|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 19 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
~mer
|
Napisane: 13.12.2023, 15:10 |
|
Dołączył: 13.12.2023 Posty: 12
Nr klubowicza: 969
|
Buon giorno. w nawiązaniu do posta powitalnego, jestem na etapie rozpoznania w kontekście zakupu 997GTS. Na co warto zwrócić uwagę w kontekście tej sztuki: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/p ... FRpWk.htmlAuto w posiadaniu classic-expert.eu która w świadku porsche powinna być cokolwiek znana. Sprowadzone z USA https://bid.cars/pl/lot/0-27648153/2012 ... 93CS720201W teorii naprawiana w PCW - sądząc po uszkodzeniach; zderzak, lampy - poduszki całe. Nie dyskryminuje to samochodu z użytkowania, tym niemniej o ile sporą wiedzę mam na temat Audi RS, o tyle zupełnie brak mi doświadczenia w kontekście Porsche. Ergo - będe wdzięczny za każdy głos w temacie.
|
|
Góra |
|
partyro
|
Napisane: 13.12.2023, 23:12 |
|
Dołączył: 26.10.2020 Posty: 123
|
Hej,
Tego egzemplarza nie znam, ale jeśli chodzi o classic-expert.eu to polecam. Półtora roku temu kupiłem od nich 997 i póki co wszystko ok, bez niespodzianek. Powodzenia
|
|
Góra |
|
Johnny
|
Napisane: 13.12.2023, 23:20 |
|
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
|
997.2 GTS i jeszcze w manualu to będzie klasyk. Szkoda że po przygodach i duży przebieg ale nie ma co się bać, cena też uczciwa
_________________
981 Boxster GTS
|
|
Góra |
|
cukin
|
Napisane: 14.12.2023, 12:12 |
|
Dołączył: 17.01.2009 Posty: 164
|
Jak dobrze zrobiona i jest dokumentacja/rachunki to nie ma się czego bać. Jest też niedrogi za to co oferuje i ceny aut obecnie.
Jednak osobiście wolałbym dołożyć +/- 100tyś i kupić 991 z polskiego salonu, bo takie były tutaj na forum ogłaszane.
|
|
Góra |
|
JayKay
|
Napisane: 14.12.2023, 12:29 |
|
Dołączył: 31.05.2019 Posty: 450
Nr klubowicza: 797
|
Mega fajne auto! Gdyby nie manual to bardzo bym się zastanawiał. Cena niska, auto miało znikome uszkodzenia - trzeba po prostu dobrze sprawdzić jak jest naprawiona. I to jest plus auta z USA - wiesz czego się spodziewać. Gdyby to auto miało taką przygodę w Japonii czy Szwajcarii byłby to kolejny bezwypadkowy kolekcjonerski egzemplarz z historią nie do wytropienia. Zwłaszcza ty gdzie buda nawet pewnie nie była tknięta przez lakiernika a front to jednak odkręć przykręć.
Jedyne co trochę boli to przebieg. No i manual 😂
|
|
Góra |
|
~mer
|
Napisane: 14.12.2023, 14:47 |
|
Dołączył: 13.12.2023 Posty: 12
Nr klubowicza: 969
|
Dzięki za feedback. W kontekście inwestycyjnym - tak przebieg trochę boli, natomiast ciężko znaleźć coś co trochę "odstaje" od reszty - stąd akurat ten konkretnie model, nie C4 czy coś inszego. W kontekście manuala - mam dwa automaty i zupełnie celowo szukam czegoś, co będzie ładnie skręcać i porozumiewać się z delikwentem za kierownicą (najpewniej mną ) - nie musi robić 3 do setki - i tak w większości nie ma gdzie, a tam gdzie jest - mam czym latać na długich prostych. Well, zobaczymy - pochwalę się bez względu na wynik
|
|
Góra |
|
JayKay
|
Napisane: 14.12.2023, 15:04 |
|
Dołączył: 31.05.2019 Posty: 450
Nr klubowicza: 797
|
Pamiętaj przy manualu sprawdzić overrev’y silnika. Zresztą przy pdk (na pewno w GT3 jak masz dwoma łopatkami clutch kick) też.
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 15.12.2023, 11:47 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1549
|
Przyglądałem się i auto wyglada na wymęczone.
