Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 31.10.2016, 18:47 

Dołączył: 12.07.2016
Posty: 44
Witam mam problem z moim autkiem mianowice wydaje mi się ze kradnie prad z akumulatora podejrzewam ze rozrusznik za dużo bierze przy odpalaniu mierzylem miernikiem prad i wyszlo 8,50V chyba za mało ale tak naprawdę nie wiem ile powinien mieć taki autobus mierzyl ktoś może kiedyś ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.10.2016, 19:22 

Dołączył: 20.10.2016
Posty: 18
8,5 v to prąd na aku podczas rozruchu czy cały czas tak jest , jeśli cały czas to za mało oczywiście mierzone bezpośrednio na aku nie na złączkach pod maska


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.10.2016, 19:40 

Dołączył: 12.07.2016
Posty: 44
8,5V przy rozruchu mierzone pod maska normalnie ma 12,7V myślisz ze będzie większy przy aku?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2016, 9:39 

Dołączył: 11.08.2013
Posty: 160
Co to za model Cayenne, jaki silnik?
Druga ważna kwestia to jaki masz akumulator, tzn głównie prąd rozruchu i jaki jest jego wiek/stan?

Podejrzewam że masz to samo co u mnie, tzn problemy z odpalaniem (odpala za drugim, trzecim lub za którymś razem). Sprawa wygląda tak, że na 99% masz rozrusznik do regeneracji lub wymiany - wywalone tulejki i rozrusznik stawia opór podczas rozruchu i automat odcina rozruch. Tak?
U mnie założenie aku 110Ah Warta niewiele zmieniło - czeka mnie wyciąganie i regeneracja rozrusznika (częsty problem w Q7 i Touareg).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2016, 10:10 

Dołączył: 12.07.2016
Posty: 44
Silnik 4.8 turbo 500 km akum nowy zalozony 110ah na razie odpala od strzala ale na paczotku tak jak by cos go trzymalo wydaje mi się ze tez rozrusznik siada dlatego go zmierzyłem tylko nie wiem czy 8,5V to mało czy ok bo w małych samochodach to spadek powinien być do 10v a w takim to nie wiem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2016, 10:32 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
wake surf napisał(a):
8,5 v to prąd na aku podczas rozruchu czy cały czas tak jest , jeśli cały czas to za mało oczywiście mierzone bezpośrednio na aku nie na złączkach pod maska


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


W voltach mierzymy napięcie...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2016, 12:19 

Dołączył: 11.08.2013
Posty: 160
U mnie tak samo - na nowym akumulatorze (110Ah 900A) podczas CIĘŻKIEGO rozruchu alternatora, napięcie spadało na zaciskach akumulatora poniżej 9V i dlatego automat rozłączał rozrusznik. Druga próba lub trzecia i odpalał (jak się rozrusznik rozruszał).

Warto przejrzeć też masę: silnik - rozrusznik - podwozie (taka tasiemka plecionka)

W następnym tygodniu zmieniam rozrusznik plus termostat wraz z płynem, bo nieco mi się nie dogrzewa (temp łapie jedynie na postoju).
I taka ciekawostka: nie wiedziałem że do Cayenne 4.8 wchodzi ponad 20 litrów płynu chłodzącego :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2016, 22:09 

Dołączył: 12.07.2016
Posty: 44
No ale nie wiadomo ile powinno mieć czy 8,5V jest mało czy prawidłowo a wymiana czy regeneracja rozrusznika trochę roboty jest już nie mowie o kosztach


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.11.2016, 21:06 

Dołączył: 11.08.2013
Posty: 160
U mnie problem z odpalaniem tkwił w rozruszniku. Oddałem go do regeneracji. Koszt to około 200 zł brutto z gwarancją na 18 miesięcy. Szczotki były kompletnie zużyte plus jakieś tam uzwojenie było przegrzane. Teraz auto odpala za pierwszym razem i kręci jak oszalałe.

Według mnie rozrusznik jest za blisko kolektorów wydechowych lub nie jest niczym osłonięty i ulega szybkiemu zużyciu na wskutek panującej tam wysokiej temperatury.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.11.2016, 22:27 

Dołączył: 30.05.2016
Posty: 152
8.5V to dużo za duży spadek. Do 10,5-11V powinno opadac przy dobrym aku i zdrowej wiazce oraz rozruszniku.

Jeśli dużo bierze to pewno już jest nadpalony i nie wykluczone że ma przebicia. Także moim zdaniem jest on do regeneracji


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron