Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 16.01.2015, 22:57 

Dołączył: 4.12.2014
Posty: 48
Chciałbym się podzielić uwagami dotyczącymi Cayenne 3,2 2004r.

Po zakupie auta zabrałem się za usuwanie jego dolegliwości i tak po kolejiL

1. Niesprawny parktronic
OBJAWY : przy ruszaniu ( P lub D na skrzyni) piszczenie ciągłe + wyswietlacze parktronic zapalone wszystkie diody
NAPRAWA : zdiagnozowane ( serwis Porsche Poznań) udzkodzony jeden czujnik w tylnym zderzaku - zakup nowego zamiennika za 99 pln i wymiana.
USTERKA USUNIETA - DZIAŁA POPRAWNIE

2. Awaria zawieszenia pneumatycznego
OBJAWY : tył w pozycji offroad - kóry powinine sie wypoziomowac automatycznie powyzej 80 km/h nie opuszczal sie, jednoczesnie na wysiwetlaczy komunika AWARIA ZAWIESZENIA, piszczenie przy przekraczaniu 80 km/h
NAPRAWA : zdiagnozowane ( serwis Porsche Poznań) uszkodzony zawór pneumatyczny tylnego zawieszenia. Wymiana zaworu ( koszt oryginalnej czesci 370 pln)
USTERKA USUNIETA - ZAWIESZENIE DZIAŁA POPRAWNIE

3. Układ kierowniczy - drgania
OBJAWY : przy prędkosci powyżej 70 km/h wibracje kierownicy ( nie mylic z niewywazonymi kołami) pukanie przy lekkim skręcie w lewo
NAPRAWA: zdiagnozowano ( serwis Porsche Poznań) zuzyta koncówka kulista zewnętrzna drązka kierownicy lewa strona, wymiana drązkókompletnych z końcówkami zewnetrza+wewnętrzna - kupione zmaienniki po 99 pln szt - koszt oryginau okolo 800 pln) Po wymianie sprawdzono i ustawiono geometrię kół przednich
USTERKA USUNIETA - auto porwadzi się wzorowo

4. Kontrolka AIRBAG
OBJAWY - świecenie kontrolki AIRBAG
NAPRAWA - odczytanie błędu (serwis Porsche Poznań) spadek napięcia akumulatora - poprzedni własciciel wymienial aku i prawdopodobnie doszlo do tego błędu. Skasowano i bylo ok przez kilkaset kilometrów. Kontrolka ponownie sie zaswiecila.Zczytanie błędu ( lokalny warsztat elektroniczny) błąd czujnika poduszki bocznej kierowcy - błąd kasowałem i pojawiał się dwukrotnie. DIAGNOZA - przy elektrycznych fotelach wraca on zawsze do pozcji zaprogramowanej pod 1 przy wyłączniu zapłonu. Jako że jezdze na zmiane z zoną, oznacz to ze kilkakrotnie razy dziennie fotel jezdzil w przód i w tył - a co za tym idzie przewody i wtyczki caly czas pracuja. PRzeczysczono wtyczki, sprawdzone ich połączenie, porpawione mocowanie wiązki przewodów. błąd skasowany - nie pojawia się.
USTERKA USUNIETA = błąd od kilkuset kilometrów nie pojawia się.

5. Problem z przednią wycieraczką
OBJAWY: przy włączeniu wycieraczek ramie od strony pasazera pozostawialo niezebrany slad wody na wysokosci oczu pasażera.
Naprawa: wymiana piór wycieraczki ( zestaw naprawczy gumek z VW koszt okolo 150 pln) nie rozwiązał problemu. We własnym zakresie przyjzalem sie mechanizmowi. Odkrylem luzy w mocowaniu ramienia na oskach obrotu. Demontaz, dodtakowa podkładka ilekkie dogiecie ramienia , sytuacja nieco sie poprawila ale nadal nie do konca zbiera calosc po stronei pasazera. Zamówione nowe ramie od storny pasazzera - czekam na dostawe i montaż
USTERKA W TRAKCIE USUWANIA

PONOWNA DIAGNOZA. przy montowaniu nowego ramienia dopiero zauwazylem ze jedna oska ( nie napedzana tylko bierna) wogole sie nie obraca. Zdemontowalem caly mechanizm i nie bez porblemow wbilem ta oske - nie widzialem jeszcze tak zapieczonych elemento , zamowilem u zaprzyjazninego slusaza nowa oske + 2 tulejki i we wlsnym zakresie zregeneruje ten uklad. NIe zabieram sie za kupno uzywki bo ceny zaczynaja sie od 350pln a nie ma pewnosici ile to pochodzi.
Czyli potiwerdzila sie najczestrza usterka z Tuaregów - dobrze czasem przejzec tez ich forum ;-)


Oska wykonana perfect+ dwie nowe tulejki + dwa nowe oringi uszczelniajace duza ilosc smaru i efekt widac. Cała szyba dokladnie zebrana przez wycieraczki - obie wycieraczki.

JEzeli ktos mialby podobny problem to dorobilem na przyzlosc jeszcze kilka takich zestawow naprawczych ;-)


USTERKA USUNIETA

6. NIesprawne psryskiwacze lamp przednich i przedniej szyby
OBJAWY: przy prubie uruchomienia spryskiwaczy przedniej szyby oraz reflektorów brak jakiekolwiek rekacji - przy czym wycieraczki uruchamialy sie.
NAPRAWA: sprawdzilem czy działaja pompki w zbiorniku płynu - działały, uzupełniony płyn - bez rezultatu. Diagnostyka w ( seriws Porsche Poznań) sprawdzenie komputerem, nie wykonanli rzadnych napraw - kilkukrotnei zresetowali układ spryskiwaczy - sftwerowo - sprzyskiwacze ozyły.
USTERKA USUNIETA - spryskiwacze działają poprawnie

7. Pęknięta siatka elastyczna wydechu za kolektorem.
OBJAWY - słyszalen i wyczuwalne przedmuchy siatki elastycznej za kolektorem.
Naprawa - w serwisie Porsche jedynie w calosci - odcinej z katalizatorem koszt okolo 6000 pln, odwiedzilem narazie dwoch mechaników kotrzy nie podjeli sie naprawy - cięzki dostep. Nadla szukam fachowca kotry wymieni łącznik elastyczny ( koszt łącznika ze stali nierdzewnej - zamiennik okolo 150 pln)
Usługa wykonana lokalnie - warszta w Pile
Czas naprawy 3 dni
Wymienione obydwa łączniki elastyczne / siatki
Koszt naprawy 950 pln
Efakt - bardzo mnie zaskoczyl ze auto pracuje tak cicho - praktycznie nie slychac na wolnych obrotach - w pierwszym momencie myslalem ze auto zgaslo ;-)

Jestem mega zadowolony z uzyskanego efektu

USTERKA usunięta

8. Ubytki farby w przycciskach koła kierownicy.
OBJAWY : przypadłosc cayenne z tych roczników - przyciski sterowania radiem w kierownicy - schodzenie farby - znaczne ubytki. + ubytki orginalnej powłoi na przyciskach do szyb i inncyh plastikowcyh elementach - kolor karmelowy
NAPRAWA : demontaz przycisków we własnym zakresie i wysylka do regeneracji. Przyciski wyglądaja jak nowe ( z zachowaniem pictogramów podswietlanych - jak orginał), dodatkowo otrzymalem dwie puszki dobranego koloru farmy + lakier kotrymi we wlsnym zakresie odswiezylem przyciski szyb i inne elementy - koszt 200 pln. Dodatkowo dokupilem brakujaca gumkę wokol stacujki -kluczyka - koszt w serwis porsche poznan 37 pln.
USTERKA USUNIETA - wygląd elementów jak nowe.

Ciag dalszy "odchwaszczania" 28.01.2015

9. Bardzo słaba jakośc swiatel drogowych - Xenon / Bi xenon
OBJAWY - po zapadnieciu zmoroku z dnia na dzien coraz mniej bylo widac po właczeniu swiatel mijania. Ratowalem sie halogenami kotre zwiekszaly pole widzenia ponad 2 krotnie.
Naprawa: Demontaz lamp - bardzo porsty za pomoca klucza znajdujacego sei na wyposazeniu, polerowanie reflektorów, demontaż soczewki głównej i oddanie do chromowania - byly niemal czarne ( przez 10 lat eksploatacji mialy prawo ;-),wymiana żarników D1S na nowe - Osram.

Koszt : 2 żarniki 290 pln, chromowanie odbłysników soczewek 200pln, renowacja kloszy 200 pln.

