Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 19.03.2008, 14:46 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
http://youtube.com/watch?v=lBcpZOh2_OA






Tak, wiem ze tam jest 944 :evil:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.03.2008, 15:16 

Dołączył: 21.05.2007
Posty: 214
mam nadzieje ze nie bedzie to wprowadzone jako proba na zlotach


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.03.2008, 15:21 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
Toyotką pięknie salto pełne, :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.03.2008, 19:07 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 855
944 też dał radę :? tylko po co :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.03.2008, 21:40 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1109
924 :idea:... i wiadomo dlaczego serwer wysiadł ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.03.2008, 21:59 

Dołączył: 11.03.2007
Posty: 1100
To jest akurat 944.. całe szczęście ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.03.2008, 22:05 
Avatar użytkownika

Dołączył: 13.08.2007
Posty: 520
Lokalizacja: Radom
Nr klubowicza: 151
Jak widać na załączonym filmiku, Porsche niczym kot, zawsze ląduje na cztery ŁAPY. :wink: :alien:




_________________

pozdrawiam,
Jakub

IN: MACAN S, 996 C4S
out: Porsche 944 2,5


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.03.2008, 22:10 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1109
To, że Porsche to raczej NIEszczęście!
ale przód wydaje mi się subtelniejszy
http://tiny.pl/493x
niż w czwórkach
http://www.jstraubel.com/944EV/frontview.JPG
a tylny spoiler był przyklejony jedynie dla sztuki...bez szyby
:roll: :?: :?: :?:
tu widać lepiej:
http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=742311666


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.03.2008, 22:47 

Dołączył: 11.03.2007
Posty: 1100
To, że niektóre Porsche tak kończą to oczywiście wielkie nieszczęście. Zresztą tyczy się to nie tylko naszej marki.

Porsche z pierwszego linku to bezdyskusyjnie 944, co widać po cieniach, wypukłościach i podkładce tylnego zderzaka charakterystycznej dla tego modelu.. oraz po trajektorii lotu w aspekcie masy i współczynnika oporu powietrza Cx oraz upadku i siły bezwładnościowej jak i pracy zawieszenia w ostatecznym rozrachunku ;)

Zgadzam się natomiast co do tego, że w drugim linku niestety jest już 924. Łączy je podobne malowanie i tak samo bezsensowny koniec.

Co do subtelności przodu - musiałeś pokazać od razu wersję usa? Ta jest zdecydowanie mniej subtelna ;)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.03.2008, 23:21 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1109
:thumbup: :notworthy:
Masz rację, nie wpatrywałem się głębiej, a przez myśl nie przeszło mi, że można było w tak głupi sposób zniszczyć dwa prosiaki (944,924) drugie video jest lepszej jakości i pokazuje lepiej niuanse modelu.
"Bezdyskusyjnie" :> , natomiast cieszę się, że "niestety jest już" tak, że nie tylko los 924 Cię martwi. :wink:

P.S.
Obydwa pokazane modele były U.S. Poza "odbojnikami" były jakieś różnice (w zewnętrzu) z wersjami europejskimi?
P.P.S. Z tą "trajektorią lotu" to poszedłeś po bandzie :D :D ja bym to nazwał mniej finezyjnie...hmmm "nieźle przy...lił"! :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.03.2008, 23:40 

Dołączył: 11.03.2007
Posty: 1100
Niee.. pierwszy pokazany przez Ciebie 'model' 924 w dosłownym tego słowa znaczeniu, bo to zabawka, to wersja europejska,

wersje 924/944 usa to wystające odbojniki zamiast halogenów w zderzakach, bardziej wystające same zderzaki zamontowane na teleskopach (przednie i tylne), okrągłe kierunkowskazy wyglądające jak odblaski, po bokach (w przypadku 924). Wraz z wprowadzeniem 944 s2, przedni zderzak został zunifikowany, ale tylny wraz z bumperami pozostał..

Ciekawostka: Oprócz tego, że wersje zza oceanu miały osłabione jednostki to w dodatku wersja 924 turbo w usa miała zawieszenie od zwykłej 924, czyli felgi na cztery śruby (w Europie 5 śrub)! Amerykanom nie pozostawało nic innego, jak tylko palnąć sobie w łeb ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.03.2008, 0:02 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5198
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Szkoda tego 44... :(

A co do ograniczeń na rynku amerykańskim, to przecież musieli jakoś
zrównać prosiaki do poziomu amerykańskich fur ;) :D




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum