikowany, ale tylny wraz z bumperami pozostał..
Ciekawostka: Oprócz tego, że wersje zza oceanu miały osłabione jednostki to w dodatku wersja 924 turbo w usa miała zawieszenie od zwykłej 924, czyli felgi na cztery śruby (w Europie 5 śrub)! Amerykanom nie pozostawało nic innego, jak tylko palnąć sobie w łeb 
_________________
996C4S'02 928GT'90 951'88 ex: 924'78, 928S'86, 944'86
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 20.03.2008, 0:02 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5311
|
Szkoda tego 44...
A co do ograniczeń na rynku amerykańskim, to przecież musieli jakoś
zrównać prosiaki do poziomu amerykańskich fur 
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 12 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|