Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.12.2012, 20:02 

Dołączył: 2.12.2012
Posty: 23
Panowie, jak duza w praktyce jest rożnica, wiadomo 50 koni mniej , ale jak to wyglada w praktyce , moze ktos jezdzil tym i tym i moze opisac wrazenia, czy cos wiecej rozni te modele i moze jak jest pozniej ze sprzedawalnoscia normalnej carrery nie "s" ?
dziekuje z gory za info


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.12.2012, 20:16 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 765
-różnica 30 koni na korzyść S
-lepsze hamulce na korzyść S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.12.2012, 12:02 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
KoKoS napisał(a):
-różnica 30 koni na korzyść S
-lepsze hamulce na korzyść S.


no i wyglad oczywiscie :)
50KM roznicy jest w 991....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.12.2012, 12:05 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
to jest tak, ze dopóki nie wsiądziesz do wersji S, to zwykła carrerka Ci wystarczy ;-). Jesli więc masz na oku carrerkę, to bierz i się ciesz i nie proś o przejażdżki wersją S ;-).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.12.2012, 12:14 

Dołączył: 2.12.2012
Posty: 23
ja jezdzilem wersja 997 "S" , ale nigdy nie mialem okazji zwykla carrera, dlatego zapytalem czy nie bedzie rozgoryczenia przy takiej zmianie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.12.2012, 12:24 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
zależy czego oczekujesz. Jeśli czujesz, że w 997 S brakowało Ci trochę mocy, to zejście niżej jeszcze bardziej spotęguje to wrażenie.
Natomiast jeśli moc nie była najważniejsza, to aż taaakiej różnicy nie ma, ale taka jest ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.12.2012, 12:29 

Dołączył: 26.08.2010
Posty: 51
Jesli mowilmy o 997 to nie jest to takie proste, i wszystko zalezy od tego jakie masz wyposazenie w Carrerze! Wyglada to po krotce tak:

Carrera S: silnik 3.8 i wieksze tarcze w standardzie / Carrera: brak tej opcji
Carrera S: obnizony o 20mm w standardzie / Carrera: dostepne w opcji
Carrera S: kola 19" w standardzie / Carrera: dostepne w opcji
Carrera S: PASM w standardzie / Carrera: dostepne w opcji

itd...

Wiec bardzo bogato wyposazona Carrerra od "S" roznic sie moze tylko moca i hamulcami.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.12.2012, 12:30 

Dołączył: 2.12.2012
Posty: 23
jesli obnizenie mocy jest wyczuwalne to to zdecydowanie odpada, kwestia czy PDK nie wyrowna tej sytuacji


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.12.2012, 14:31 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 765
Matschke napisał(a):
KoKoS napisał(a):
-różnica 30 koni na korzyść S
-lepsze hamulce na korzyść S.


no i wyglad oczywiscie :)
50KM roznicy jest w 991....


Wygląd ? Poza znaczkiem nie kojarze zmian.

Jeździłem ostatnio 997 turbo PDK, według mnie Carrera i Carrera S jest BARDZO porównywalna, ale Turbo to inna liga i nie ma już co porównywać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum