Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 10.10.2015, 18:33 

Dołączył: 13.12.2011
Posty: 34
Auto użytkuję od 4 lat i nigdy nie miałem z nim problemu.
Z dnia na dzień auto przestało zapalać.
Po przekręceniu stacyjki rozruznik kręci, ale auto zachowuje się jakby nie było paliwa. Po kilku próbach efekt jest taki, że po przekręceniu kluczyka już zero reakcji, ale pali się PCM, zaczem problem regulacji zawieszenie, ale nie zawsze i skrzynia pokazuje wybrane wszystkie biegi. Problemy te znikają po skasowaniu błędów i wracają po ponownej próbie zapalenia silnika.

Pompy paliwa nie słychać, żeby pracowała.

Co już zrobiłem:

1. Sprawdziłem błędy, które powstały przy przekręceniu kluczyka.
2. Jeśli nie próbuję odpalić, błędy nie występują.
3. Po próbie odpalenia są od 2 do 10 błędów z komunikacją.
4. wymieniłem (niepotrzebnie) akumulator na nowy BOSCH 110Ah
5. wymieniłem pompy paliwa, filtry - komplet, który znajdziesz pod tylną kanapą
6. sprawdziłem bezpieczniki w komorze silnika (serio, to zrobiłem na końcu)

Moją uwagę zwrócił głos jakby blokady, którego wcześniej (użytkuję go 4 lata) nie słyszałem, a który słychać po 1 przekręceniu kluczyka i wydobywa się z okolicy wybieraka biegów automatycznych.

Skończyły mi się pomysły. Na środę mam kolejkę w serwisie Porsche i zamówioną lawetę, ale ciągle liczę na cud. :)

Może, ktoś spotkał się z podobnym problemem?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.10.2015, 23:35 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
no to skoro piszesz że świecą się wszystkie lampki przy skrzyni to tam bym zaczął szukać.. jest jakaś procedura w instrukcji która pozwala załączyć 1 lub 3 bieg aby dojechać do serwisu. może spróbuj tego


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.10.2015, 8:53 

Dołączył: 13.12.2011
Posty: 34
Problem rozwiązany: przekaźnik pompy paliwa (w skrzynce z bezpiecznikami w komorze silnika, na podszybiu).

Warto też zwrócić uwagę na 3 bezpieczniki: lewa pompa, prawa pompa, sterowanie pompami.

Wydałem kilka tysięcy zł, a mogłem zacząć od tego... Koszt: 20 zł, robocizna: 5 min.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.10.2015, 20:49 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
dzięki.. zapisuję do sprawdzenia w podobnym przypadku


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum