Autor |
Wiadomość |
arkjef
|
Napisane: 3.11.2016, 0:37 |
|
Dołączył: 10.09.2016 Posty: 57
|
Witam ponownie tym razem dopadł mnie taki problem a mianowicie moje cayenne zaczeło sie dławic tzn odpalam auto i przez chwile jest ok a po około 40 sec auto zaczyna sie dławic przestaje reagowac na pedał gazu dławi sie po czym gasnie i znów odpalam jest ok a po chwili to samo czasem strzela w rure objawy jak by brakło paliwa i stało sie tak nagle podjechalem autem pod dom wszystko bylo ok po godzinie odpalam i taka przypadlosc
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 3.11.2016, 0:42 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5187 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Trzeba podpiąć pod komputer.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
arkjef
|
Napisane: 11.11.2016, 20:22 |
|
Dołączył: 10.09.2016 Posty: 57
|
brak blędów pan irek na osowej stwierdził ze pewnie zapchany filtr paliwa po wymianie filtra paliwa podobno auto po odpaleniu pracuje okolo 2 min i ponownie sie dławi i nie da sie jechac teraz diagnoza ze to pompa paliwa zakupiłem uzywke dzisiaj zobaczymy czy to pomoze jezeli ktos spotkał sie z podobnymi obiawami to prosze o sugestie
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 11.11.2016, 20:55 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5187 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
To może być wiele różnych elementów. Trzeba podpiąć komputer i oglądać parametry które odpowiadają za prawidłowy skład mieszaki. Na samych błędach nie można poprzestawiać, bo jeżeli na przykład oszukuje przepływomierz to dme będzie podawać paliwo tak jak on pokazuje przepływ powietrza. dme nie wie że przepływomierz jest uszkodzony, więc nie zgłasza błędu. Taki przykład. Każdy jeden czujnik trzeba w ten sposób sprawdzić. Oraz inne elementy także, czy wszystkie zaworki podciśnienia są odpowiednio sterowane.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
arkjef
|
Napisane: 11.11.2016, 22:41 |
|
Dołączył: 10.09.2016 Posty: 57
|
dziekuje kolego za odp. Auto stoi u poana Irka w Auto nec twierdzi ze miałem zapchany filtr paliwa i na wskutek tego padła pompa zaproponowałem ze moze zrobic pomiar pompy spr jesj wydajność odpowiedział ze w takie zeczy juz sie nie bawi i ze to bedzie pompa na 99% opisze moze jeszcze raz usterke auto jezdziło bez zastrzeżeń zparkowałem zgasilem silnik po godzinie odpaliłem i chcę ruszć a auto nagle sie dławi i nawet gasnie odpaliłem ponownie bez problemu silnik pracuje około 30 sec moze dłuzej i znowu to samo jak chce dodac gazu auto sie dławi i nagle przestaje reagowac na gaz tylko wolne obroty nie ma siły sie wkrecić jak cos mu na chwile odwaliło to jechał ale strzelał w kolektor .
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 11.11.2016, 23:13 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Przy podobnych objawach u mnie byla to przepustnica do wymiany.. zbieglo sie to w czasie kiedy wykonczyl sie fabryczny jeszcze akumulator..
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
Góra |
|
arkjef
|
Napisane: 11.11.2016, 23:25 |
|
Dołączył: 10.09.2016 Posty: 57
|
tsubasa napisał(a): Przy podobnych objawach u mnie byla to przepustnica do wymiany.. zbieglo sie to w czasie kiedy wykonczyl sie fabryczny jeszcze akumulator..
Sent from my iPhone using Tapatalk a jakie to były dokładnie obiawy mozesz kolego podpowiedziec
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 11.11.2016, 23:45 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Pracowal niby normalnie ale jechac sie nie dalo bo brakowalo mocy i sie krztusil i strzelal.. jako ze bylo to dosc dawno to nie pamietam czy wyszlo cos pod piwisem wtedy ale diagnoza mojego mechanika byla od razu trafiona.. przepustnica byla tak uwalona syfem ze nie bylo co ratowac i zmienilem na nowa..
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
Góra |
|
arkjef
|
Napisane: 13.11.2016, 0:35 |
|
Dołączył: 10.09.2016 Posty: 57
|
dziękuje wszystkim problem rozwiazany wymienione pompy w zbiorniku obie,na używanie ale działa i jeździ i jest wszystko ok dodam ze ustawiany był rownież rozrząd ponieważ były odchyłki na walkach na jednej stronie 12" a na drugiej stronie 8" i silnik czasem nie równo pracował ale to tal przy okazji wazne ze jezdzi i sie nie dławi była to pompa.
|
|
Góra |
|
Lockbud
|
Napisane: 13.11.2016, 11:59 |
|
Dołączył: 2.05.2016 Posty: 240
|
arkjef napisał(a): brak blędów pan irek na osowej stwierdził ze pewnie zapchany filtr paliwa po wymianie filtra paliwa podobno auto po odpaleniu pracuje okolo 2 min i ponownie sie dławi i nie da sie jechac teraz diagnoza ze to pompa paliwa zakupiłem uzywke dzisiaj zobaczymy czy to pomoze jezeli ktos spotkał sie z podobnymi obiawami to prosze o sugestie Panowie to w końcu jest ten filtr paliwa w cayenne czy nie ma, możesz powiedzieć coś więcej o wymianie tego filtra przez pana Irka jakie koszty i gdzie on w końcu jest?
|
|
Góra |
|
Driv3rrrr
|
Napisane: 13.11.2016, 13:37 |
|
Dołączył: 30.05.2016 Posty: 152
|
Filtr jest przy lewej pompie paliwa w zbiorniku
|
|
Góra |
|
arkjef
|
Napisane: 13.11.2016, 15:01 |
|
Dołączył: 10.09.2016 Posty: 57
|
Lockbud napisał(a): arkjef napisał(a): brak blędów pan irek na osowej stwierdził ze pewnie zapchany filtr paliwa po wymianie filtra paliwa podobno auto po odpaleniu pracuje okolo 2 min i ponownie sie dławi i nie da sie jechac teraz diagnoza ze to pompa paliwa zakupiłem uzywke dzisiaj zobaczymy czy to pomoze jezeli ktos spotkał sie z podobnymi obiawami to prosze o sugestie Panowie to w końcu jest ten filtr paliwa w cayenne czy nie ma, możesz powiedzieć coś więcej o wymianie tego filtra przez pana Irka jakie koszty i gdzie on w końcu jest? tak jak kolega Driv3rrrr pisze filtr jest po lewej stronie przy pompie tzn dojscie do niego jest z gory pod siedzeniem w zbiorniku a dokladnie jak podniesiemy tylna lewa kanape jezeli jeszcze nigdy niebył wymieniany ( a podobno wskazane jest po 60tys km )to musimy wyciac otwór w wykladzinie okrągły jest zaznaczone na dywanie dokładnie w ktorym miejscu lub poprostu podnieść wykładzine plaski srubokret i cos do pukniecia aby odkrecic (okrągłą blache z gory zbiornika która trzyma dekiel a zarazem filtr)filtr w ASO kosztuje około 600zł jak juz odkrecimy ta blache to wyciagamy dekiel tzn filtr odpinamy przewody cisnieniowe paliwa sa to szybkozłączki i kostke elktryczną i wpinamy nowy filtr bardzo proste,przez ten zapchany filtr prawdopodobnie padła mi pompa,jezeli pomogłem to sie ciesze.
|
|
Góra |
|
Lockbud
|
Napisane: 13.11.2016, 15:04 |
|
Dołączył: 2.05.2016 Posty: 240
|
A to rozumiem, czyli pytanko jeszcze. Pompa paliwa lewa tłoczy paliwo do prawej i dopiero prawa do silnika, w kolejności lewa pompa, filtr, prawa pompa, silnik. O co chodzi, moja prawa pompa dość głośno pracuje piszczy skrzypi itp, ciekawi mnie czy to może być wina zapchanego filtra że nie dostaje odpowiednio dużo paliwa, czy po prostu pada już pompa?
|
|
Góra |
|
arkjef
|
Napisane: 13.11.2016, 15:06 |
|
Dołączył: 10.09.2016 Posty: 57
|
wydaje mi sie ze lewa jest główną pompą prawa przelewa tylko paliwo, bo to na prawa strone dostaje sie paliwo podczas tankowania .
|
|
Góra |
|
Lockbud
|
Napisane: 13.11.2016, 15:15 |
|
Dołączył: 2.05.2016 Posty: 240
|
Raczej prawa jest główną bo u mnie z prawej wychodzi zasilanie do silnika i ciekawe czy wymiana filtra uspokoji pompę czy to ewidentnie wina pompy. Ale chyba nie ma co ryzykować wymiany samej pompy bez wymiany filtra, prędzej najpierw wymienić filtr i zobaczyć a dopiero pompę. Byłem w ASO a diagnostyce bo czasami właśnie na zimnym zaksztusi się silnik i podczas przyśpieszania ale nic nie stwierdzili, dobre sobie.
|
|
Góra |
|
arkjef
|
Napisane: 13.11.2016, 15:16 |
|
Dołączył: 10.09.2016 Posty: 57
|
Poniżej nr katalogowy filtra 95562042100
|
|
Góra |
|
arkjef
|
Napisane: 13.11.2016, 15:19 |
|
Dołączył: 10.09.2016 Posty: 57
|
Z prawej wychodzą przewody ale jak rozbierzesz zobaczysz że w zbiorniku jest niezła pajęczyna z przewodów paliwo jest z prawej przelewane na lewą strone poziej z lewj pompy podawane do filtra a z filtra podane do prawego krućca wychodzącego ze zbiornika., wpisz ten nr w google i zobaczysz jak wygląda filtr.
|
|
Góra |
|
arkjef
|
Napisane: 13.11.2016, 15:23 |
|
Dołączył: 10.09.2016 Posty: 57
|
Jeżeli bedzie problem z układem zasilania w paliwo to raczej diagnoza komputerowa tego nie wykaże gdybys podłączył manometr po listwe paliwa i na zimnym sprawdzał w momecie dławienia sie czy nie ma spadku cisnienia to była by wtedy miarodajna diagnoza podadto earto oczywiscie spr cewki i swiece a do tego to nie stety potrzebny bedzie komputer
|
|
Góra |
|
Lockbud
|
Napisane: 13.11.2016, 15:26 |
|
Dołączył: 2.05.2016 Posty: 240
|
A możesz mieć rację, rozbierałem właśnie i jest tam plątanina przewodów dla tego myślałem że z prawej, czyli ta prawa pompa nawet jak padnie to dopuki jest dużo paliwa to i tak będzie jeździć? Prawa służy tylko do przelewania paliwa, czyli w sumie najpierw filtr.
pierwsze co wymieniłem Swiece i cewki.
|
|
Góra |
|
arkjef
|
Napisane: 13.11.2016, 15:34 |
|
Dołączył: 10.09.2016 Posty: 57
|
dokładnie prawa przelewa jak bedzie duzo paliwa powyżej połowy to i tak pojedzie jak masz mozliwosć niech ktoś sprawdzi ustawienie rozrządu na komputerze u mnie były odchyłki jak pisałem wczesnie i auto na zimny czasem nie równo pracowało a mozliwe ze czasem przydławił .
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|