To że wymęczone to można poprawić ale pytanie o kondycję mechaniczną w związku z tym.
|
|
Góra |
|
JayKay
|
Napisane: 15.12.2023, 13:20 |
|
Dołączył: 31.05.2019 Posty: 450
Nr klubowicza: 797
|
b0g0b0jny napisał(a): Przyglądałem się i auto wyglada na wymęczone.
To że wymęczone to można poprawić ale pytanie o kondycję mechaniczną w związku z tym. Słuszna uwaga. Albo już wszystko „za nim” bo przebieg wymusił, albo pakiet startowy o wartości x^n dopiero przed nim. Nie mniej GTS w tej kasie (i pewnie do negocjacji) - warto zabrać to na sprawdzenie do Duszy czy Porschepana.
|
|
Góra |
|
Hautameki
|
Napisane: 19.12.2023, 22:14 |
|
Dołączył: 3.01.2014 Posty: 57
|
Moim zdaniem dobry wybór z całej gamy 997.2 - fajnie że GTS, fajnie że tył napęd i akurat moim zdnaiem fajnie że manual. Jak to auto było nowe PDK był objawieniem i relawynie mało ich powstało W manualu.
Do tego masz parę nietypowych opcji (szpera, sportowe zawieszenie P17) i dobrze że jest chrono. Ja bym tylko trochę marudził nad brakiem pakietu skórzanego.
Nie bałbym się takiego przebiegu. Bez przesady. Chyba że chodzi tu przede wszystkim o "inwestycję".
Ja bym pojechał, obejrzał i zweryfikował. Na zdjęciach może pewne niuanse nie wyglądają super zachęcająco, ale jak szukasz to przekonaj się na żywo.
Cena bardzo uczciwa, w USA GTSy wcale nie są tanie. Możesz jeszcze sprawdzić carfax i upewnić się czy to była jedyna szkoda oraz może przy okazji dowiesz się czegoś więcej o historii (właściciele, czasem dokładne wpisy serwisowe)
|
|
Góra |
|
~mer
|
Napisane: 27.12.2023, 13:31 |
|
Dołączył: 13.12.2023 Posty: 12
Nr klubowicza: 969
|
Update. Odwiedziłem classic-expert i wróciłem bez auta Auto przyjechało pod dom kilka dni później i towarzyszy dzielnie v10 w garażu, ale po kolei. Przede wszystkim nie spodziewałem się tak profesjonalnego podejścia ze strony sprzedającego, tutaj wielkie chapeu-bas - odbiór z lotniska, kawa, możliwość obejrzenia auta z każdej strony na podnośniku, komputer i odczyt wszystkiego co w samochodzie etc etc etc. Finalnie, pomimo drobiazgów w stylu plastiki, czy nie działający schowek, auto okazało się być w bardzo dobrej kondycji. Wanna z przodu, plus wszystkie elementy etc - poza paroma przecierkami z tytułu progów zwalniających czy innych tego typu, nie tknięta, w istocie auto straciło tylko zderzak i przednie lampy, nic nadto. Over-rev check wykazał, że w całej historii auto pracowało przez ok 90s łącznie w zakresie 1 & 2. Dlaczego nie wróciłem autem od ręki? Silnik na wolnych obrotach dostawał czkawki, o ile na amerykańskich forach opisywane jest lekkie falowanie obrotomierza wynikające z charakterystyki pracy silnika, o tyle potencjalny szereg usterek stojący za rzucaniem silnika na wolnych obrotach (po rozgrzaniu) był zbyt długi - i tutaj dochodzimy do sedna; gentlemans agreement, że jeśli usterkę wyeliminują mamy deal, jeśli nie - pass. Panowie w poniedziałek po mojej sobotniej wizycie, zrzucili motor, wyczyścili kolektor dolotowy (przypadłość wszystkich NA z bezpośrednim wtryskiem) oraz znaleźli pęknięty przewód odmy. Plus wymiana paru innych drobiazgów. Auto w czwartkowy poranek zameldowało się w miejscu docelowym. Tak też podsumowując - nie taki diabeł straszny, po raz kolejny okazuje się, że warto zajechać na miejsce i sprawdzić sprzęt samemu. A ja grzecznie mogę się przywitać jako posiadacz Carrery GTS Przy okazji chciałem również podziękować wszystkim komentującym za sugestie i wsparcie w temacie Słonecznego "poświętach" i do zobaczenia na trasie!
|
|
Góra |
|
Johnny
|
Napisane: 27.12.2023, 14:04 |
|
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
|
Gratulacje, teraz zapraszamy do klubu i na imprezy
_________________
981 Boxster GTS
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 27.12.2023, 14:08 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5045 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Gratulacje i dużo pociechy z nowego dziecka! GTS, fajna sprawa
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Wamet
|
Napisane: 27.12.2023, 14:16 |
|
Dołączył: 18.05.2022 Posty: 196 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
|
Gratulacje, GTS niezależnie od budy zawsze jest fajnym wyborem... Tylko pamiętaj żeby go czasami na tor wypuścić...nie wyhasany będzie wył w garażu Najbliższa oficjalna okazja do spotkania klubowiczów na torze to kwietniowe Kielce - wpadaj koniecznie
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 27.12.2023, 14:20 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1549
|
|
Góra |
|
Faza20
|
Napisane: 27.12.2023, 14:26 |
|
Dołączył: 22.12.2021 Posty: 70
|
Ciekawa historia i jak widać ze szczęśliwym zakończeniem. Gratuluję zakupu!
|
|
Góra |
|
JayKay
|
Napisane: 27.12.2023, 16:17 |
|
Dołączył: 31.05.2019 Posty: 450
Nr klubowicza: 797
|
Gratulacje! 💪 i faktycznie szacun dla sprzedającego za podejście do tematu!
|
|
Góra |
|
partyro
|
Napisane: 27.12.2023, 17:04 |
|
Dołączył: 26.10.2020 Posty: 123
|
~mer napisał(a): Update. Odwiedziłem classic-expert i wróciłem bez auta Auto przyjechało pod dom kilka dni później i towarzyszy dzielnie v10 w garażu, ale po kolei. Przede wszystkim nie spodziewałem się tak profesjonalnego podejścia ze strony sprzedającego, tutaj wielkie chapeu-bas - odbiór z lotniska, kawa, możliwość obejrzenia auta z każdej strony na podnośniku, komputer i odczyt wszystkiego co w samochodzie etc etc etc. Finalnie, pomimo drobiazgów w stylu plastiki, czy nie działający schowek, auto okazało się być w bardzo dobrej kondycji. Wanna z przodu, plus wszystkie elementy etc - poza paroma przecierkami z tytułu progów zwalniających czy innych tego typu, nie tknięta, w istocie auto straciło tylko zderzak i przednie lampy, nic nadto. Over-rev check wykazał, że w całej historii auto pracowało przez ok 90s łącznie w zakresie 1 & 2. Dlaczego nie wróciłem autem od ręki? Silnik na wolnych obrotach dostawał czkawki, o ile na amerykańskich forach opisywane jest lekkie falowanie obrotomierza wynikające z charakterystyki pracy silnika, o tyle potencjalny szereg usterek stojący za rzucaniem silnika na wolnych obrotach (po rozgrzaniu) był zbyt długi - i tutaj dochodzimy do sedna; gentlemans agreement, że jeśli usterkę wyeliminują mamy deal, jeśli nie - pass. Panowie w poniedziałek po mojej sobotniej wizycie, zrzucili motor, wyczyścili kolektor dolotowy (przypadłość wszystkich NA z bezpośrednim wtryskiem) oraz znaleźli pęknięty przewód odmy. Plus wymiana paru innych drobiazgów. Auto w czwartkowy poranek zameldowało się w miejscu docelowym. Tak też podsumowując - nie taki diabeł straszny, po raz kolejny okazuje się, że warto zajechać na miejsce i sprawdzić sprzęt samemu. A ja grzecznie mogę się przywitać jako posiadacz Carrery GTS Przy okazji chciałem również podziękować wszystkim komentującym za sugestie i wsparcie w temacie Słonecznego "poświętach" i do zobaczenia na trasie! Gratuluję. Tak jak wspomniałem Panowie z Classic-expert znają się na rzeczy i byle czego nie sprzedają. Jak już wiesz posiadają również warsztat więc zawsze można wrócić na późniejszy przegląd…
|
|
Góra |
|
jimmy
|
Napisane: 27.12.2023, 18:06 |
|
Dołączył: 13.08.2007 Posty: 520 Lokalizacja: Radom
Nr klubowicza: 151
|
_________________
pozdrawiam, Jakub
IN: MACAN S, 996 C4S out: Porsche 944 2,5
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 19 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|