Dodatkowo przy składaniu całości obydwa klosze - bez rozklejania zostaly od srodka wyczyszczone - posiadaly nalot - jak mgielka przez co nie byly w 100 % klarowne. Do tego zabiegu przydaje sie pomocnik z małą dłonią ktora zmiesci sie w otwór po zdemontowanej soczewce. Tu z pomoca przyszla moja 8 letnia córka ;-)

Lampy swiecą jak w nowym aucie - teraz roznica jest taka jakbym wczesnije wogole jedzil bez świateł

USTERKA USUNIETA ;-)

To w skorcie dla tych którzy mieli by podobne dolegliwosci w swoich autach.

Na chwile obecna zmagam sie z napedem. Na codzien usterka nie zauwazalna ale przy sliskiej nawierzchni i utracie przyczepnosci napedy szaleja. Stuki z podwozia - tak jakby reduktor załaczał sie rozłączał z predkoscią 3 razy szybsza niz kierunkowskaz. Po zatrzymaniu auta Luz + załaczenie biegu objaw zanika do chwili ponownej utraty przyczepnosci,


POzdrawiam

Wojtek.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.01.2015, 0:01 

Dołączył: 27.06.2009
Posty: 79
well done.

Fajnie napisane.

Mozes tez napisac, jak sie jezdzi z 3,2 silnikiem? Bo wszystci majom te mocne a muweiom, ze 3,2 nejedzie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.01.2015, 18:41 

Dołączył: 4.12.2014
Posty: 48
JohnyBoxster napisał(a):
well done.

Fajnie napisane.

Mozes tez napisac, jak sie jezdzi z 3,2 silnikiem? Bo wszystci majom te mocne a muweiom, ze 3,2 nejedzie :)


Zdaje sie ze katalgowo jest to najsłabsza wersja Cayenna.

250 kM wg katalogu.

W golfie pewnie ten sam silnik jest inaczej odczuwany ;-)

W cayenn musi rozpędzić ponad 2 tony wiec troche wiecej.

NIe jedzilem mocniejszymi wersjami Cayenna wiec nie ma porównania. Mialem za tookazje przejechac sie Touaregiem z 3litorowym dieslem i Cayenn jest jednak zwaszy.

A prownujac np to 160 konnej Astry J, no to jednak troche brakuje.

Ogólnie do spokojnej jazdy z rodziną na pokładzie daje rade, ale od czasu do czasu jak trzeba to po rozkreceniu powyzej 5000 obrotów oprócz efektow dzwiekowych tez sie zaczyna odpychac ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.02.2015, 22:41 

Dołączył: 4.12.2014
Posty: 48
Kilka moich informacji dotyczacych spalania.

Po zakupie auta - odrazu zainwestowalem w instalacje gazowa dobrej jakosci. Montaz tzw dyskretny - nie widac go - dla laika niezauwazalny - nawet w stacji diagnostycznej nie zauwazyli.

Auto sprawuje sie bez zarzutów - przejechane okolo 5000 km.

Roznica jazdy na benzynie i gazie nie zauwazalana ( w portfelu natomiast bardzo ;-).

Zbiornik w miejscu kola zapasowego - wchodzi 38 litrów.

W ruchu miejskim 38 l gazu starcza na 180-200km - czyli srednia spalania okolo 20-22 litry - bardzo powtazalana.

Po ostatniej trasie Piła - Stronie Sloskie (397km w jedną stronę) milo zaskoczylo mnie spalanie w trasie.

srednia wyszla 13,5 litra gazu.

Auto zaladowane sprzetem narciarskim ( bez boxa wszystko w aucie) + 4 osoby na pokladzie. Tempo przelotowe standartowe trasa 100-110, ekspresowka 120-130km/h, jakies tam cieżaróki do przeskoczenia, jazda płynna.

W drodze powrotnej zatankowalem do pełna na wylocie z wroclawia i dojechalem na zbiorniku do pily ( 259 km) zatnkowalem w pile 34.5 l gazu.

Jak policzylem ze przy normlanej jezdziej ( rzadny tam eko*driving) Porsche cayenne 3,2 z 2004r które z ładukiem wazylo pewnie ponad 2,5 T przejechalem trase z wroclawia do piły za 61 pln to poczulem sie bardzo komfortowo ;-)

Wiem, ktos zaraz powiez ze gaz w porsche to nie przystoi ( w sumie to nawet przy tankowniu dziwnie się patrzą : ) ... ale w sumie to taki lepszy Tuouareg a i silnik 3,2 do gazu calkiem sie nadaje wiec nie ma sie co krzywic. To poprostu bardzo wygodne 11 letnie auto do jazdy na codzien i w podroze rodzinne ;-).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.03.2015, 23:49 

Dołączył: 27.01.2015
Posty: 83
5. Problem z przednią wycieraczką
OBJAWY: przy włączeniu wycieraczek ramie od strony pasazera pozostawialo niezebrany slad wody na wysokosci oczu pasażera.
Naprawa: wymiana piór wycieraczki ( zestaw naprawczy gumek z VW koszt okolo 150 pln) nie rozwiązał problemu. We własnym zakresie przyjzalem sie mechanizmowi. Odkrylem luzy w mocowaniu ramienia na oskach obrotu. Demontaz, dodtakowa podkładka ilekkie dogiecie ramienia , sytuacja nieco sie poprawila ale nadal nie do konca zbiera calosc po stronei pasazera. Zamówione nowe ramie od storny pasazzera - czekam na dostawe i montaż
USTERKA W TRAKCIE USUWANIA

PONOWNA DIAGNOZA. przy montowaniu nowego ramienia dopiero zauwazylem ze jedna oska ( nie napedzana tylko bierna) wogole sie nie obraca. Zdemontowalem caly mechanizm i nie bez porblemow wbilem ta oske - nie widzialem jeszcze tak zapieczonych elemento , zamowilem u zaprzyjazninego slusaza nowa oske + 2 tulejki i we wlsnym zakresie zregeneruje ten uklad. NIe zabieram sie za kupno uzywki bo ceny zaczynaja sie od 350pln a nie ma pewnosici ile to pochodzi.
Czyli potiwerdzila sie najczestrza usterka z Tuaregów - dobrze czasem przejzec tez ich forum ;-)


Oska wykonana perfect+ dwie nowe tulejki + dwa nowe oringi uszczelniajace duza ilosc smaru i efekt widac. Cała szyba dokladnie zebrana przez wycieraczki - obie wycieraczki.

JEzeli ktos mialby podobny problem to dorobilem na przyzlosc jeszcze kilka takich zestawow naprawczych ;-)


USTERKA USUNIETA

.....

witaj,

mam ten sam problem. jak kupilem autko to wycieraczki byly slabe. myslałem ze to gumy, więc zainwestowałem w porządne BOSCHa

pomogło, ale na lewej na prawej jedna wielka nieoczyszczona plama zostaje.

tez przymierzam się do wymiany mechanizmu. i tu pojawia się pytanie/prośba jak się do tego zabrać, czy jest to ciężka robota?
masz moze jakies sugestie/wskazówki?

i jeszcze jedno pytanko, czy masz może nr części- chodzi mi o gumkę wokół stacyjki -kluczyka.

będę wdzięczny

pozdrawiam

Piotrek
CAYENKA

PS
wielki szacun za zawziętość w naprawie. kawał dobrej roboty.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.03.2015, 21:23 

Dołączył: 4.12.2014
Posty: 48
witaj,

mam ten sam problem. jak kupilem autko to wycieraczki byly slabe. myslałem ze to gumy, więc zainwestowałem w porządne BOSCHa

pomogło, ale na lewej na prawej jedna wielka nieoczyszczona plama zostaje.

tez przymierzam się do wymiany mechanizmu. i tu pojawia się pytanie/prośba jak się do tego zabrać, czy jest to ciężka robota?
masz moze jakies sugestie/wskazówki? - za pierwszym razem demontaz zajal mi okolo 1,5h, po kolejnych podejsciach doszedlem do wprawy - demontaz mechanizmu 15 minut ;-)
W skrocie:
1. odkrecasz ramienia wycieraczek ( 3 nakretki)
2. demontaz ramienia wycieraczek, ta od storny kierowcy schodzi bez problemu zazwyczaj, podwojne ramie pasazera - tu przyda sie scigacz - ja zaadoptowalem scigacz do worzni zawieszenia - taki jak przy demntazu swozni wachacza)
3. emontaz osolny plastikowej podszybia - prosty = demontaz kolkow plastikowcyh i po sprawie.
4. teraz pozostaje 5 srub trzy od góry - od storny podszybia i 2 sruby od strony komory silnika - ukryte za wygluszeniem silnika.
5. odpieie wtyczki i mozna wyjmowac caly mechanizm.

Jak by co tomam zestaw naprawczy oski biernej ramienia pasazera - podwojnego - tejkotra najczesciej sie zapieka i uszkadz amechanizm ;-)


i jeszcze jedno pytanko, czy masz może nr części- chodzi mi o gumkę wokół stacyjki -kluczyka. numer czesci porsche: 955 552 677 00 - koszt 55 pln.

będę wdzięczny

pozdrawiam

Piotrek
CAYENKA

PS
wielki szacun za zawziętość w naprawie. kawał dobrej roboty.[/quote]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.03.2015, 23:32 

Dołączył: 27.01.2015
Posty: 83
Wielkie dzieki za podpowiedzi. Walcze z mechanizmem. Udalo mi sie zdemontiwac zalozyc nowy i d.... blada wycierki chodza a w zasadzie chca chodzic ale w druga strone... wrrr
A sruba na oscie biernej nie chce puscic. Kreci sie razem z oska.... o 3 rano wiecej nie wymysle. Powrot do tematu od rana


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.06.2015, 7:41 

Dołączył: 4.12.2014
Posty: 48
Czy ktos zan warsztat w okolicach Poznania - oprocz serwisu porsche, kotry posiada ssprzet diagnostyczny do podlaczenia sie na poziomie sterownikow auta ?

Dzieki

Wojtek.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.08.2015, 13:33 

Dołączył: 4.12.2014
Posty: 48
Nie bede zakładal nowego tematu a uaktualnie swoje wczesniejsze informacje.

Problem z drganiami przy ruszaniu

OBJAWY: przy ruszaniu dochodzily stuki z reduktora, na sliskiej nawierzchni napęd "głupiał"

Problem zdiagnozowali chlopcy z PC Poznan - rozne przelozenia napędów przod i tyl ( czyli cos ktos wczesniej w tym grzebał).

I tu cenna uwaga jezeli ktos zabierac sie bedzie za wymiany przedniego lub tylnego mostu.

Napedy od Cayeen z silnikami 4,5 nie pasuja do wersji 3,2. Roznia sie srednica falnszy do przegubów - niby 2 mm roznicy ale zamontowac sie nie da. 4,5l maja wieksze przeguby.


Pasuja za to napedy z wersji np 3.0 diesel z touarega.

Najwazniejsze by przedni i tylny naped byly z tej samej wersji silnikowej.

Mix przód z 3.0 diesel a tył z 3,2 benzyny -NIE BEDZIE DZIALAŁ POPRAWNIE.

Usterka usunieta. Auto smiga az milo ;-)



No i jeszcze w miedzy czasie skonczyla sie skrzynia biegów. Remont okolo 6kpl. ale warto bylo - teraz nie ma juz rzadnych szarpan przy zmianie biegów - auto płynie.

Zobaczymy co dalej wyjdzie w trakcie eksploatacji ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.08.2015, 23:37 

Dołączył: 9.11.2011
Posty: 208
ten wątek to ściana wstydu dla Cayenne.....
Wszystko rozumiem, ale takie awarie wycieraczek to zdarzają się we francuzach... reszta marek ma regulowaną siłę docisku i zdaje sie lepiej to skonstruowane.
Zupełnie nie rozumiem czernienia odbłyśnika.... on nie miał prawa zczernieć przy xenonie, bo xenon nie produkje temperatury jak zwyły halogen, mam doświadczenia z xenonami w straych autach i żaden odłyśnik nigdzie nie czerniał.
Złażenia farby i koloru z przycisków nie komentuje, tak samo jak nieumiejetności zrobienia łączówek na kablach które są w kabinie i nie są narażone na brud z zewnątrz :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.08.2015, 11:04 

Dołączył: 4.12.2014
Posty: 48
boogie napisał(a):
ten wątek to ściana wstydu dla Cayenne.....
Wszystko rozumiem, ale takie awarie wycieraczek to zdarzają się we francuzach... reszta marek ma regulowaną siłę docisku i zdaje sie lepiej to skonstruowane.
Zupełnie nie rozumiem czernienia odbłyśnika.... on nie miał prawa zczernieć przy xenonie, bo xenon nie produkje temperatury jak zwyły halogen, mam doświadczenia z xenonami w straych autach i żaden odłyśnik nigdzie nie czerniał.
Złażenia farby i koloru z przycisków nie komentuje, tak samo jak nieumiejetności zrobienia łączówek na kablach które są w kabinie i nie są narażone na brud z zewnątrz :shock:



Wstytdu to sobie kolega robi piszac takie rzeczy.

Opisalem normalne dolegliwosci eksploatcyjne 10 letnieg auta wystepujace w 99 % aut w trkacie normalnej ekploatacji. Nie widze w tym nic dziwnego.
Jak przyklad xenony - czerenieni soczewki jest najczescie wystepujaca dolegliwosciach w tego typu lampach - np chyba ze kolega wierzy jeszcze w to ze zarniki xenonowe sąwieczne i niegyd sie nie wypalą...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.08.2015, 11:36 

Dołączył: 28.10.2010
Posty: 145
Nie odebrałem tego co kol. boogie napisał jako atak personalny, ale raczej jako przykrą konstatację dot. jakości wczesnych cayenne


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.08.2015, 16:20 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
no cóż.. z wycieraczkami to wystarczyło dokupić w Obi nakrętkę z gumką w środku która się nie luzuje i nie popuszcza jej przy pracy wycieraczek.. ale szacun dla kolegi który podjął się wyzwania powiedzmy półprofesjonalnie i zregenerował cały mechanizm ;)

a Porsche to nie super auto w którym nic się nie psuje.. niemniej ja jestem zadowolony bo pod względem wykonania i wytrzymałości bije na głowę równoletniego Jeepa Grand Cherokee którym jeździłem wcześniej..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.08.2015, 21:57 

Dołączył: 30.08.2015
Posty: 1
Witam wszystkich.
Kupiłem wczoraj Cayenne 2004 3.2 i nie mam dźwięku migaczy ani niezapiętych pasów?
Jak to ugryźć?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.09.2015, 16:01 

Dołączył: 22.09.2015
Posty: 8
Bardzo mnie ciekawi temat regeneracji przycisków multifunkcyjnych kierownicy. Moje są w bardzo kiepskim stanie - jakość tych elementów jest katastrofalna np.odbarłem je wkładając je do kartonika :)
Kolega pisze o regeneracji - kto i gdzie takie rzeczy robi?

z góry dziękuję


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.10.2015, 19:14 

Dołączył: 3.07.2014
Posty: 19
Dokładam się do pytania o regenerację przycisków-gdzie robiłes? Mnie też to strasznie razi:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.12.2015, 9:25 

Dołączył: 4.12.2014
Posty: 48
Mały aktual z ostatnich tygodni.

Przekładnia Kierownicza :

Objawy : wycieki oleju - delikatne stuki przy skręcaniu w prawą strone.

Swiadomie - jak nakazuje Polska tradycja zdecydowałem sie na wymiane na tańszą regenerowaną... kosz 750 + 250 wymiana.

No niestaty nie udalo sie nowa (stara zregenerowana przekładnia) stukala juz przy skręcaniu w obie strony.

Firma regenerujaca zaporponowala dopłate i wymiane przekladni na taka z nowa listwą - dopłata 600 pln.

Po tej wymianie jest naprawde dobrze, luzy zniknely, przekladnia dziala cicho i bardzo precyzyjnie.


Na chwile obecna przymierzam sie do wymiany silowników tylnej klapy bo troche opada na glowe przy rozładunku.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.12.2015, 12:51 

Dołączył: 13.12.2015
Posty: 9
Podpisze sie ze to troche sciana placzu ;) Normalka ze sie psuje to i owo w 10letnim aucie, ale niektore usterki i wykonanie poprostu jak na ta marke nie przystoi! W 20letnich bawarkach takie przyciski multifunkcji czy innych przyciskow nadal wygladaja jak z fabryki. Ale oszczednosc powoli bierze gore w wielu wiadacych markach np audi. Po co robic stopy roznych plastikow, lepiej uzyc jeden bialy i pomalowac. Po paru latach mamy piekny luszczacy sie wszedzie kokpit.

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.12.2015, 1:33 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
zależy najwyraźniej od egzemplarza..

ja mam prawie 2 lata i tylko leję benzynę.. przez ten czas padła tylko podpora wału.. zawieszenie nie puka nie stuka.. 20 tys po naszych drogach, w wakacje objechaliśmy Gardę Cannes i St Tropez.. To auto jest genialne na długie trasy.. i niby tylko 3,2 bez pneumatyki a jednak solidność godna najwyższej oceny..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.12.2015, 22:23 

Dołączył: 22.09.2015
Posty: 8
czy coś na temat regeneracji guzików w kierownicy możecie powiedzieć? do kogo można je wysłać?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum