Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 24.11.2016, 22:38 

Dołączył: 4.11.2016
Posty: 30
Cayenne 4,5 2004r po remoncie krzywaczka
Szukam od jakiegoś czasu cayenna, ze względu na awaryjność dotychczas 3,2 v6. Znalazłem ofertę na 4,5 ale po remoncie u Pana Piotra z Krzywaczki (czytałem opinie) – warto, czy lepiej nie ryzykować? Dobrych opinii nie znalazłem, złe są – zazwyczaj tylko ci niezadowoleni chcą się wygadać. Jechałem ostatnio 3,2 w manualu – muł straszny (może taki egzemplarz), dlatego zacząłem rozważać 4,5 – tylko ryzyko straszne.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.11.2016, 22:49 

Dołączył: 3.04.2016
Posty: 92
Hej

Czarny cayenne z pod krakowa ? Jesli tak to z daleka od tego auta. A gościu leci za przeproszeniem w h.ja robi tylko jeden cylinder ten co najczęściej pada, reszte zostawia w oryginale a kasuje jak Ci co w tej cenie robią cały blok!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.11.2016, 22:52 

Dołączył: 4.11.2016
Posty: 30
Tak chyba ten :) Faktura VAT kusi. Oglądałeś ten egzemplarz, cena atrakcyjna.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.11.2016, 8:33 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Zatulejowany silnik pochodzi nie dluzej niz rok czasu.. praw fizyki nie przeskoczysz... takie samochody to miny i szkoda na nie kasy


Sent from my iPhone using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.11.2016, 8:53 

Dołączył: 3.04.2016
Posty: 92
Nie oglądałem, odpusciłem zaraz po tym jak dostałem VIN auta i po wrzuceniu na Duńskiej stronie wyszło że taki przebieg miało to auto, już nie pamiętam ale chyba 5 czy 8 lat temu. Z moich informacji silnik za-tulejowane radzą sobie całkiem dobrze jak ich nie katujesz. Dlatego takie rzeczy w innych Porsche to pomyłka ale w Cayenne. Przecież nikt tym nie lata po torach na odcince przez pół dnia...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.11.2016, 9:07 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Jeśli zatulejowany jest dobrze to polata.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.11.2016, 9:16 

Dołączył: 4.11.2016
Posty: 30
Zostaje tylko 3,2 w rocznikach poniżej 2006? Może miałem pecha, ale ten 3,2 trochę słaby.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.11.2016, 9:57 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
3.2 faktycznie nie jest za szybki, ale czy to ma być wyścigówka? Na tor i tak nim nie pojedziesz a do codziennej jazdy wystarczy.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.11.2016, 10:10 

Dołączył: 4.11.2016
Posty: 30
Nie chodzi o tor, ale czasem trzeba depnąć przy wyprzedzaniu. Spalanie podobno trochę wyższe, ta sama masa a v6 potrzebuje większych obrotów. Auto ma być do codziennej jazdy, dodatkowo te z v8 zazwyczaj lepiej wyposażone. Ryzyko awarii v8 ogromne.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.11.2016, 10:21 

Dołączył: 18.03.2015
Posty: 328
wit007 napisał(a):
3.2 faktycznie nie jest za szybki, ale czy to ma być wyścigówka? Na tor i tak nim nie pojedziesz a do codziennej jazdy wystarczy.


Dokładnie jak pisze kolega
Jeżdżę jeszcze C 3.2 i jako samochód rodzinny sprawdza się wyśmienicie. Awaryjność prawie żadna, wymieniłem tylko cały rozrząd (ale to eksploatacja). Poza tym absolutnie nic, olej i filtry wymieniam co 8-10 tys. km. Obecnie od kilku m-cy szukam CTS, ale jest dramat - takie rzeźby, że aż się dziwię sprzedającym i to nie tylko w PL


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.11.2016, 10:32 

Dołączył: 18.03.2015
Posty: 328
mirage napisał(a):
Nie chodzi o tor, ale czasem trzeba depnąć przy wyprzedzaniu. Spalanie podobno trochę wyższe, ta sama masa a v6 potrzebuje większych obrotów. Auto ma być do codziennej jazdy, dodatkowo te z v8 zazwyczaj lepiej wyposażone. Ryzyko awarii v8 ogromne.


No to chyba faktycznie felernym egzemplarzem 3.2 jechałeś.
Nie mówię,że 3.2 to demon prędkości, ale bez przesady 9 sekund do 100 przy tej masie to nie jest tragedia, do lepszych wyników są inne Porsche :D , a do normalnej jazdy 3.2 wystarczy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.11.2016, 11:01 

Dołączył: 18.03.2015
Posty: 328
mirage napisał(a):
Nie chodzi o tor, ale czasem trzeba depnąć przy wyprzedzaniu. Spalanie podobno trochę wyższe, ta sama masa a v6 potrzebuje większych obrotów. Auto ma być do codziennej jazdy, dodatkowo te z v8 zazwyczaj lepiej wyposażone. Ryzyko awarii v8 ogromne.



...i jeszcze porównaj koszty utrzymania.
3.2 w razie "w" naprawi Ci prawie każdy, który naprawia VAG, 4,5 niekoniecznie + sporo wyższe ceny materiałów eksploatacyjnych.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.11.2016, 13:09 

Dołączył: 29.11.2016
Posty: 116
A ja w czerwcu robiłem Cayenna w Krzywaczce, i oprócz tego, że pan trochę mnie wykolegował, to silnik chodzi. Nie wiem czy tulejował wszystkie cylindry, bo tam nie wejdę, ale chodzi, nie dymi, nie bierze oleju. Tylko przestrzegam, jak będziecie chcieli fakturę, to pan powie, że macie dopłacić VAT. Wcześniej nie wspomina o tym ani słowem. Poza tym pan powiedział mi że mój blok był uszkodzony nie do naprawy i musiał kupić inny, w związku z czym muszę za niego zapłacić dodatkowe 2k. Jak poprosiłem o zwrot starego, to okazało się, że pan oddał go sobie do pospawania i jak sie wyraził, 'on sobie go sprzeda'... Specyficzne podejście do cudzej bądź co bądź własności...

Z wywiadu który robiłem po tulejowaniu jest spokój na dłuższy czas, różnic w osiągach praktycznie nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.11.2016, 14:36 

Dołączył: 4.11.2016
Posty: 30
Uspokoiłeś mnie, bo kupiłem (cena czyni cuda, sporo zeszli z ceny plus Faktura). Mam nadzieję, że nie będę żałował. Aktualnie robię, kilka niedociągnięć, które były argumentem przy negocjacjach (min. p przebieg z przed wjazdu do Polski thx reptaill). Szczerze spodziewałem się dużo większego kopa niż w 3,2, jest lepiej ale…. Czy w wersji 3,2 i 4,5 opory kierownicy przy manewrach są podobne? Jedyny 4,5 jakim jechałem, a w 3,2 jakoś lżej. Wymienię płyn, jak nie to pompa do regeneracji.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.11.2016, 14:39 

Dołączył: 4.11.2016
Posty: 30
Oczywiście, przebieg był argumentem przy negocjacjach, nie elementem do poprawienia :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum