Witam
Wiem, że rok temu pisałem o Ciśnieniu w oponach

ale jakoś po wymianie na letnie temat wrócił

tzn. na zimowych było fajnie miękko a teraz jest gorzej

Producent zaleca Przód 2,6 i tył 2,9
Wartości masakryczne, gdyż mam tradycyjne zawieszenie. Mega twardo.
Każdą dziurę czuć. Koła mam 235 65 r 17, czyli najbardziej, powiedzmy miękkie.
więc dałem teraz Przód 2,4 i tył 2,4 - no i jest dużo lepiej....
Czy tak może być ? 2,4 i 2,4 ?
Poczytałem sobie o różnych samochodach ze zbliżonymi masami,
proszę zobaczyć....
PORSCHE CAYENNE - WAGA 2160 kg 2,6 i 2,9 (A JA MAM 2,4 i 2,4)
VW TUAREG I gen - WAGA 2214 kg 2,5 i 2,6
AUDI Q7 I gen - 2205 kg 2,4 i 2,4
BMW X5 I gen - 2070 kg 2,2 i 2,2
BMW X 6 i gen - WAGA - 2145 kg 2,2 i 2,2
LAND ROVER DISCOVERY 3 - WAGA 2419 kg 2,3 i 2,3
VOLVO CX 90 - WAGA 2078 kg 2,2 i 2,2
no i ciekawostka
Lamborghini URUS waga 2200 kg 2,3 i 2,3
po co w Cayenne I gen takie ciśnienie duże ?
to chodzi o prędkość ? aby przy 250 km/h było bezpiecznie ?
co sądzicie o 2,4 i 2,4 i jeszcze zdjęcie proszę zobaczyć

(tam widać czy ta opona dobrze wygląda ? bo tak się nie znam na tym)
pozdrawiam
