michal928 napisał(a):
Jeśli wskazówka nie wędruje dalej to wszystko jest ok.
Temperatura włączenia wentylatora chłodnicy to ponad 90*C a w Cayenne wskaźnik pokazuje rzeczywistą temperaturę silnika.
Również wachanie wskaźnika w góre i w dół od 80 do prawie 100* jest normalne w korku podczas wolnej jazdy i odpowiada włączaniu i wyłączaniu wentylatora. Włączenie klimy w lato potrafi trzymać temperaturę okolicy 80* gdyż cały czas pracuje wentylator i schładza silnik.
To chyba kolegę uspokoiłeś
i nie śmiem z Tobą dyskutować
Nie spotkałem się aby w I i II wersji S lub turbo (a ostatnio jeździłem w celach zakupu drugiego cayenna 12 sztukami) wskaźnik temperatury po rozgrzaniu płynu był powyżej 80 stopni nawet w korkach i po "butowaniu". Jedna sztuka mnie zaciekawiła z rocznika 2006, ponieważ przebieg oryginalny 68 tys. i 1 właściciel od nowości, serwis w ASO do samego końca (oferta prywatna z DE) i pierwsze co, to zauważyłem, że wskaźnik temperatury jest powyżej 80 stopni, a na przeglądzie wyszło, że magistrala jest plastikowa ,czuć płyn i inne takie. Dobrze, że umówiłem się z Niemcem, że jak coś będzie nie tak to on płaci za przegląd
.
Przejdę już do puenty... i tym się zasugerowałem czytając post kolegi Wake Surf'a, ale na przyszłość dobrze wiedzieć.